Stránka 6 z 19
Napsal: 16 lis 2006, 14:04
od manli2
Luky píše:Ze ty si s nikdy nejezdil s naftakem?
Sice musis porad kvrdlat tim fofrklackem, ale jak jsem rek, na dalnice super.
jezdil... citroen BX 1.8TD, peugeot 206 2.0Hdi, Iveco Daily 2.8

Napsal: 16 lis 2006, 14:05
od Marky
Zigi píše:manli2 píše:diesel nebo plyn všechno to sou sračky

Souhlas,neni nad vuni benzinu...

Hosi at se Vam z te karcinogeni vune nezatoci hlava

. Nechal bych at si kazdy jezdi na co chce, nebot kazdeho jest to svobodna volba.
Lomikare neplet nam hlavu, subaru bude mit take diesel a to bude neco!
Doplneno:
http://news.auto.cz/aktuality/subaru-pr ... rafie.html
Napsal: 16 lis 2006, 14:09
od Lomikar
Luky píše:Ze ty si s nikdy nejezdil s naftakem?
Sice musis porad kvrdlat tim fofrklackem, ale jak jsem rek, na dalnice super.
Jezdil jezdil a docela hodně!Ale když vytočíš dvoulitra v Legasy do 7 tisíc tak to se nafta může jít bodnout!
Jestli nechceš kvedlat fofrklackem jak ženská vařečkou v kuchyni vem automat.Já jsem nedávno měl půjčenou A6 3,0TDI Quatro DSG a byl to celkem hukot.I s automatem.Hodíš sport režim a už tě to tlačí do sedačky.
Ale ten benzín!!!Ty otáčky!!!
Napsal: 16 lis 2006, 14:12
od Lomikar
Marky píše:Zigi píše:manli2 píše:diesel nebo plyn všechno to sou sračky

Souhlas,neni nad vuni benzinu...

Hosi at se Vam z te karcinogeni vune nezatoci hlava

. Nechal bych at si kazdy jezdi na co chce, nebot kazdeho jest to svobodna volba.
Lomikare neplet nam hlavu, subaru bude mit take diesel a to bude neco!
Doplneno:
http://news.auto.cz/aktuality/subaru-pr ... rafie.html
Vím vím.Ale proč myslíš že jim trvalo tak dlouho než s tím přišli?Spolehlivost je asi přednější pro ně.Protože nafta je do traktoru!Asi mají objednávku od více traktoristů!
Ale vážně.Dejte si pod kapotu co chcete.Já říkám benzín.
Napsal: 16 lis 2006, 14:12
od Luky
Lomikar píše:Jezdil jezdil a docela hodně!Ale když vytočíš dvoulitra v Legasy do 7 tisíc tak to se nafta může jít bodnout!
Jestli nechceš kvedlat fofrklackem jak ženská vařečkou v kuchyni vem automat.Já jsem nedávno měl půjčenou A6 3,0TDI Quatro DSG a byl to celkem hukot.I s automatem.Hodíš sport režim a už tě to tlačí do sedačky.
Ale ten benzín!!!Ty otáčky!!!
Ja vim, oboje ma neco do sebe.
Btw to byla reakce na Manliho

, jen jsi psal rychlejc nez ja...
Napsal: 16 lis 2006, 14:25
od Marky
Lomikar píše:...proč myslíš že jim trvalo tak dlouho než s tím přišli?Spolehlivost je asi přednější pro ně.
Spolehlivost to nebude je to jen konzervatismus, tak jako se drzeli sveho designu (ktery se mi mimochodem velmi libil), tak to stejne bylo i motoru. Obdobne to bylo i u saabu a treba jaguaru, nakonec byli donuceny trhem, protoze v dnesni dobe se kazdy zakaznik pocita.
At mam v aute benzin, naftu, plyn nebudu uz jezdit min!

Napsal: 16 lis 2006, 14:41
od Vojta
ty krávo mě snad neslouží voči nebo co to tady doprdele čtu?
Napsal: 16 lis 2006, 14:42
od manli2
Vojta píše:ty krávo mě snad neslouží voči nebo co to tady doprdele čtu?
čteš dobře...
Napsal: 16 lis 2006, 14:44
od Vojta
no už sem se lek že toužíš po dieslu, ty takovej rozenej benzíňák
Napsal: 16 lis 2006, 14:45
od Luky
Vojta píše:ty krávo mě snad neslouží voči nebo co to tady doprdele čtu?
Jsem cekal, kdy se pripojej naftovy priznivci

Napsal: 16 lis 2006, 18:49
od chomi
Jen tak mimochodem pánové, před pár týdny jsem se vrátil ze severu Itálie, kde jsem pracoval téměř 2 roky v automobilové branži. Měl jsem stejně jako vy na LPG svůj názor (tzn. že je to na..vno, že to ku..ví motor apod.). Doslova jsem čuměl, kolik Taliánů jezdí s autama na LPG !!! Začal jsem se o to víc zajímat a pokusím se ve stručnosti podělit o svoje poznatky. Nelze v žádném případě srovnávat LPG systémy před pěti deseti lety a dnes. Moderní systémy s vícebodovým vstřikováním jsou mimořádně úsporný a pokles výkonu motoru po předělání na tento moderní způsob vsřikování plynu je cca o 5-7% (nejste schopni to prakticky poznat). Taliáni mají nějaké speciální přípravky, které se při pravidelné výměně oleje lijou jako přísada do novýho oleje, je to taková nazelenalá sračka, vypadá to jak českej jar na nádobí, a tato věc kvalitněji maže motor, sedla ventilů a bůhví co ještě. Koukali byste, co po Itálii jezdí Aster na LPG !!! Dokonce jsem viděl Astru z roku 2002 v provedení 2,2 16V na LPG, která měla na tento systém pohonu najeto poctivých 380.000 km !!!!!!!! Čtete dobře, 380.000 km !!! Ptal jsem se, co motor, jestli není zhuntovanej, jak vypadá, co sedla, spotřeba a tak. Vše prý O.K., každých 12.000 km poctivá výměna oleje s tou jejich přísadou a sem tam za čas vyjet celou nádrž benzínu, aby motor nezapomněl, jak chutná benzín. Provozní náklady se pohybovaly kolem 1,30 Kč na 1km, kdyby jezdil poctivě jen na benzín, tak by to bylo jednou tolik, možná i o chloupek víc. Jediný co mi mechanici řekli, tak že se nevyplácí montovat LPG do motoru o objemu nižším než 1,8L - lepší jsou prý poctivý masivní silný dvoulity a výš. Toliko k LPG - je to dle mě hlavně o ekonomice, trošku i o ekologii, ale hlavně o těch penězích. Čuměl jsem, že se po Itálii proháněli na LPG i takový auta, jako např. Porsche Cayenne, Land Rovery, Volva S80, Saaby 9-5, hodně Alf Romeo, nějaký ty Fordy Mondeo, prostě všechny možný typy...asi to nebude tak úplně na hovno, jak se píše, spíš to je ještě pořád o předsudcích, ale jak říkám, nelze srovnávat starý a moderní systémy na LPG. Co vy na to, benzíňáci a nafťáci ???
Napsal: 16 lis 2006, 19:49
od Marky
Ono je to v Italii docela pochopitelne, kdyz temer vsichni vyrobci prestaveb jsou z Italie - BRC, Lovato, Tartarini, Star Glas. Mel jsem v aute plyn (felda), melo to samozrejme sva pro a proti. Ted je ta technoligie vstriku samozrejme nekde jinde, ale osobne si myslim, ze u nas je spis problem v kvalite nekterych prodavanych plynu. Na neco to jelo slusne a na neco nic moc. Osobne se plynu nebranim a ale uz jsem si zvyknul na neco jineh

.
plyn
Napsal: 21 pro 2006, 08:26
od thc 1.8 16V caravan

Je to bomba, mam to misto rezervy 50 l nádrž, a když si to spočítám tak jezdím levněji než všechny tédéíčka
Re: plyn
Napsal: 17 led 2007, 21:54
od Phobos
thc 1.8 16V caravan píše:
Je to bomba, mam to misto rezervy 50 l nádrž, a když si to spočítám tak jezdím levněji než všechny tédéíčka
Taky jde TDI z baraku pokukuju po astre sice ty spotreby mi docela drasaj oci ale auto na naftu uz nechci pokud neni novy.Mam golf IV 1.9 110KW rok 2002 jede to super a za dobry peniz ale jak se neco posere tak se nedoplatis.Kdyz to porovnam s benzinovym autem stejneho rocniku tak naklady na udrzbu naftovyho agregatu + predni napravy (tezkej motor) jsou trochu jinde to co usetrim na spotrebe tak dam do udrzby takze vysledek uspory rovna se nule.Jinak bych byl spokojen kdyby kazda oprava nestala takovou dardu jinak super vozitko s dobrym vykonem no nic jdu pokukovat po nejaky Astre asi vyhraje moturek s obsahem 2.0 nakyho lenocha nechci
Re: plyn
Napsal: 17 led 2007, 22:38
od AstraDTI
Phobos píše:jdu pokukovat po nejaky Astre asi vyhraje moturek s obsahem 2.0 nakyho lenocha nechci
Jestli jezdis tim 150konovym TDI v Golfu tak ti 2.0 16v Astra prijde jako prisernej lenoch. To spis koukej po 2.0T nebo aspon 2.2 16v.