Stránka 6 z 6

Napsal: 20 črc 2007, 09:11
od manli2
co to meleš.. opel umí benzíny už dlouho... až na du nedomrdlou 16V 1.6..

Napsal: 20 črc 2007, 11:06
od Astra - R@SAG
manli2 píše:co to meleš.. opel umí benzíny už dlouho... až na du nedomrdlou 16V 1.6..
No prave na tu 1.6 16v.

Napsal: 19 srp 2007, 10:56
od veski
Tak u mne po výměně oleje a nejetí cca 2000 km na měrce trošičku ubylo - tak 1mm. Takže já jsem spokojený. Měřeno postupem dle knihy Jak na to.

Napsal: 19 srp 2007, 11:45
od TOMHAJ
veski píše:Tak u mne po výměně oleje a nejetí cca 2000 km na měrce trošičku ubylo - tak 1mm. Takže já jsem spokojený. Měřeno postupem dle knihy Jak na to.
1mm a to jsi poznal na merce??Mas tedy oko....staci,kdyz stojis na jinem place,nebo ti vzadu bude sedet tchyne a uz mas na merce neco jineho :D

Napsal: 19 srp 2007, 12:42
od veski
TOMHAJ: Stál jsem na tom samém místě, takže sklon byl stejný. Auto prázdné a i sedačka byla na stejném místě v kufru. Jedině mi přibyla loketka, ale ta na to nebude mít vliv :twisted: Tím milimetrem jsem chtěl říci, že něco asi ubylo, ale minimálně.

doliti oleje

Napsal: 07 říj 2007, 17:36
od philips412
Malej amaterskej dotaz- dolit muzu i i jinou znacku oleje? Mam tam od vymeny nalitej Texaco 10w40, zajima me,jestli tam muzu dolit treba Shell helix....Budu respektovat pouze 10w40...nemelo by se nic stat,ne? Diky

Re: doliti oleje

Napsal: 07 říj 2007, 20:02
od Salám
philips412 píše:Malej amaterskej dotaz- dolit muzu i i jinou znacku oleje? Mam tam od vymeny nalitej Texaco 10w40, zajima me,jestli tam muzu dolit treba Shell helix....Budu respektovat pouze 10w40...nemelo by se nic stat,ne? Diky
Nic se nestane neboj.. :wink:

Napsal: 10 lis 2007, 14:32
od Milhi
Ahoj chlapci. Potreboval bych od Vas radu. Astrule zacala zrat olej a to docela hodne. Po nedavne vymnene oleje jsem kontroloval jeho stav a uplne sem se zhrozil. Za ujetych necelych 1000km je opet cerny jak noc a jeden dilek zmizel. Olej mizel uz pred vymnenou. Az ted to chci resit. Pod autem je sucho ani kapka. Utika do spalovacich komor? Kudy? Nestalo se to uz nekomu a co bylo potreba vymnenit pripadne kolik to stalo? Nemyslim si ze to je jako u ostatnich motoru 1,6 16V. Prijde mi to az desive.

Napsal: 10 lis 2007, 15:53
od gErda
Milhi píše:Ahoj chlapci. Potreboval bych od Vas radu. Astrule zacala zrat olej a to docela hodne. Po nedavne vymnene oleje jsem kontroloval jeho stav a uplne sem se zhrozil. Za ujetych necelych 1000km je opet cerny jak noc a jeden dilek zmizel. Olej mizel uz pred vymnenou. Az ted to chci resit. Pod autem je sucho ani kapka. Utika do spalovacich komor? Kudy? Nestalo se to uz nekomu a co bylo potreba vymnenit pripadne kolik to stalo? Nemyslim si ze to je jako u ostatnich motoru 1,6 16V. Prijde mi to az desive.
a co mas teda za motor? 1.6 16V ? a za 1000km zmizel jeden dilek? to je cca tak 0,2 litru bych rek, to znamena ze ti to sezere jeden litr oleje za 5000 km +-, kdyz si prectes tuhel diskusi zjistis ze v porovnani s ostatnima si na tom stejne ;) takze zadny strachy, bohuzel to tak je

Napsal: 10 lis 2007, 18:40
od Milhi
Ale nechapu to zaspineni oleje :? po takove chvilce nikdo nepozna ze byl vymnenen

Napsal: 10 lis 2007, 23:24
od Mik3cuk
Milhi píše:Ale nechapu to zaspineni oleje :? po takove chvilce nikdo nepozna ze byl vymnenen
To je uplne normalni! Ten olej se zaspini ale je stale kvalitni a v pořádku.
Mýtus: Čím je olej čistší, tím je lepší.
Skutečnost: V některých případech má olej být znečištěný. Například ve spalovacích motorech vzniká velké množství karbonu a jiných látek, které jsou suspendovány v oleji a jsou jím unášeny. Mohou být odstraněny ve filtru oleje nebo při výměně oleje. Pokud by se tak nestalo, usazovaly by se tyto látky v motoru a mohly by způsobit i jeho poruchu. V tomto případě znečištěný olej zcela zřejmě znamená dobře pracující olej. Naopak např. hydraulický olej obsahující i relativně málo nečistot může způsobit poruchu servoventilů. Takže při některých aplikacích by olej měl vypadat znečištěně a při jiných musí být velmi čistý. Vždy je pak užitečné pravidelné sledování stavu oleje.

Napsal: 11 lis 2007, 10:06
od gErda
Mik3cuk píše:
Milhi píše:Ale nechapu to zaspineni oleje :? po takove chvilce nikdo nepozna ze byl vymnenen
To je uplne normalni! Ten olej se zaspini ale je stale kvalitni a v pořádku.
Mýtus: Čím je olej čistší, tím je lepší.
Skutečnost: V některých případech má olej být znečištěný. Například ve spalovacích motorech vzniká velké množství karbonu a jiných látek, které jsou suspendovány v oleji a jsou jím unášeny. Mohou být odstraněny ve filtru oleje nebo při výměně oleje. Pokud by se tak nestalo, usazovaly by se tyto látky v motoru a mohly by způsobit i jeho poruchu. V tomto případě znečištěný olej zcela zřejmě znamená dobře pracující olej. Naopak např. hydraulický olej obsahující i relativně málo nečistot může způsobit poruchu servoventilů. Takže při některých aplikacích by olej měl vypadat znečištěně a při jiných musí být velmi čistý. Vždy je pak užitečné pravidelné sledování stavu oleje.
presne tak, zadny strachy

Napsal: 11 lis 2007, 14:51
od Milhi
Tak jo uklidnili jste me 8) Dekuji