Stránka 6 z 24
Napsal: 27 kvě 2008, 22:22
od Mika86
Takže svíčky jsem už vyměnil - za Densa - sice ne iridiový, ale i tak jsou perfektní - auto přestalo cukat a přiznám se že od tý doby jsem na to nesáhnul. Vše šlape jak má. Výkon je taky dobrej, takže ho zatím nechám tak. Bál jsem se že to může být výměnou vzduchovýho filtru za sportovní, ale teď je to v pohodě. I když jeden nikdy neví co se může pokazit.

Napsal: 29 kvě 2008, 22:54
od Oliver
Tak mám takový dojem, že ani ty svíčky nepomohly, stále mi to hází chybu
"nezapálení na druhém válci" , takže buď je vadná lišta - což si ale nemyslím, nebo je chyba v řídící jednotce (nahrát nový software), nebo to vše dělá EGR.
Auto jezdí normálně do doby, než při jízdě cca 3 000 RPM sundám nohu z plynu (při deceleraci), pak se rozsvítí kontrolka elektroniky a auto jede na dva, nebo tři válce, zastavím vypnu motor na chvilku, nastartuji a vše je zase v normálu, jenom svítí kontrolka, když to dám na OpelTech2, tak tam mám chybu jak jsem psal.

Napsal: 01 čer 2008, 19:21
od Mika86
Oliver píše:Tak mám takový dojem, že ani ty svíčky nepomohly, stále mi to hází chybu
"nezapálení na druhém válci" , takže buď je vadná lišta - což si ale nemyslím, nebo je chyba v řídící jednotce (nahrát nový software), nebo to vše dělá EGR.
Auto jezdí normálně do doby, než při jízdě cca 3 000 RPM sundám nohu z plynu (při deceleraci), pak se rozsvítí kontrolka elektroniky a auto jede na dva, nebo tři válce, zastavím vypnu motor na chvilku, nastartuji a vše je zase v normálu, jenom svítí kontrolka, když to dám na OpelTech2, tak tam mám chybu jak jsem psal.

Kdyby jsi měl stejný typ motoru tak by jsme odzkoušeli lištu. Ta má je podle mně v pořádku - auto jede perfektně po těch svíčkách. Minulý týden jsem byl v Praze a po dálnici 180 jak nic.
Napsal: 02 čer 2008, 06:02
od Oliver
pro MIKA86:
no už jsem tam měl i fungl novou lištu, ale v té době jsem ještě neměl vyměněnou tu zadní lambda sondu, ale musím říct, že auto jezdilo líp

je to divné, že bez lambdy to jezdilo líp než nyní

v sobotu jsem ještě znovu zaslepil EGR ventil a zdá se, že je to o něco lepší, zatím to chybu nehází

takže, je možné, že je jenom vadný EGR, přestože když jsem ho měl vymontovaný, tak fungoval OK
No k liště, já bych to chtěl zkusit vyměnit s někým, jenže, odkud jsi? a ty máš motor Z14XE? nebo jaký?
Napsal: 02 čer 2008, 11:20
od Mika86
Oliver píše:pro MIKA86:
no už jsem tam měl i fungl novou lištu, ale v té době jsem ještě neměl vyměněnou tu zadní lambda sondu, ale musím říct, že auto jezdilo líp

je to divné, že bez lambdy to jezdilo líp než nyní

v sobotu jsem ještě znovu zaslepil EGR ventil a zdá se, že je to o něco lepší, zatím to chybu nehází

takže, je možné, že je jenom vadný EGR, přestože když jsem ho měl vymontovaný, tak fungoval OK
No k liště, já bych to chtěl zkusit vyměnit s někým, jenže, odkud jsi? a ty máš motor Z14XE? nebo jaký?
Tak to já měnil lambdu taky, ale jen tu přední - po zadní jsem zatím nepátral.
Právě ten typ motoru mi vrtá hlavou - já mám 1,4 16V jako ty, jenže označení motoru je X14XE takže vůbec netuším jestli by ta lišta pasovala. No tak pokud jsem si všimnul dobře tak jsi z Uh. Brodu - resp. okolí. No a já bydlím tak maximálně 20 km od Brodu.

Napsal: 03 čer 2008, 06:52
od Oliver
pro MIKA86:
OPEL ASTRA G Sikma zadni cast (F48_, F08_), 1.4 16V
Rok výroby: 02/98 - 01/05, kw/HP: 66/90, Obsah: 1389, Kód motoru: X 14 XE, Z 14 XE, Typ: Sikma zadni cast
Zapalování / Žhavící zařízení/Zapalovací cívka/
toto jsem opsal z katalogu mjauto, link:
http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?
jak vidíš, tak na tom motoru až tak nezáleží, protože ta cívka je stejná pro obě označení a navíc je úplně stejná použitá i v autech s obsahem motoru 1,6 (1598ccm)
tak co říkáš? zkusíme to vyměnit na zkoušku co to bude dělat v tvém autě?

Napsal: 03 čer 2008, 19:36
od Mika86
Oliver píše:pro MIKA86:
OPEL ASTRA G Sikma zadni cast (F48_, F08_), 1.4 16V
Rok výroby: 02/98 - 01/05, kw/HP: 66/90, Obsah: 1389, Kód motoru: X 14 XE, Z 14 XE, Typ: Sikma zadni cast
Zapalování / Žhavící zařízení/Zapalovací cívka/
toto jsem opsal z katalogu mjauto, link:
http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?
jak vidíš, tak na tom motoru až tak nezáleží, protože ta cívka je stejná pro obě označení a navíc je úplně stejná použitá i v autech s obsahem motoru 1,6 (1598ccm)
tak co říkáš? zkusíme to vyměnit na zkoušku co to bude dělat v tvém autě?

To já jen tak pro kontrolu - protože X 14 XE je motor který znám, ale u jiných tu zkušenost nemám - tak abych něco nevyšmoulil.
Napsal: 03 čer 2008, 19:40
od Mika86
Uděláme jinou věc - lištu dáme do tvého auta a pak se uvidí jestli se ti rozsvítí kontrolka nebo ne. U mně zatím nikdy nesvítila - tedy jen jednou když jsem zaslepil AGR ventil.
Napsal: 04 čer 2008, 05:21
od Oliver
Mika86 píše:Uděláme jinou věc - lištu dáme do tvého auta a pak se uvidí jestli se ti rozsvítí kontrolka nebo ne. U mně zatím nikdy nesvítila - tedy jen jednou když jsem zaslepil AGR ventil.
OK, tak teď jenom kdy a kde se setkáme

tento víkend nebudu moci se setkat, jedině zbývají dva dny - čtvrtek, nebo pátek, potom až příští týden, dnes jedině dopoledne nebo do maximálně 14:00 hod, pak taky nemám čas, dej vědět na SZ kdy, zatím dík a ahoj.
Napsal: 22 čer 2008, 23:10
od PetrKpy
Pro majitele motorů Z16XEP mohu potvrdit svíčky Brisk "DR17LDC-1", ale je potřeba dodržet tu "1" na koci, což znamená 1mm odtrh. Jezděj, nedělaj problémy. "DR17LDC" nebrat, mají odtrh pouze 0,8mm.
Svíce :-)
Napsal: 23 čer 2008, 17:17
od GibonArt
Zdravíčko pánové,
tady čtu, že na Z16XEP Brisky... taky jsem o nich uvažoval, jelikož jsou na ně psaný hezký recenze a i v testech si myslím, že ujdou...
Ovšem známý, co má autodíly zase říká, že jedině NGK... ale podle ceny jsou NGK, co mi nabízel horší... tak nevim...
Teď mám v Z16XEP Championky dvouocáskové a jako FUJ... to jsem zase koupil... Auto chytá průměrně, ale hlavně, co mě žere je, že když přidávám plyn od volnoběhovejch 900 ot... tak je u každého rychlošlápnutí meziprsk... což si myslím, že buď bude velkým nebo malým odtrhem... Měl jsem tam origo BOSCHky čtyřocáskové a tohle mi to nedělalo... ale nechci tam cpát standard, ale poohlížím se po něčem lepčejším... co ty IRIDIUM série??? nebo jsem přemýšlel od BRISK ty bez ocásků, ale z konusem, kde jezdí jikra po celém obvdou...
Hoďtě RADmilU
Díkec
Napsal: 23 čer 2008, 22:02
od Phrz
ty denso iridium jsou fajn jen ta cena za ne neni tak fajn, fungujou paradne auto pusobi pruznejsim dojmem a vubec to neskube
Napsal: 15 črc 2008, 12:08
od Defender
Takže se přidám do thoto tématu a na úvod se chci zeptat, je možný v EPC najít kód ke svíčkám k určitýmu typu motoru ? (pro ověření) Volal jsem do Staigera a tam mi podle mýho motoru X16XEL řekl, že pro tento typ mají konkrétní dvou bodový svíčky skladem s cenou 150 za kus, a na dotaz co je to za výrobce odpovědel, že GM

. úsměvné že

Napsal: 15 črc 2008, 16:16
od Jocker
Já sem nechal měnit svíčky v ponděli, dal mi tam ty samé boshe co tam byly. Cena 155 kus.
Napsal: 15 črc 2008, 16:39
od Defender
Tak jsem to ještě zkouknul v EPCéčku a jsou to ty s kódem 1214000 (....031), čili jak už někdo psal, jsou to Bosche FLR8LDCU a cena podle katalogu 143 - 153 kaček s DPH, takže prostě kolem toho stopáďa

.
Tenhle týden koupím a v pátek konečně vyměním

PS: A hledal jsem dál a co říkáte na toto zapalovací svíčka BRISK A-line-4ks, je tam dokonce napsán i můj typ motoru
http://www.e-cat.cz/c-1069_172185_20404 ... aveni.html
Omlouvám se za ten odkaz, ale nějak nezvládám úpravu na kratší
