Stránka 6 z 6

Napsal: 03 říj 2007, 13:17
od Princ William
AstraDTI píše:Jak se to veme klidnejsi - ve meste nebo v situacich, kde se nevyuziva vykon tak ano. Mimo mesto a na dalnici kde je potreba vetsi pruznost a ja dejme tomu drzim otacky mezi 2300-2700 (motor je tichy a kultivovany), tak mam k dispozici nejakejch 68-81kW, abych to same dosahoval napriklad v 2.0 16v, tak bych musel tocit 3800-4400 otacek! Tam uz urcite benzinovej motor moc tichej nebude :wink:
stejne ja pri 140km/hod mam na tachaci +-4t/min coz se mi zdalo zprvu celkem dost ale zase nevim jak to delaj ta spotreba i pri takovych otackach je porad prijatelna. no ale na dalnici se pri takoveto rychlosti zacina projevovat i aerod. hluk a ten je take slyset. osobne nejsem vyhranenym zastancem benzinu ci dieselu. kazde ma sve klady a zapory a to si musi kazdej zvazit sam co od toho ceka :!: v kazdem pripade uz neznamena ze kdym mam naftu ze je lina.

Napsal: 03 říj 2007, 16:12
od TiTeuf
Super jste zlati!!! jeste mi popiste rozdil mezi 60KW a 74KW???technicky a vykonove, prakticky, spotreba neni dulezita....74KW ma turbo 60 taky??odpoda oprava turba??lepsi??na opravy??Diky

Napsal: 03 říj 2007, 17:09
od Marky