Stránka 6 z 10

Napsal: 22 čer 2008, 17:55
od Frydex
Mýdlo, kartáček obyčejný, třeba koupelnový co je na ruce a s citem to vydrhnout se spoustou vody nakonec a nechat vysušit...

Napsal: 22 čer 2008, 18:23
od Phrz
ČIŠTĚNÍ: je doporučeno čistit proudem vzduchu směrovaným do vnitř filtru, při velkém znečištění můžete filtr ponořit do vody a tam ho propláchnout (NE proudem vody) poté vždy nechat filtr dokonale vyschnout.

filtr

Napsal: 27 čer 2008, 06:37
od LumixM
Cau hosi.. jelikoz mam astru teprve kratce tak vse poznavam.. chtel jsem se zeptat jak se da vymenit vzduchovi filtr za nejaky sportovni? jedna se me o to jak je to s praci.. jestli to staci nejak oddelat a jestli se tam musi davat nejaka redukce atd...proste co je k tomu vse potreba ....kdyby bylo nejake foto byl moc rad a predem dekuji... jo mam Astru G 1.6 8V r.v 1998 diky

Napsal: 27 čer 2008, 07:19
od EKoStra
Výměna filtru neni nic složitého. Ten origoš vymontuješ a místo něj musíš dát redukci (stačí nějaká trubka odpovídajícího rozměru) na kterou nasadíš nový filtr. Musíš si ale udělat nějakou podpěru aby ti to tam celý neplandalo. Mrkni na odkaz je tam dobře vidět jak to máme mi.
Přeju hodně tvůrčí kreativy... :wink:
http://img4.net/files/144/P1010046.JPG

Napsal: 27 čer 2008, 08:42
od milosh
EKoStra píše:Výměna filtru neni nic složitého. Ten origoš vymontuješ a místo něj musíš dát redukci (stačí nějaká trubka odpovídajícího rozměru) na kterou nasadíš nový filtr. Musíš si ale udělat nějakou podpěru aby ti to tam celý neplandalo. Mrkni na odkaz je tam dobře vidět jak to máme mi.
Přeju hodně tvůrčí kreativy... :wink:
http://img4.net/files/144/P1010046.JPG
Mate tam nejak vyreseny privod studeneho vzduchu? A aby tio bylo odstinene od tepleho motoru tam taky nevidim nejak, jinak to ma uplne opacny ucinek nez by melo mit...

Napsal: 27 čer 2008, 12:20
od Frydex
Neodstíněný sportovní filtr je horší jak standartka... To už je lepší koupit sport přímo do origo boxu.... :wink:

Napsal: 27 čer 2008, 21:43
od EKoStra
Chlapi já teda nevim, měli jsme už konickej filtr i na Shade http://img4.net/files/144/6325781f7597c ... 5B1%5D.jpg na srazech je to často vidět a podobně... Ta naše Astra je koupená z D a už to tam bylo. Jezdí to, táhne to, žádnou neplechu to nedělá a jak už tu psal Phrz "ten zvuk je hlavně jiný jak se to vymění takový jakoby sičící podobně jako u turba". Vliv to na jízdu nemá a žeby to ublížilo když to není odstíněný? No nevim. Ale je to hezký, ne? :lol:

Napsal: 27 čer 2008, 22:29
od Frydex
Ublížit to neublíží, ale uznej sám, proč je u normálního sání vytáhnutý přívod vzduchu před chladič ? Protože teple nasávaný vzduch ti rozhodně nepřidá, je to kravina, motor by měl nasávat chladný a nejlépe vlhký vzduch..

Napsal: 27 čer 2008, 22:38
od synologic
Já jsem to u béčkové Vectry měl vyřešené - nerez plech na odstínění a nasávač vzduchu přímo na kapotě a no problém. :wink:

Napsal: 27 čer 2008, 22:59
od Leo
nechápu proč se toto téma furt řeší ...píše se o tom všude a pořád dokola ty samé otázky výkon? zvuk? vložka vs. kužel? odstínit neodstínit?

Napsal: 27 čer 2008, 23:28
od synologic
Leo píše:nechápu proč se toto téma furt řeší ...píše se o tom všude a pořád dokola ty samé otázky výkon? zvuk? vložka vs. kužel? odstínit neodstínit?
Aby jsi mohl do všeho blbě pindat. :lol: :lol: :lol:
Sorry, ale nemohl jsem si pomoct.

Napsal: 30 čer 2008, 19:10
od EKoStra
Frydex píše:Neodstíněný sportovní filtr je horší jak standartka... To už je lepší koupit sport přímo do origo boxu.... :wink:
Tak jsem hledal jak to je s tím sáním a musím ti dát za pravdu.Orig box od K&N je řešen takto:

http://www.blackbox-tuning.de/shop/K&N- ... -13658.htm
http://www.blackbox-tuning.de/shop/K&N- ... -23199.htm

Tak se to pokusíme odstínit tímto způsobem a přívod studeného vzduchu snad taky vyřešíme, ale moc místa na nasávání tam teda není. Nemáte někdo nějaký nápad?

Napsal: 30 čer 2008, 21:45
od Frydex
Jsem rád žes to uznal :wink: Nejrychlejší cesta ke vzduchu je přes kapotu.. :wink:

Napsal: 05 črc 2008, 22:43
od Phrz
tak jsem dal pryc tu celou blbárnu s tim kulatym filtrem a dal zpatky origo airbox s BMC vlozkou za 2k a auto mnohem lepe tahne, na jednicku je to nejvic znat i na dalnici do kopce to jede takze uz to tam nikdy nechci videt...

Napsal: 06 črc 2008, 10:57
od Frydex
Dyť to říkám imrvére... :D :D