
máte někdo nějaký objev?
skrtici klapku je nejlepsi vyndat celou a procistit celou a hlavne dva otvory hlavne tu co ma prumer 1mm a druha asi 5mm a egr je hned vedle v pravo od kladky a drzia ho dva torxiberan píše:tak to netrvalo dlouho a už jsem zaznamenal první problém dneska při zahřátém motoru a při vyřazení do neutrálu mi to chcíplo což mě teda dost překvapilo nastartovat to šlo normálně ale otáčky pořád dost kolísaly, jak jsem se tu dočetl vyčistit krokovej motorek ,škrtící klapku ,EGR a jestli jsem to dobře pochopil tak krokovej motorek je součástí tý škrtící klapky je lepší ji čistit na autě nebo jí vyndat? a to EGR to se čistí jak? auto mám teprve pár dní tak vůbec nemám přehled kde co je ,napadlo mě jestli by to nemohlo dělat taky to že auto třeba dlouho stálo, omlouvám se dopředu pokud někomu moje otázky budou připadat hloupé ale nerad bych v motoru hned podělal, děkuji za jakoukoliv radu ,jinak žádná kontrolka nesvítila (jako porucha)
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |