Stránka 6 z 6

Napsal: 17 úno 2008, 12:40
od Pavel007
No to jsem zapomněl napsat, začne cvakat, jakmile byť i sebemíň šlápnu na plyn, podle mě to normálně řídí ŘJ, když zjistí, že není sepnutý kontakt volnoběhu plus zřejmě další údaje z jiných čidel...

Napsal: 19 úno 2008, 12:24
od spermin
do dneška po nabíjení Baterky cvakalo, a přestalo, protože jsem musel použít ostřikovač, tak čím to je :?: :?:

Napsal: 22 úno 2008, 09:50
od Jirka D..
hlavně se jedná, jestli to cvakání jde od spodu nepo z vrchu mototru, to je důležité.

když to jde z vrchu:
- hydra
- vstřikovací ventil
- uhlíkový filtr
- zapalovací lišta načlá (cvaká jen ojediněle)
- volnoběžný ventil

Když z vrchu a je cítit výfukové spaliny:
- prasklé svody
- prasklý první díl výfuk pod přírubou, nebo před pletencem
nebo nějaká kladka
nebo olejový ventil (jen ojediněle)

Napsal: 22 úno 2008, 12:24
od petr 1000
Zdravím také řeším to nepříjemné cvakání motoru.Po nastartování kovovej zvuk,a po zahřátí to cvaká.Vyměnil jsem už hydrošteli i olej.Kovové cvakání po ránu už zmizelo,ale když se motor ohřeje tak to pořád cvaká.Zkusím rady ostatních a odpojím ten ventil.Jěště zkouknu svody a výfuk a uvidím.

Napsal: 25 úno 2008, 15:19
od PavelC
Ahoj, koupil jsem jen ten ventil a sám si ho zamontoval. Nicméně jsem se byl ptát, jestli je cvakání normální a řekli mi, že jo. Ale to už jste tu někdo psal. Takže smolíček. Ten starý ventil taky cvakal, ale byl v pohodě...Jsem zvědavý na léto, zda bude cvakání hlasitější nebo naopak.

ventil

Napsal: 08 bře 2008, 14:58
od jindra
Ten ventil má otvírat v určitém režimu,přepouští přebytek par z benzínu.

Napsal: 12 bře 2008, 09:18
od jaroslav120
je to na 100 percent pretlakovy ventil palivovej sustavy co je pripevneny na filtri... mne to robilo ked som mal nepriechodnu dierku z klapky ked som ju precistil a vymenil popraskanu hadicku tak to netukea iba pri nizkych otacka a to asi aj tak ma..... :wink: niekedy mi to cvakalo stale ked som pridal plin na volnebehu nie. ked som to urobil je to fakt rozdiel

Napsal: 11 lis 2008, 13:50
od Jasioo
Zdravim astraci a astracky (snad jsem to napsal spravne).
Pred tydnem se mi zacalo ozyvat ono slavne cvakani z motoru. Znamy mechanik mi rekl ze jsou to hydrostely ale veme mne az za 2 dny. Dneska za jizdy se mi rozsvitila kontrolka elektroniky motoru. po vypnuti a znovu nastartovani kontrolka zhasla. Chtel bych se zeptat jestli si mam delat nejake obavy ze to nemusi byt ony hydrostely. Olej sem nedavno kontroloval a byl OK, pouzivam polosyntetiku Esso 10W40

Napsal: 11 lis 2008, 19:10
od APiK
Dneska jsem švagrový měnil žárovky na Renaultu. Chtěl jsem se podívat jak se dá rozdělat ovladač podsvětlení topení a narazil jsem na tohle:
http://www.renault-megane.cz/viewtopic.php?t=6523
Zkrátka 16V motory :lol: .

Napsal: 13 lis 2008, 14:20
od APiK
Když je ráno zima tak než dosáhne motor provozní teploty tak mi to taky cvaká. Ale jen tak lehce klap, klap. To vše pouze při mírné akceleraci. Když přidám, nebo naopak dám nohu z plynu - je to fuč. Když je studený, nebo když se zahřeje na provozní teplotu je klid. Když nechám motor vychladnout (neprochladne třeba jako přes noc), nastartuji a jedu dál - taky klid. Vlastně jsem to vypozoroval jen v ty chladnější dny v cca 1km cesty do práce (vždycky u OMV :lol: ). NEŘEŠÍM! Olej polosyntetika 10W40.