Stránka 6 z 10
Re: EGR ventil
Napsal: 07 říj 2011, 11:19
od markus
solenoid jsem dával jinej ten u turba pak je prohazoval hadičky čistil jedině ta vývěva ale auto brzdí dobře tak nevím zítra se nato podívám dík
Re: EGR ventil
Napsal: 02 lis 2011, 16:38
od Hesty
Zdravím kucí, tady čtu o tom, že když je vadný egr ventil, tak se auto hodí do nouzáku, ale mně se teď začla rozsvěcet občas kontrolka řízení emisí, ale nouzák jsem nezažil a na diag opravdu jen chyba EGR ventilu. Další dotázek, mám 1.7 CDTI 9/2007 a najeto 120 000 (20 mnou), ale nemůžu pro tenhhle motor najít nový egr ventil, našel jsem jen na 1.7 DTI

Re: EGR ventil
Napsal: 03 lis 2011, 07:01
od Alzafir
Zkus to
tady.
Tohle je fórum o Géčkách, na Háčku se dozvíš víc

Re: EGR ventil
Napsal: 03 lis 2011, 10:42
od Hesty
Díky

, já jen víš co, furt je to Géčko

, tak jsem si říkal, že ten EGR ventil by mohl být stejný jak u DTI, co by tam soudruzi vymejšleli

že jo. Už jsem to jednou nechával vyčistit a vydrželo to 6 možná 7 tisíc km, tak nevím jestli to odpojit, nebo zas vyčistit.
Re: EGR ventil
Napsal: 03 lis 2011, 11:02
od Fritol
Alzafir píše:Zkus to
tady.
Tohle je fórum o Géčkách, na Háčku se dozvíš víc

dyt on ma Gečko tak proč ho posílaš do Haček ?

Re: EGR ventil
Napsal: 03 lis 2011, 11:16
od matozippi
lebo ma rocnik 2007 a motor ktory je v Hcku ... ten sa v Gckach vyskytuje sporadicky, resp je malo ludi co ma G classic
Re: EGR ventil
Napsal: 03 lis 2011, 11:32
od Fritol
neni pravda těch 1.7cdtiček je dost. ale nikdo se toho nezbavuje. a lidi co mají classick je hodně. jen nejosu třeba na foru.
Re: EGR ventil
Napsal: 03 lis 2011, 11:52
od Ondra B.
Tak to jsme na tom stejně, máme taky CLASSIKA Z17DTL za tu dobu jesme EGR(AGR)
nenašel asi ho tento motor nemá ?

Vždyť němá dvouhmotu, ani turbo z proměn.geom. lopatek, tak nevím.
TUDÍŠ MÁLO VĚCÍ K POS.NÍ

Re: EGR ventil
Napsal: 03 lis 2011, 13:31
od Hesty
EGR má stopro

, jde spíš o to, jestli když po tom čištění vpohodě fungoval, tak jestli zas vyčistit, chvíli jezdit; dát novej (a jestli je stejnej jako u DTI) anebo to zaslepit a přehrát soft (což by mi udělal známý). Jinak nejezdim na žádný srágory (ale ne shell

) a dávám aditivum a jezdim na spotřebu (netočím to).
Re: EGR ventil
Napsal: 03 lis 2011, 13:59
od Ondra B.
Chyba

čas od času není na závadu to vyhnat do 4000ot/min, já žadím cca 2700-3000ot/min u Z17DTL
A kde se nachází EGR??
jÁ JEDÍM NA VŠCHNU MOŽNOU NAFTA A DÁVÁM VIF nö problemo

Re: EGR ventil
Napsal: 03 lis 2011, 14:55
od matozippi
presne tak, diesel treba pravidelne prebehnut, lepsie taha, menej zerie, menej dymi a nemas problem s usadeninami
ja jazdim tiez pianko, ale pravidelne mu davam zabrat, hned ide potom lepsie

samozrejmost je dobre zohriaty motor
Re: EGR ventil
Napsal: 03 lis 2011, 15:47
od Hesty
Tak, ale to pak zas leze spotřeba ne? Btw. občas to projedu na dálnici pořádně na vyšší otáčky, ale zabere to na chvíli. A když bych chtěl auto točit a řádit, tak bych si nekoupil diesla nu ne?

Re: EGR ventil
Napsal: 03 lis 2011, 18:28
od fredie1986
Mám dotaz chyba P0400 (5) je chyba EGR, ale co znamena ta 5 v zavorce nevim, mate s tim zkušenosti?
Re: EGR ventil
Napsal: 03 lis 2011, 21:37
od Alzafir
To je upřesnění té chyby ( co konkrétně, to ti neporadím

). A ne vždy je P0400 chyba EGRu, může to být i váha vzduchu
Fritol píše:Alzafir píše:Zkus to
tady.
Tohle je fórum o Géčkách, na Háčku se dozvíš víc

dyt on ma Gečko tak proč ho posílaš do Haček ?

Tady toho o CDTi moc není, ale je fakt, že jsem to považoval za Háčko

Re: EGR ventil
Napsal: 03 lis 2011, 22:00
od fredie1986
jeste si vzpomenu, ze zatim bylo napsano: critical system malfunction 2
