Tak já jsem v sobotu jel s rodinkou a s tchýní na moravu, ale říkal jsem že se musím do čtyř vrátit, protože budu vyměňovat s kámošem konečně to čerpadlo! A co se nestalo - při cestě zpět auto cuklo, rozsvítila se kontrolka elektroniky a auto už jsem nenadláb!
Tak jsem vyblikal kód 251 - přepadový ventil na čerpadle, proto jsem volal RomanoviK, jestli je to tím čerpadlem, nebo jednotkou, kterou mi před dvěma lety opravoval Petr Komínek v praze - už tenkrát říkal, že je úplně vypálená! A on říkal že s největší pravděpodobností to bude ta jednotka!!!
Tak jsem zavolal kámošovi co mi dělá všechen servis na autě, ať pro mne dojede, že mám v autě rodinku! Za chvíli dorazil s tyčí a odtáhl to do dílny! Pak jsem ještě nastartoval, ale jakmile se to ohřálo, tak to udělalo to samé!
Sundali jsme tedy čerpadlo a byla půlnoc! Ráno jsme nandali nové (zánovní) a jel jsem ještě pro ŘJ čerpadla. Po příjezdu měl kámoš už zadeklováno a nastaveny znova rozvody, které jsem mimochodem dělal asi před třemi týdny! nasadili jsme jinou jednotku..............
A autíčko zase šlapalo, jel jsem to tedy projet a pak jsem to trochu protách až do sepnutí přední sahary a motor běžel jak hodinky!
Ale co se pak nestalo?! Chcípl jsem auto a šel jsem ještě pokecat a už jsem pak nenastartoval, né kvůli čerpadlu, ale kvůli starteru! asi pastorek - už měl divný zvuk při opětovném startování po montáži čerpadla - bylo zavzdušněné!
Tak to celé skončilo tak, že už je na cestě starter a o víkendu už budu zase pojízdný!
Starou jednotku pošlu RomanoviK ať se na ní podívá, taky bych mu chtěl moc poděkovat za ochotu a rady!!! A hlavně mému dvornímu mechanikovi Honzovi Kadlecovi - takových lidí kdyby bylo víc........
Tak zdar vaší práci a ať vám oplíci dlouho slouží - já už budu mít 300 000km!!!!
