Montáž komponentů v interiéru:
Montáž páčky s tempomatem
- to už je na jiných místech dostatečně popsáno
Montáž spojkového spínače
- demontovat kryt nad nohama řidiče: dvě plastové svorky + dva torx vruty z boku
- demontovat rozvod vzduchu na nohy řidiče (hadí muži a saxany nemusí

), je to třeba i pro brzdový spínač
- spínač se zapojí na konektor a červený kroužek se vysune i se spínacím trnem co nejvíce ven
- spínač nacvaknout do otvoru v plechu před spojkovým pedálem a červený proužek zasunout zpět na doraz do konektoru, tím se spínač v otvoru zajistí proti uvolnění
Nastavení spojkového spínače bez toho nebude tempomat pracovat !!!
- spínací trn se za sešlápnutého spojkového pedálu vytáhne na doraz ven, toto provází celkem nepříjemné zvuky a někdy to chce trochu víc zabrat
- pedál se plynule uvolní a automaticky si to nastaví správnou vzdálenost trnu na spínání
- kontrolu lze provést sluchem, při sešlapování pedálu, byste měli slyšet spínání kontaktů
Montáž brzdového spínače
- viz výše uvedené dva body
- demontuje se pootočením o 90° původní 2pinový spínač a nahradí se 4pinovým
-
POZOR!!! to že máte na brzdovém spínači připojený 4pinový konektor, ještě neznamená, že i původní spínač je 4pinový. Já tam měl 2pinový, nevěděl o tom, protože jsem ho automaticky považoval za 4pinový (zvenčí to nejde poznat) a strašně se divil, proč to nefunguje.
Nastavení brzdového spínače bez toho nebude tempomat pracovat !!!
- spínací trn se za sešlápnutého brzdového pedálu vytáhne na doraz ven, toto provází celkem nepříjemné zvuky a někdy to chce trochu víc zabrat
- pedál se plynule uvolní a automaticky si to nastaví správnou vzdálenost trnu na spínání
- kontrolu lze provést sluchem, při sešlapování pedálu, byste měli slyšet spínání kontaktů
V tuto chvíli těm šťastnějším tempomat funguje, ti ostatní jako já, musí na doladění vyhledat někoho šikovného s diagnostikou a hledat chybu.
Na závěr patří poděkování Jurajovi z Bratislavy, Petrovi K. z Prahy-Modřan a Romanovi K. z Brna. S jejich pomocí jsem spokojený uživatel tohoto bohulibého zařízení.
PS: tuto úpravu si každý dělá na vlastní riziko a za případné škody nenesu odpovědnost