Stránka 6 z 10
Napsal: 24 čer 2006, 15:27
od Návštěvník
Tady je pred/po pravdepodobne z VB
http://www.superchips.co.uk/curves/22dti.pdf - predpokladam ze se RJ u starsich variant lisila, protoze novejsi maji vyraznejsi maximum tociveho momentu u 2500ot (viz. to mereni z autorevue, nebo trebas testy(pruebas) na serveru motor.terra.es). Jinak myslim si ze ten graf z autorevue sedi na muj popis: ve 2000 uz mohutnej zatah (280Nm), v 2500maximum, pak skok dolu a plynule ztraceni sily. RJ samozrejme davkuje naftu u me stejne jako u Tebe, jenomze vykon ovlivnuje take mechanicka stranka veci. Nejsem sice strojar, ale vsechny komponenty se vyrabej s urcitejma tolerancema a zalezi na tom jak ten danej motor "sedne" dohromady (coz je taky dost ovlivneno zachazenim v prvnich tisicich kilometru). U turbomotoru jsou vetsi rozdily nez u atmosfery (to v tuhle chvili neumim presvedcive vysvetlit ale empiricky vzato to tak je) - sice diky stejne RJ je charakter prubehu vykonu podobny, ale muze se lisit konkretne u Y22DTR klidne o vic jak 10koni.
Napsal: 25 čer 2006, 22:23
od JardaB
No, něco s ní nepíš určitě bude. Dle testu ASTRADTI, jsem dosáhl času 12 sekund, na plné zrychlení 80 - 120 km/h.
Takže nejspíš ta váha vzduchu - už jsem se na cenu jednou ptal, ale ještě jsem nedostal odpověď.
Napsal: 25 čer 2006, 22:47
od Vojta
cena v oplu 7.565,-
Napsal: 03 črc 2006, 18:44
od milosh
Napsal: 05 črc 2006, 10:55
od milosh
Muze mi nekdo rict od kdy se do G davaly tyto motory? Uz pomalu vybiram, bude to 1.6 nebo 1.8 16V, ale aby tam do ni sel dat tempomat, tak proto Z

Dekuji
- Z16XE = 101 PS
- Z16XEP = 103 PS
- Z18XEL = 115 PS
- Z18XE = 125 PS
Napsal: 05 črc 2006, 12:46
od Marky
Koukni na druhou stranu v knizce Jak na to? Mas tam mesic a rocnik, bohuzel se tam nepise jestli je to Zetkova verze, ale predpokladam, ze se to shoduje.
Napsal: 05 črc 2006, 13:10
od milosh
Marky píše:Koukni na druhou stranu v knizce Jak na to? Mas tam mesic a rocnik, bohuzel se tam nepise jestli je to Zetkova verze, ale predpokladam, ze se to shoduje.
Dik super
Dělá se?
Napsal: 23 říj 2006, 17:03
od Opelík
Ahojky všem dělá se obsah 2,2 v kombíku?

Napsal: 23 říj 2006, 17:05
od manli2
jo
nafta

Re: Dělá se?
Napsal: 23 říj 2006, 17:32
od wlcak
Opelík píše:Ahojky všem dělá se obsah 2,2 v kombíku?

a jestli myslíš benzín tak se taky dělal, ale u nás to neseženeš.
http://de.wikipedia.org/wiki/Opel_Astra_G
Napsal: 23 říj 2006, 17:39
od AstraDTI
Moc se nesmej Manli, nafta vykonove za benalem moc nepokulhava

Podle najetejch km jsou motory jeste nezajety - najeto cca 5tkm. Diesel je v tomhle pripade jeste starsi model s nizsim vstrikovacim tlakem cerpadla. Jedna se o vykon nikoliv na motoru, ale na kolech! Tak to jenom pro pripadny rejpaly.
2.2 16v 108kW (papirove) , zmereno 96kW, 187Nm
2.2 DTI 16v 92kW (papirove) , zmereno 90kW, 278Nm
Tady jeste pro srovnani 2.0 16v papirove 100kW , zmereno 91kW, 178Nm

[/list]
Napsal: 23 říj 2006, 17:52
od Vojta
a co 2,0 dti nemáš?
Napsal: 23 říj 2006, 18:06
od manli2
Napsal: 23 říj 2006, 18:14
od AstraDTI
No RRI 2.0DTI asi netestovala. Da se najit neco zmerenyho jinde ... ovsem pak to chce porovnavat s vysledkama ziskanejma na stejny brzde.
Trebas tady porovnani 2.0DTI 100ps s 1.9TDI 110ps
Astra:
Passat:

Napsal: 23 říj 2006, 18:15
od AstraDTI
To mi vysvetli proc nejde srovnavat turbo naftu a atmosferickej benzin
