Stránka 6 z 7

Napsal: 05 lis 2008, 21:05
od Mike.S
zdenda-H píše:Toto je fakt téma??
:roll:
dobré že, už je tu toho 6 stránek, pomalu si myslím, že ten člověk v autoškole snad ani nebyl

Napsal: 05 lis 2008, 21:45
od Paladin123
problem je ze som kupil auto a zacal som jazdit. a predtym som mal fakt ken par jazd v autoskole co mi teda vela nedalo.teraz je to uz v pohode uz jazdim si myslim dobre ale dnes som sa dostal do kolony takej riadnej a nevedel som co mam robit na jednotku to bolo moc pomaly a na dvojku rychlo tak som to nechal v dvojke a len so spojkou som sa hral a ked som musel zastat zas do jednotky a odznova. ja uz viem jazdit len ta kolona ma zaskocila tak sa pytam ako to riesite vy. neodsudzujte ma. spomente si vy na svoje zaciatky :o a je tu vela ludi ktory mi pomohli a dali vela dobrych rad ktore vyuzivam a za ktore som vdacny. 8)

Napsal: 06 lis 2008, 10:03
od palix
Ja som začínal na Škode 110 a to boli začiatky. Stabilita slabá, výkon - nič moc, pohodlie za volantom 0 bodov, hluk... Ale aj tak som si vždy rád sadol za volant. V Astre je to iné...

Napsal: 06 lis 2008, 13:59
od AstraDTI
Mike.S píše:
AstraDTI píše:
Mike.S píše:řadit podle otáčkoměru je podle mě blbost
Radit bez pomoci otackomeru je zase blbost podle me :wink:
ve 120 jsem ho neměl, ve Feldě jsem ho neměl a taky jsem řadil 8)
Samozrejme, taky jsem neco najezdil bez otackomeru i v aute bez synchronu, ale .... bez otackomeru to proste nikdy netrefis tak presne. A pokud mam nejaky konkretni pozadavek co chci v danem rezimu od sveho motoru, tak mam taky naprosto konkretni predstavu v jakych otackach se musim pohybovat. A to sluchem nikdy presne netrefis u modernich motoru. Ale samozrejme zalezi na cloveku co od jizdy autem ceka - pokud se chce jen libovolnym zpusobem nekam premistit, tak at si klidne pouziva k odhadnuti okamziku kdy ma preradit usi, nos, nebo jakoukoliv jinou periferii :lol:

Napsal: 06 lis 2008, 20:07
od Mike.S
AstraDTI: to mi jako chceš říct, že než přeřadíš na jiný převodový stupeň tak hledíš na otáčkoměr? :shock: i při podřazování ? :shock:

Napsal: 06 lis 2008, 20:11
od Skuti
For Paladin123: Můj názor je, že se nemáš zač stydět, zeptal ses a bylo ti odpovězeno. Jsi začatečník, jako jsem já a jako byli kdysi všichni, takže buď v klidu a jízdu si užívej. :wink:

Napsal: 06 lis 2008, 20:27
od Paladin123
Diky skuti 8) uzivam si jazdu kazdy den :)

Napsal: 07 lis 2008, 09:57
od AstraDTI
Mike.S píše:AstraDTI: to mi jako chceš říct, že než přeřadíš na jiný převodový stupeň tak hledíš na otáčkoměr? :shock: i při podřazování ? :shock:
V takovejch 95 procentech jo.

Napsal: 07 lis 2008, 11:24
od Phrz
hlavne by jsme meli krome miloshe radit se spojkou

Napsal: 07 lis 2008, 11:38
od zdenda-H
Já bych založil téma, JAK TOČIT VOLANTEM?
Co říkáte?

Napsal: 07 lis 2008, 12:41
od Pico
By si sa divil ale veľa ľudom by aj to pomohlo. Všímaj si niekedy to veslovanie na parkovisku pred HM.

Napsal: 07 lis 2008, 18:16
od Mike.S
Zigi píše:
AstraDTI píše:
Mike.S píše:AstraDTI: to mi jako chceš říct, že než přeřadíš na jiný převodový stupeň tak hledíš na otáčkoměr? :shock: i při podřazování ? :shock:
V takovejch 95 procentech jo.
Musím potvrdit Petrova slova, taky večně koukám na otáčkoměr, je pro mě mnoooohem důležitější než rychloměr
OK beru, každý řadíme jinak, já něřadím ani podle otáčkoměru ani podle tacháku, řadím podle sluchu

Napsal: 07 lis 2008, 18:18
od langdon2
ja radim ako sa mi chce....od 2500 az do 6500....... :lol: :lol: :lol:

Napsal: 09 lis 2008, 16:34
od lukki
Zigi píše:Mám diesel, za studena max 2000ot, postupně k 2500ot a při zahřátém motoru jezdím do cca 3000ot, vyjímečně víc
nooo :D ono na studenom diesly do 2000ot je pekne malo...prave, ze podtacanie motora je ovela horsie, ako ho trosku vytocit....povedal by som skor, ze netlacit na plyn tak, aby netlacilo turbo...podtacanie motora do 2000ot a este za studenia tiez nieje OK

Napsal: 09 lis 2008, 20:32
od Mike.S
a na druhou stranu vytáčení studeného ropáka do otáček taky není bůhví co