Stránka 48 z 54

Re: i tid umí spotřebu.

Napsal: 23 říj 2011, 15:39
od duskov
Rád bych poprosil o radu ohledně možnosti instalace modulu PP od Davida.B
Mám Corsu C (za to že nemám Astru mě snad nezabijete :-)), motor Y17DT, jeden z prvních kousků (vyrobena 9/2000). Když jsem zjišťoval informace o instalaci PP od Davida, tak jsem se dozvěděl, že ho nelze na Corsu nainstalovat, protože má již CAN-bus komunikaci. Narazil jsem časem na popis zapojení diagnostické zásuvky a podle všeho CAN bus komunikace musí mít zapojeny piny 6 a 14. Moje zásuvka tyto piny ale obsazeny nemá. Obsazení pinů je 3,4,5,7,8,12,16. Zajímalo by mě, jaký protokol je tu použitý a zda je možné PP modul použít, popř. co překontrolovat k zjištění, zda je či není možné ho použít. Díky.

Re: i tid umí spotřebu.

Napsal: 26 říj 2011, 15:50
od vasekpetr1
Ahoj davideB a ostatní, mám dotaz: jaká je frekvence snímání stavu napětí v TIDu 1. generace? Vysvětlím problém: všiml jsem si, že se mi občas rozsvítí na pár sekund (2-3 vteřiny) kontrolka dobíjení na palubce. Na tvém TIDu jsem si navolil měření palubního napětí, ale zde se mi na displeji žádná změna napětí neprojevuje - TID stale ukazoval 14,4V což je normální stav fungujícího dobíjení, žádný pokles napětí. Napadla mě dlouhá odezva na změnu u tvého modulu, ale i tak by měl TID změnu zaznamenat. Nejhorší na tom je, že to probliknutí kotrolky se ukázalo 2x na začátku 80km cesty a pak už ani jednou. Při cestě zpět se rozsvítila po 60 km na pár vteřin a zase je od té doby pokoj. Zkoušel jsem zkontrolovat spoje na baterce a altíku (vše natvrdo drží), měřil jsem napětí přímo na baterce při nastartovaném motoru, mám podezření na klíňák nebo kladku - když "vezmu" za žebrování altíku, tak napětí poklesne asi o 0,3V což je asi dáno přenosem výkonu na řemenici. Čili se asi něco začíná klubat v regulaci napětí v alternátoru. Altík už prošel před 90tkm výměnou můstku. Nerad jezdím s klubajícím se problémem, ale tady mně asi nic jiného nezbude, než čekat, až se závada projeví naplno.

Re: i tid umí spotřebu.

Napsal: 28 říj 2011, 06:19
od David B.
Nevím jako máš verzi FW ve svém modulu, ale zkus při navolené položce měření napětí na PP podržet tlač. RESet a měly by ti naskočit maximální a minimální parametry napětí, které se objevily při provozu auta.

Re: i tid umí spotřebu.

Napsal: 28 říj 2011, 06:39
od David B.
To Duskov: CAN je použita v Corse C pro komunikaci ŘJ motoru s ŘJ karosérie, případně s autom. převodovkou, ABS/TC, přístroje atd. Na diagnostický konektor vyvedena není. Na ŘJ motoru není nikde zakreslen výstup informace o spotřebě paliva pro PP a protože je to diesel, nelze použít měření na vstřikovacím ventilu pomocí optočlenu :-(

Re: i tid umí spotřebu.

Napsal: 28 říj 2011, 11:06
od duskov
David B.: Díky moc za vysvětlení. Palubní PC v tomhle autě vzdávám :-(.

Re: i tid umí spotřebu.

Napsal: 28 říj 2011, 11:53
od tomas3
Ahoj dodělával někdo pp na tid s klimatizací a mohl by mi poradit?

Re: i tid umí spotřebu.

Napsal: 28 říj 2011, 17:32
od mirda2908
tomas napis ondroviB ten je ze stareho plzence nebo stahlav

Re: i tid umí spotřebu.

Napsal: 31 říj 2011, 16:02
od vasekpetr1
to davidB: PP jsem od tebe bral na začátku roku 2009 a to byla myslím teprve 1. verze pčítače. Zkoušel jsem zobrazit údaje o nejvyšším a nejnižším napětí, ale i po dlouhém držení resetovacího tlačítka se údaje neukázaly. Závada s chvilkově svítící kontrolkou dobíjení se zatím neprojevila - najel jsem dalších 200 km a nic. Takže uvidíme.

Re: i tid umí spotřebu.

Napsal: 31 říj 2011, 16:28
od mirda2908
dnes sem si vsimnul ze pri startovani,po 7hodinach stani,se mi ukazalo na pp napeti na batercce kolem 11.6V a nastavene sem to mel na prumernou spotrebu a pak po ujeti nekolika metru bylo hned 14.4V.Samo se to preplo na stav baterky a hned vratilo spět,jenom takovy poznatek

Re: i tid umí spotřebu.

Napsal: 31 říj 2011, 16:48
od vasekpetr1
mirda2908 píše:dnes sem si vsimnul ze pri startovani,po 7hodinach stani,se mi ukazalo na pp napeti na batercce kolem 11.6V a nastavene sem to mel na prumernou spotrebu a pak po ujeti nekolika metru bylo hned 14.4V.Samo se to preplo na stav baterky a hned vratilo spět,jenom takovy poznatek
Pokud správně čtu popis funkcí od davida, tak je tato funkce standardně nastavena v PP:

Dále je PP vybaven funkcí kontroly dobíjení autobaterie s rozsahem od 12.5 do 15.5V. Pokud je napětí mimo tento rozsah, je uživatel informován výstražným nápisem na displeji.

Re: i tid umí spotřebu.

Napsal: 31 říj 2011, 18:02
od Miguello
mirda2908 píše:dnes sem si vsimnul ze pri startovani,po 7hodinach stani,se mi ukazalo na pp napeti na batercce kolem 11.6V a nastavene sem to mel na prumernou spotrebu a pak po ujeti nekolika metru bylo hned 14.4V.Samo se to preplo na stav baterky a hned vratilo spět,jenom takovy poznatek
Jj, je to tak, taky mi to občas vyhodí.

Re: i tid umí spotřebu.

Napsal: 31 říj 2011, 19:03
od Astra - R@SAG
Tak takto se mi to projevilo 1x a to asi před 10dny :mrgreen: :mrgreen: , jinak PP mám přímo od Davida v Astře 7 měsíců a je to super věc :D :D . Dokonce po korekci spotřeby mám oschylku 1,2 deci a spotřeba se mi snížilo o 3 - 4 deci / 100 km a nezdím pořád stejně svižně :lol: :lol: .

Re: i tid umí spotřebu.

Napsal: 02 lis 2011, 22:09
od genius0011
tak po dlouhý době zase nazdárek ale k věci :D
mám problém s PP na TIDu 1gen měnil jsem rozměr gum a omylem aktivoval PIN na immo a už se mi pak nechtělo se v tom pak vrtat a tak sem ho normálně zadával po nastartování a teď se mi na displeji sekl nápis: PIN- - a ničím to nemůžu zrušit nedostanu se ani do serv menu a na páčku vůbec nereaguje co s tím?? psal sem mail na veramon(zav) atd ale odpověď žádná , nestalo se to už někomu? zkoušel sem i odpojit baterku ale prostě nereaguje :cry:

Re: i tid umí spotřebu.

Napsal: 03 lis 2011, 08:06
od vasekpetr1
Napiš davidovi SZ, minulý týden mně na problém s PP do dvou dnů odpověděl 8) .

Re: i tid umí spotřebu.

Napsal: 04 lis 2011, 13:00
od tomas3
Tak pp jsem o víkendu úspěšně nainstaloval, ale dnes mi přestala fungovat aktuální spotřeba. Je stále na nule.
Vše ostatní funguje, nevíte co by to mohlo být? Stav nádrže i otáčky fungujou, takže jediné co mě napadá zkontrolovat kabel na RJ.