Právě proto tu moji závadu nechápu...a proč tedy do týdne odešly i ty "staré" trysky z vrakáče - na rovinu co týden to tryska - tedy3 trysky (ta první byla teda moje...)
dle konzultace to muselo být něco s cívkou...ale proč....tam je zakopaný pes. v lihu se sice ten starý lak rozpouští, ale musí být ohřáty...tryska je pravda u motoru, ale proudí kolem ní studný vzduch a studené palivo...Nic Ečko do koše neházím...jen to chci dojíždět do cíle sám, a ne na klacku
Astra von Barča 1,6 8ventilů-X16SZR
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..
hm, to jsem řešil. když se podíváme na to proč asi tryska nefunguje, zjistíme, že tato oprava je jen prodloužení nevyhnutelného.
V trysce je cívka, která přestane fungovat, tedy ona funguje se silnějším signálem. nebo se ji musí přidat odpor, aby byla jednotka spokojená...v tom má pravdu.
Fyzicky je zkrat mezi závity. ...co následuje dále je jasné.
V případě více vstřiků se nějak doplácáte, je to vcelku jedno. Ale v případě jedné trysky je to jaksi konečná. stojíte na krajnici a čekáte a čekáte.....je to na prostě na provaz
Astra von Barča 1,6 8ventilů-X16SZR
05.1998- Germany od 03.2006 v mé državě..
tak nevím, dnes -3°C a start na 1 i s vypnutou úpravou, a zdá se mi že i lépe startuje.častěji využívám start bez úpravy
a při 3°C bez problému.
že by se jednotka učila, nebo je v nádrži TZV zimní směs ????
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
-6°C start bez úpravy- normálně přes ŘJ na podruhé, zatím jsem si nečuchl je li to palivo nějaké jiné (zimní směs), ale mám
10L v kanystru tak provedu ČUCHOVOU ZKOUŠKU
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic
Takže dávám info o své úpravě.
Předem upozornuji, že jsem nedělal žádné změny v řízení a vstřicích, a za případné problémy neberu zodpovědnost.
Všechny prvky řízení motoru musí být funkční, VYŠEPTALÁ LAMBDA nevadí, obohacuje směs.
Ve spolupráci s Alzafírem jsem zjistil, že při odpojení čidla teploty, si jednotka myslí, že je venku -30°C, na bohatost směsi
to má vliv a zvětší se předstih. Proto jsem po bádání do série s čidlem teploty motoru vložil odpor 30 KΩ. Motor
potom nastartoval bez problému do teploty -4°C při nižší teplotě už začaly problémy. Při natankování zimní směsi mi motor
naskočil ihned i při -7°C, nižší teploty u nás nebyly.
Při zahřátí motoru-po ujetí cca 5 Km začaly problémy, motor se dusil a choval se jako by měl BOHATOU směs.
Dálším bádáním bylo zpojení bimetalu -spínací 45 a rozpínací teplota 30°C. Ale i toto dělalo problémy. Nyní mám
nejjednodušší řešení normální spínač, který vyzkratuje odpor. Nyní jezdím nasledovně- nastartuji, a cca po 20 sec vyzkratuji
přes vypínač odpor, a motor jede podle Ř.J.
Možná lepší řešení je digitální teploměr a seřídit spínací teplotu na 15 až 20°C (cena cca 200 – 250 Kč) nevím jak se to
bude chovat okolo nastavené teploty, já to řídím přes vypínač. Zatím mi to jede na čisté E a jsem spokojený, úpravami
vstřiků se zabývá Alzafír, ale je dost zaneprázdněný, zatím má časové problémy, mně celé zapojení stálo, PODRŽTE SE do 60 Kč. a proto hurá do E, dokud je levné
Přílohy
astra.JPG (10.92 KiB) Zobrazeno 3615 x
Naposledy upravil(a) spermin dne 31 bře 2014, 13:11, celkem upraveno 2 x.
spermin = hermin dříve X16XEL EDICE 100
od 15.10.2007- upravený AGR
nyní Civic