Stránka 45 z 89

Napsal: 17 úno 2008, 20:52
od CharliCZek
Někde jsem se tady dočetl že to mám protáhnout na vysoké otáčky na všechny rychlosti pokud možno. tak jsem to uděla a spotřeba se snížila, auto je mnohem živější a jde cítit, že se jakoby probudilo. Paráda, díky za radu ... už se pohybuju spotřebou někde jinde, studené starty krátké trasy 10-15 km mám už za 9 a ne za 10 ... :-)

Napsal: 17 úno 2008, 22:03
od Boči
CharliCZek píše:Někde jsem se tady dočetl že to mám protáhnout na vysoké otáčky na všechny rychlosti pokud možno. tak jsem to uděla a spotřeba se snížila, auto je mnohem živější a jde cítit, že se jakoby probudilo. Paráda, díky za radu ... už se pohybuju spotřebou někde jinde, studené starty krátké trasy 10-15 km mám už za 9 a ne za 10 ... :-)
No a na kolik ot. si to az honil ?

Napsal: 17 úno 2008, 22:11
od santik
Ono to je citit ked isiel niekdo v tom aute a tocil to ledva 2500 ze to nema ani tah a na slapnutie plynu vobec nereaguje(iba akoby lapalo po dychu) az potom sa rozbehne.treba to vytocit(s teplim motorom) a hned taha lepsie

Napsal: 18 úno 2008, 08:26
od palix
Presne tak ;) Mám 1,4 Twinport a to auto ožíva nad 3000 ot. Bežne ale stačí 2000 - 3000 na pohodovú jazdu (Astrička stačí všetkým okolo). Do 4000 ot je to už taká lepšia jazda (taký rýchly štart a svižné zrýchlenie). Vyššie to vytočím len veľmi zriedka - aby sa prebudilo... Mám ešte len cca 1500 km, ale auto ide super. Ináč ohľadne toho vytáčania mi povedal predavač, že kľudne môžem ísť aj do max otáčok na krátku chvíľu aj s najazdenými 0 km... Ja som ho 1. krát vytočil do cca 5000 po nejakých 500 km - pre istotu ;).

Napsal: 18 úno 2008, 08:28
od gErda
tak sem po tejdnu zase zpet z hor v praze a docela me prekvapila spotreba za tu cestu co sem cely tejden absolvoval, +- 700 km, dalnice, mimo obce, obce a prumerna spotreba 7,2l no sam to nechapu, jak furt jezdim v praze tak ta spotreba je uplne jina :) takze jedine dobre, a to na dalnici dostavala celkem zabrat, no mimo ni ani nemlumiv :D takze svizna jizda celou dobu a takhle to dopadlo, jet predepsanejma rychlostma tak si myslim ze pod 7 neni problem

Napsal: 18 úno 2008, 21:35
od Pavel007
No ty motory jsou samy o sobě úsporný, na vyšší spotřebě má asi nejvíc podíl ty rozjezdy, protože astra je už celkem těžká -1200 kg- a rozpohybovat to z nuly asi nejvíc žere benzínu. Pak když to člověk jen udržuje, tak ta spotřeba je nízká. Bejt takovejhle motor například ve feldě, která je snad o 300 kilo lehčí, tak to lítá jako raketa.

Napsal: 18 úno 2008, 22:31
od hrubost
Může mít na spotřebu vliv i "značka" benzinu? myslím tím, jestli ten benzín byl koupenej v TESCO nebo OMW. Co si myslíte o TESCO benzínu, prej to je pěkná sračka

Napsal: 18 úno 2008, 22:36
od milosh
hrubost píše:Může mít na spotřebu vliv i "značka" benzinu? myslím tím, jestli ten benzín byl koupenej v TESCO nebo OMW. Co si myslíte o TESCO benzínu, prej to je pěkná sračka
rikal nekdo kdo ho nikdy netankoval, ja na nej jezdim uz 5 let co bydlim kilak od tesca a porad v pohode. obcas to prolozim JET nebo SHELL ale rozdil jsem nepoznal at ve spotrebe nebo kvalite jizdy.

Napsal: 18 úno 2008, 22:37
od Gallo
U Tesca v PV jsem tankoval a spokojenost nic moc. Spotřeba vyšší a motor se trápil. Už bych tam netankoval...Ale zase ta cena je zajimavá;)))
Já osobně už neexperimentuju a tankuju jen shell...

Napsal: 19 úno 2008, 17:25
od genius0011
Gallo píše:U Tesca v PV jsem tankoval a spokojenost nic moc. Spotřeba vyšší a motor se trápil. Už bych tam netankoval...Ale zase ta cena je zajimavá;)))
Já osobně už neexperimentuju a tankuju jen shell...
Tak tak i já mám špatnou zkušenost viz BENZINA "sem myslel že ani nedojedu dom" to bylo šílený a od tý doby 99% shell a zbytek OMW :wink:

Napsal: 19 úno 2008, 19:55
od Frydex
ZIGI: v Zadkách je tak leda dobrá nafta do náklaďáků, tam tankuju dycky jak projíždím. Ale do Astriny jen JET a SHELL.. :wink:

Napsal: 19 úno 2008, 20:00
od Astra - R@SAG
Ja pouze palivo Shell natural 95 pak sem tam Shell Natural 95 V-Power a úplně ojediněle Shell 98 Rasing jinak asi 2x dostala OMV :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Pouze Shell aby motor dobře šel.

Napsal: 19 úno 2008, 20:09
od milosh
Tak panove dost OT a zpet ke spotrebe.

Napsal: 20 úno 2008, 08:32
od palix
Gallo píše:U Tesca v PV jsem tankoval a spokojenost nic moc. Spotřeba vyšší a motor se trápil. Už bych tam netankoval...Ale zase ta cena je zajimavá;)))
Já osobně už neexperimentuju a tankuju jen shell...
Tiež neexperimentujem - OMV, alebo Shell ;). Kolega má Astru 1,6 r.v. 2000, najazdené 25000 km. Teraz bol na emisnej - vraj odišiel katalyzátor... Po 25 000 km? Povedali mu to aj v značkovom servise. Nový 30 000 Sk. Bol za mnou, ja že mu zoženiem niečo lacnejšie - na fóre. Nakoniec sme sa dohodli, že skočí vedľa do servisu. Bol tam. Výsledok - asi to nebude katalyzátor. Ešte sa nedohodlo na oprave, ale ak by náhodou aj bol, tak mu to vedia zohnať za 17 000 Sk. Rozdiel, že? Skončí mi záruka a značkový servis Opel asi nenavštívim. Čo som sa dočítal po nete - značkové servisy = meniči dielov, česť výnimkám.
Ale 25 000 km a katalyzátor v prdeli? To sa mi nezdá... Tankuje benzíny Tesco, Hypernova, pritom má peňazí ako pliev - rozmýšľal aj o kúpe BMW, ale presvedčili sme ho, že jeho Astra je skoro nová vzhľadom na najazdené km a že tá oprava je minimálna, na to, že vraj do neho nedal ešte ani korunu. Takže je celkom spoľahlivý... Až na terajšiu chybu.

Napsal: 20 úno 2008, 08:40
od palix
CharliCZek píše:AHOJ Pánové ... obracím se na vás ještě jednou protože mi to pořád neleze do hlavy. Koupil jsem benzín za 600 ( 20l benzínu ) a po 150km mi bliká kontrolka že už chce zase další palivo. Prosím vysvětlete mi jestli je tov pořádku nebo ne ... připadá mi to nějak moc.
Moj 1,4 Twinport - 400 Sk to je cca 10,2 l = cca 107 km ( do blikania rezervy), nepresný údaj, ale aspoň niečo... To by malo byť cca 9,5 l/100km - mesto, studený motor, väčšinou krátke trate cca 2-5 km, motor 1500 km (pri viac km, by mohla ísť dole, nakoľko by sa mohol motor lepšie zabehnúť).
Ale 20l a 150 km to je poriadne veľa - tuším 13,3 l? T oby mohlo byť tak na OPC ;)