Stránka 44 z 50
Re: AGR / EGR
Napsal: 04 čer 2013, 21:25
od spermin
svitící motůrek není nouzový režim, bohužel bude svítit do dalšího nastartování, to neřeším.
Re: AGR / EGR
Napsal: 04 čer 2013, 21:52
od KaPi
spermin píše:svitící motůrek není nouzový režim, bohužel bude svítit do dalšího nastartování, to neřeším.
To vím, ale někde jsem slyšel, že pak při delšim svícení kontrolky a zaslepeném EGR může auto spadnout do nouzáku. Tak snad to není pravda. Tady na fóru se o tom ještě nikdo nezmínil tuším...
Re: AGR / EGR
Napsal: 08 čer 2013, 21:23
od KaPi
Po zaslepení EGR ventilu jsem ujel kolem 600km a začínám mít pocit, že auto opět lehce pocukává a není to stejný, jako když jsem EGR zaslepil (minulý pátek). Je to vůbec možný?
Re: AGR / EGR
Napsal: 10 čer 2013, 13:09
od Absinth
Zaslepení EGR může a nemusí fungovat, furt je elektromagnetickej a ECU nad ním má kontrolu a když zjistí nesrovnalosti začne se to nesmyslně chovat
Re: AGR / EGR
Napsal: 11 čer 2013, 19:07
od mr.login
Najde se někdo z Ústí nad Labem, nebo okolí, kdo by mi byl ochotnej deaktivovat EGR v ŘJ? Atˇ mi nesvítí ta ......... kontrolka?
Re: AGR / EGR
Napsal: 11 čer 2013, 22:27
od Absinth
No to právě u X16xelu nejde.... (šlo to myslím jen u Ztkovejch motorů Z16tky a z14tky nepletu li se?)
Musíš si vybrat buď jezdit se svítící kontrolkou.
Nebo kontrolku odpojit (což nedoporučeno neb objeví-li se jiná závada kt. by byla vyznačena touto kontrolkou tak ty ji neuvidíš, tohle mi nedoporučil i Denny když sem to s ním konzultoval)
No a nebo dát těch 1500kč a koupit EGR novej v záruce a mít na dva roky minimálně klid.A když koupíš kt. se za ty peníze prodává (Nebo piertburg kt. je dražší) , myslím že to byl poslední EGR v životě toho auta.
Re: AGR / EGR
Napsal: 12 čer 2013, 09:50
od Jirka D.
Také mám pocit, že to nejde.
Tak zkus znova vyčistit pořádně EGR ventil pak zaslepit a v podložce nech udelat výřez na tu jehlu
Nevím jestli je to kec, ale někdo říkal že po jízdě se svítící kontrolkou se motor po nějaké době neshodl s ŘJ a byl hozen do nouzáku. Nevím jestli je to fakt.
Re: AGR / EGR
Napsal: 12 čer 2013, 16:23
od mr.login
Ten ventil je čistej, zaslepenej i s dírou na jehlu. Když je zaslepenej, tak při zahřátí motoru na provozní teplotu a začne se brzdit motorem, někde nad 2200 otáček, tak se ventil otevře a vyhodí hlášku o nedostatečným podtlaku a rozsvítí se kontrolka motoru. Ale nouzák to není. Jede to normálně. Pouze svítí ta kontrolka. Po vypnutí zapalování a novém nastartování už zase kontrolka nesvítí. Nemá to žádný vliv na chod motoru (nebudu brát vyšší emise a nižší spotřebu), jen ta svíticí kontrolka blbě vypadá.
Právě že jsem tady tenkrát čet, že to tady kluci deaktivujou, jenže nevim u jakejch motorů to šlo...

Re: AGR / EGR
Napsal: 12 čer 2013, 18:13
od Absinth
uXelu to nejde šlo to u Ztkovejch...
máš možnosti viz co jsem psal výše

Re: AGR / EGR
Napsal: 13 čer 2013, 10:04
od Jirka D.
Tak už jen kontrola podtlaku, jestli není někde něco uvolněného nebo není prasklá nějaká hadička
Re: AGR / EGR
Napsal: 17 pro 2013, 10:45
od stingray
Nazdar,
uz dlhsiu dobu pozorujem, ze auto pri ubrani plynu alebo pri jazde na cca 2000-2800 ot./min. mierne trha.
Stava sa to, len ked je motor zohriaty viac ako na 60°C (mam digitalny teplomer, ktory berie data z ECU) pri rovomernej zatazi. Pri zrychlovani je to v poriadku.
Prestudoval som niekolko tem a identifikoval som to na EGR ventil. Dal som ho teda vycistit, co pomohlo asi na 3 dni.
Momentalne zvazujem niekolko moznosti:
1. Zablokovanie EGR cez ECU (pokial to je mozne)
2. Zakupenie originalnej zaslepky od Opla a jej instalacia
3. Ak zlyhaju prve dve moznosti, tak zakupenie noveho EGR
Ak by som mal kupit novy, nasiel som slusnu ponuku na ebay, je to vyrobok firmy Pierburg
Kód: Vybrat vše
http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-Valve-Vauxhall-Opel-Pierburg-7-22875-16-0-/400466186806?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5d3da51236
Vedeli by mi niekto povedat, ci originalny diel od GM je OEM od Pierburgu?
Mate niekto skusenosti s EGR Pierburg?
Pripadne ak mate iny typ, mozete napisat.
Dakujem.
P.S. Este maly postreh. Symptomy spojene s EGR sa zacali prejavovat v den, ked som vyzdvihol auto zo servisnej prehliadky. Boli menene sviecky, palivovy a vzduchovy filter. Zaujimave je, ze predtym sa to neprejavovalo.
Este mi napadlo, ci by to nemohlo byt napr. aj cidlo teploty chladiacej kvapaliny.
Re: AGR / EGR
Napsal: 17 pro 2013, 11:18
od kroup
Nevím, jestli to pro tvůj motor je možné, ale nejjednodušší krok na identifikaci EGR jako původce problémů je ho na nějakou dobu odpojit. Naject pár set km s odpojeným, pak zase připojit. Tak nejlépe poznáš, jestli se problém po odpojení a připojení objevuje a mizí. Pak jak říkáš, zeptat se v Oplu, jestli tě můžou EGRu zbavit (někdo tady třeba bude vědět z hlavy).
Re: AGR / EGR
Napsal: 12 úno 2014, 21:35
od sikula
ahoj vsichni zitra budu menit na astre g r.v.2002 1.4 16V AGR ventil.Chci se zeptat jestli se ta kontrolka sama zhasne po instalaci noveho ventilu a nebo jestli budu muset odpojit baterku ci me ceka opet diagnostika v opelu? dikec za odpovedi
Re: AGR / EGR
Napsal: 12 úno 2014, 21:49
od jerry mouse
Jednoduche, najsamprv netreba robiť nič, len vyčkať a až potom ako druhu možnosť skúsiť baterku. GM diagnostika, to snad nie..

Re: AGR / EGR
Napsal: 12 úno 2014, 22:04
od sikula
ok diky moc za radu, nerad bych zase daval opelu 300 za vymazani chby