Stránka 42 z 47
Re: Hardyho coupé Z20LET
Napsal: 13 dub 2015, 20:37
od Hardy
Ak je Poľka tak sa nečuduj, to platí aj u G. Astry vyrábané v Russelheime boli kvalitatívne na vyššej úrovni ako Astry presunuté kvôli výrobe do Poľska aby uvoľnili cestu novému modelu. Myslím že "classic" sú všetko Astry vyrábané v Poľsku až na nové J-čko ktorého výroba je už od začiatku v Poľsku (ale nie všetky verzie) avšak v čase výroby J-čka prešiel výrobný proces značnou modernizáciou. Info z prvej ruky keďže sa pohybujem v tejto pracovnej oblasti a rozprávam denno denne s ľudmi čo programovali tie linky kde sa naše Oplíky vyrábali

.
Re: Hardyho coupé Z20LET
Napsal: 13 dub 2015, 21:41
od jerry mouse
Maš pravdu že J-čko je modernejšie ale nie zase o toľko ako si to myslite, v podstate je to iba modifikovana platforma z VC na ktorej fičí aj insignia. A nové K-čko podľa overenej šablony určite nebude v podvozku asi žiadna revolucia ako remake AJ a to je zase po inom predchodcovy ktorý bol jemne poupraveny o predchadzajuce nedostatky!
Re: Hardyho coupé Z20LET
Napsal: 13 dub 2015, 23:28
od Vojta
Hardy píše:Ak je Poľka tak sa nečuduj, to platí aj u G. Astry vyrábané v Russelheime boli kvalitatívne na vyššej úrovni ako Astry presunuté kvôli výrobe do Poľska aby uvoľnili cestu novému modelu. Myslím že "classic" sú všetko Astry vyrábané v Poľsku až na nové J-čko ktorého výroba je už od začiatku v Poľsku (ale nie všetky verzie) avšak v čase výroby J-čka prešiel výrobný proces značnou modernizáciou. Info z prvej ruky keďže sa pohybujem v tejto pracovnej oblasti a rozprávam denno denne s ľudmi čo programovali tie linky kde sa naše Oplíky vyrábali

.
holej nesmysl, linka v gliwicích byla v době začátku výroby géčka classic modernější než ta co v tu chvíli skončila v německu
jinak astra H 2007 určitě neni classic, ten se začal dělat až v roce 2009
a co se týče koroze tak záleží kus od kusu, ale ne co se týče výroby, ale co se týče provozování, pokud mam v garáži 15 stupňů a v zimě tam na každou noc dám nasolený auto tak schnije za 5 let a může bejt sebelíp vyrobený a to se týká jak karoserie tak rámu motoru kterej hnil ale abnormálně hlavně na géčku a mohlo bejt auto třeba pozlacený z německý fabriky
jinak nechápu proč tu stále dehonestujete astry vyrobený z polsku (je zajímavý že zafiry z polska nevadí - asi proto že nenesly označení classic tak nevíte že se jich tam vyrobila většina), VW vyrábí v polsku taky, standardy kvality jsou stejný ať se vyrábí v polsku, česku nebo německu...
to že má jéčko něco z VeCe sem si nikdy nevšim, jerry můžeš uvést konkrétní aspoň jeden díl kterej je stejnej?
zatím to bylo tak že vždy dvě generace mají stejný základ kadett+efko, géčko+háčko, jéčko+káčko, osobně si myslím že mezi jéčkem a káčkem nebude tam markantní rozdíl jako mezi géčkem a háčkem, spíš bych to tipnul na druhý výraznější facelift jéčka, stejně jako v případě corsy D a E
ale třeba meriva B je postavená na podvozku háčka, kdo by to byl řekl...
Re: Hardyho coupé Z20LET
Napsal: 13 dub 2015, 23:42
od Hardy
Vojta vieš čo je to KTLka? Karoséria ako taká mohla byť vyrobená moderným spôsobom avšak keď sa dostala do starej lakovne napr. kde prešla ešte nejakou staršou metódou KTLky a iným ošetrením karosérie tak sa to prejaví aj na kvalite antikoróznej ochrany

. Darmo sa tu o tom budem rozpisovať lebo je to fakt zložité a na dlho. Keby som vás tak mohol vziať k nám do závodu VW a do lakovne tak by ste to pochopili lepšie ako z môjho písania

.
Re: Hardyho coupé Z20LET
Napsal: 14 dub 2015, 09:32
od Vojta
dobře a odkud máš info že zrovna v gliwicích to dělají špatně? já osobně sem neviděl schnilýho klasika ale schnilý géčko z německa, těch už dost
Re: Hardyho coupé Z20LET
Napsal: 14 dub 2015, 09:55
od p.somik
Já měl Classic 1- teda Astru F z roku 1999 a rezne více než astra od ženy z roku 1995
Re: Hardyho coupé Z20LET
Napsal: 14 dub 2015, 10:38
od Vojta
já měl na mysli géčko a novější...
Re: Hardyho coupé Z20LET
Napsal: 14 dub 2015, 11:21
od p.somik
Tak se asi zlepšili

Re: Hardyho coupé Z20LET
Napsal: 14 dub 2015, 11:36
od Vojta
no tak minimálně efko nebyl pozink
Re: Hardyho coupé Z20LET
Napsal: 14 dub 2015, 20:10
od Hardy
Tak dnes sme ešte museli upraviť výfuk lebo úchyt pre predný spodný silentblok čo je na nárpavnici pod chladičmi je na H - nápravnici asi o 1cm kratší čo spôsobilo že motor sa o chlp naklonil a to zo sebou nieslo problém v podobe posunutého výfuku smerom do predu a ten výfukový ohyb čo je nad zadnou nápravnicou bol v kontakte s nádržou. Predĺžili sme prvý diel výfuku na konci za druhou lambdou o 2cm a už je to všetko ako má byť na 100%

. A jazdné vlastnosti sú o bod lepšie!

Re: Hardyho coupé Z20LET
Napsal: 15 dub 2015, 00:29
od jerry mouse
Hardy píše: lebo úchyt pre predný spodný silentblok čo je na nárpavnici pod chladičmi je na H - nápravnici asi o 1cm kratší čo spôsobilo že motor sa o chlp naklonil
fizicky ste to premerali, alebo to nemohol mať na svedomi novy predny silent ktory je tiež dvojaky?
Re: Hardyho coupé Z20LET
Napsal: 15 dub 2015, 05:04
od Hardy
Premerali sme to, silent som nedával nový lebo tento má pol roka a bol stále ako nový

.
Re: Hardyho coupé Z20LET
Napsal: 22 čer 2015, 18:51
od Hardy
Dnes zapojené automatické dovieranie okien na druhé zamknutie cez diaľkový centrál. Funguje na parádu a Alzafirovi patrí moja vďaka

.
Re: Hardyho coupé Z20LET
Napsal: 22 čer 2015, 18:56
od Alzafir
Já to pouze vyrobil, autorem nápadu je RomanK

Re: Hardyho coupé Z20LET
Napsal: 22 čer 2015, 19:19
od vasekpetr1
Ale nechaj toho pane vachmajstr, voni sou hlava ... a Roman taky
