Stránka 41 z 47
Re: Hardyho coupé Z20LET
Napsal: 08 dub 2015, 21:41
od Vojta
vypadá jak vypranej na 90
Re: Hardyho coupé Z20LET
Napsal: 12 dub 2015, 00:29
od Hardy
Dnes kúpená nápravnica aj s tyčou stabíku z H-čka takže zajtra ak sa všetko podarí tak ju troška obrúsim, nastriekam a šup s ňou do coupéčka a už snáď bude kľud od pukania a vŕzgania predku!!!

Som zvedavý ako sa ten stabík prejaví na jazdných vlastnostiach.

Re: Hardyho coupé Z20LET
Napsal: 12 dub 2015, 00:39
od JRD McLAREN
budem hadat. ..zadok sa stane mierne nestabilny ...

Re: Hardyho coupé Z20LET
Napsal: 12 dub 2015, 07:33
od Hardy
Ale no tak, nekaz mi radosť touto štipľavou iróniou

. Porsche sa z toho nestane to mi je jasné

.
Re: Hardyho coupé Z20LET
Napsal: 12 dub 2015, 09:05
od Vojta
ten stabil je silnější nebo v čem je rozdíl?
Re: Hardyho coupé Z20LET
Napsal: 12 dub 2015, 13:02
od marek
Zase někdo, kdo si myslí, že bude chytřejší než profesionální konstruktéři a testovací jezdci

. A co sladění předního zavěšení se zadním? Pokud si dobře vzpomínám, tak na předku máš univerzální silentbloky a teď ještě tohle. Nezlob se na mě, ale to auto bastlíš pěkně.
Re: Hardyho coupé Z20LET
Napsal: 12 dub 2015, 13:15
od Hardy
Pre boha
marek akurát stabilizátor z H-čka tam bude iný nič viac, čo mám ešte zbastlené mi vysvetli nech sa poučím. (pre mňa by zbastlenie bolo skôr postaviť astru na powerflexy - to by bola potom skákajúca koza, a nebojte potom poreferujem ako sa to prejaví na jazdných vlastnostiach, netreba to hneď zatracovať lebo to môže byť ozaj citelne lepšie. Vyskúšam a uvidím, vymeniť za pôvodný sa to dá vždy!

)
Vojto: H-čko má hrubší - silnejší stabilizátor. Šublerou som nameral 24mm ale môj na Gčku som nemeral len z VINka viem že má 20mm. Premerám keď to dnes budem meniť.
A ešte
marek, neviem či ti to musím pripomenúť ale H-čko má zadnú nápravu totožnú s G! Tak ako aj celú podlahu na ktorom bolo z dôvodu šetrenia keď bol Opel v sračkách postavené.

Re: Hardyho coupé Z20LET
Napsal: 12 dub 2015, 18:00
od jerry mouse
Hardy píše:
A ešte neviem či ti to musím pripomenúť ale H-čko má zadnú nápravu totožnú s G! Tak ako aj celú podlahu na ktorom bolo z dôvodu šetrenia keď bol Opel v sračkách postavené.

Ani by som to tak nenazval, auto daneho segmentu sa može na danej podvozkovej platforme vyrabať kľudne aj 20-30rokov a 90% ľudi si to ani nevšimne, tak nevidim dôvod vymyšlať nové chobotiny ked je niečo pre danu kategoriu dostačujuce a hlavne znižuje naklady na vyvoj a vyrobu podvozkovych komponentov ktore by sa inač kre každu modernizaciu karoserie museli zbytočne nanovo vyrabať čo zvyšuje celkovu cenu auta! Ved si zoberte že v 97 nove F-ko kombi x16szr zo strešnym oknom v metle stalo cez 600 000,-sk a posledne G-čko stalo viac ako o polovicu menej. Robi to takto každy jeden vyrobca a nikto nikdy s tym nema problem. Jo a k tým stabikom, svojho času fabia montovala tri-štyri rozmerove veľkosti stabikov nezavísle od motorizacie, proste ake kde nakúpili tak take tam nasačkovali.
Re: Hardyho coupé Z20LET
Napsal: 12 dub 2015, 23:11
od Hardy
Tak pred hodinou som dokončil výmenu nápravnice a cesta domov bola veľmi pozitívna. Auto je citlivejšie na pohyb volantom a zatáča s citeľne lepšou presnosťou! Tak isto je istejšie na nerovnostiach (predok)

. Môžem len odporúčať tento "upgrade". A hlavne už mi konečne nič nevŕzga. Moja nočná mora je preč

. Konečne je auto tiché ako má byť po generálke podvozku, huraa

.
Re: Hardyho coupé Z20LET
Napsal: 13 dub 2015, 00:14
od marek
Možná bys mohl nastoupit u Opelu jako kapacita přes podvozky, ukázat jim jak na to

.
Re: Hardyho coupé Z20LET
Napsal: 13 dub 2015, 05:15
od Hardy
marek mám už nejaký ten rôčik na mojej astre odjazdené a hlavne ju už po tom čase dokonale poznám a jednoducho viem ako sa správala pred pár hodinami na starej nápravnici a viem ako sa správa teraz na H-čkovej nápravnici (neprevetral som to ešte úplne všade ale dôjde na to, hore som písal prvé dojmy). Naozaj neviem prečo to hneď tak zavrhuješ a prečo by podľa tvojho myslenia mala byť každá zmena len k horšiemu. Daj si tam radšej napr. do tej svojej bertonky sériové kotúče s platničkami, alebo tiež sa skús potom prihlásiť do Oplu ako špecialista na brzdy keď si taký "originalista"

. Škoda že si z ďaleka, kľudne by som ťa previezol alebo ešte lepšie ty by si sa previezol a pozitívnu zmenu na podvozku by si určite cítil. Zdar!

Re: Hardyho coupé Z20LET
Napsal: 13 dub 2015, 10:23
od jerry mouse
Re: Hardyho coupé Z20LET
Napsal: 13 dub 2015, 10:30
od Vojta
já koupil na svoje opc fungl nový rám a podle čísla je shodný s některejma verzema A-H, nicméně je pro 20 mm stabil.
Re: Hardyho coupé Z20LET
Napsal: 13 dub 2015, 11:03
od jerry mouse
marek píše:Možná bys mohl nastoupit u Opelu jako kapacita přes podvozky, ukázat jim jak na to

.
Marek ale v danom čase ako bolo aktuálne G-čko nebolo nič nepšie a aj ked už možno určite planovali borci v GM niečo krapet lepšie tak to nefiknu do poslednej serie, to by potom nebol badatelny rozdiel. Vždycky to tu bolo a aj bude o cene produktu, prečo davať niečo lepšie za rovnaku cenu ked si to v novej serii ľudia radi priplatia.

Re: Hardyho coupé Z20LET
Napsal: 13 dub 2015, 20:29
od marek
No, o údajně celkově zlepšené kvalitě Astry H mám své pochybnosti. Teď mám v práci Astru H z protiúčtu z roku 2007, koupenou a 6 let provozovanou v Německu, nebouranou a poctivě servisovanou, s najetými 96 000 km a nestačím se divit jak je celá příšerně orezlá v motorovém prostoru, nápravnice, lemy blatníku, závěsy dveří a páté dveře. Není to sice hloubková koroze, ale je to hnus. Když vezmu své Coupe staré 12 a půl roku, tak nemám korozi žádnou. Starám se o své Géčko nadstandardně, jasně, ale že to Háčko takhle oleze korozí, to jsem absolutně nečekal. Není ani z prvních let výroby, takže nelze se vymlouvat ani na to. Pro mě tedy velké zklamání z práce Opelu.