Stránka 41 z 47

Re: Hardyho coupé Z20LET

Napsal: 08 dub 2015, 21:41
od Vojta
vypadá jak vypranej na 90

Re: Hardyho coupé Z20LET

Napsal: 12 dub 2015, 00:29
od Hardy
Dnes kúpená nápravnica aj s tyčou stabíku z H-čka takže zajtra ak sa všetko podarí tak ju troška obrúsim, nastriekam a šup s ňou do coupéčka a už snáď bude kľud od pukania a vŕzgania predku!!! 8) Som zvedavý ako sa ten stabík prejaví na jazdných vlastnostiach. :twisted:

Re: Hardyho coupé Z20LET

Napsal: 12 dub 2015, 00:39
od JRD McLAREN
budem hadat. ..zadok sa stane mierne nestabilny ... :roll:

Re: Hardyho coupé Z20LET

Napsal: 12 dub 2015, 07:33
od Hardy
Ale no tak, nekaz mi radosť touto štipľavou iróniou :D. Porsche sa z toho nestane to mi je jasné :D.

Re: Hardyho coupé Z20LET

Napsal: 12 dub 2015, 09:05
od Vojta
ten stabil je silnější nebo v čem je rozdíl?

Re: Hardyho coupé Z20LET

Napsal: 12 dub 2015, 13:02
od marek
Zase někdo, kdo si myslí, že bude chytřejší než profesionální konstruktéři a testovací jezdci :( . A co sladění předního zavěšení se zadním? Pokud si dobře vzpomínám, tak na předku máš univerzální silentbloky a teď ještě tohle. Nezlob se na mě, ale to auto bastlíš pěkně.

Re: Hardyho coupé Z20LET

Napsal: 12 dub 2015, 13:15
od Hardy
Pre boha marek akurát stabilizátor z H-čka tam bude iný nič viac, čo mám ešte zbastlené mi vysvetli nech sa poučím. (pre mňa by zbastlenie bolo skôr postaviť astru na powerflexy - to by bola potom skákajúca koza, a nebojte potom poreferujem ako sa to prejaví na jazdných vlastnostiach, netreba to hneď zatracovať lebo to môže byť ozaj citelne lepšie. Vyskúšam a uvidím, vymeniť za pôvodný sa to dá vždy! 8))

Vojto: H-čko má hrubší - silnejší stabilizátor. Šublerou som nameral 24mm ale môj na Gčku som nemeral len z VINka viem že má 20mm. Premerám keď to dnes budem meniť.

A ešte marek, neviem či ti to musím pripomenúť ale H-čko má zadnú nápravu totožnú s G! Tak ako aj celú podlahu na ktorom bolo z dôvodu šetrenia keď bol Opel v sračkách postavené. :roll:

Re: Hardyho coupé Z20LET

Napsal: 12 dub 2015, 18:00
od jerry mouse
Hardy píše:
A ešte neviem či ti to musím pripomenúť ale H-čko má zadnú nápravu totožnú s G! Tak ako aj celú podlahu na ktorom bolo z dôvodu šetrenia keď bol Opel v sračkách postavené. :roll:
Ani by som to tak nenazval, auto daneho segmentu sa može na danej podvozkovej platforme vyrabať kľudne aj 20-30rokov a 90% ľudi si to ani nevšimne, tak nevidim dôvod vymyšlať nové chobotiny ked je niečo pre danu kategoriu dostačujuce a hlavne znižuje naklady na vyvoj a vyrobu podvozkovych komponentov ktore by sa inač kre každu modernizaciu karoserie museli zbytočne nanovo vyrabať čo zvyšuje celkovu cenu auta! Ved si zoberte že v 97 nove F-ko kombi x16szr zo strešnym oknom v metle stalo cez 600 000,-sk a posledne G-čko stalo viac ako o polovicu menej. Robi to takto každy jeden vyrobca a nikto nikdy s tym nema problem. Jo a k tým stabikom, svojho času fabia montovala tri-štyri rozmerove veľkosti stabikov nezavísle od motorizacie, proste ake kde nakúpili tak take tam nasačkovali.

Re: Hardyho coupé Z20LET

Napsal: 12 dub 2015, 23:11
od Hardy
Tak pred hodinou som dokončil výmenu nápravnice a cesta domov bola veľmi pozitívna. Auto je citlivejšie na pohyb volantom a zatáča s citeľne lepšou presnosťou! Tak isto je istejšie na nerovnostiach (predok) 8). Môžem len odporúčať tento "upgrade". A hlavne už mi konečne nič nevŕzga. Moja nočná mora je preč :D. Konečne je auto tiché ako má byť po generálke podvozku, huraa 8).

Re: Hardyho coupé Z20LET

Napsal: 13 dub 2015, 00:14
od marek
Možná bys mohl nastoupit u Opelu jako kapacita přes podvozky, ukázat jim jak na to :D .

Re: Hardyho coupé Z20LET

Napsal: 13 dub 2015, 05:15
od Hardy
marek mám už nejaký ten rôčik na mojej astre odjazdené a hlavne ju už po tom čase dokonale poznám a jednoducho viem ako sa správala pred pár hodinami na starej nápravnici a viem ako sa správa teraz na H-čkovej nápravnici (neprevetral som to ešte úplne všade ale dôjde na to, hore som písal prvé dojmy). Naozaj neviem prečo to hneď tak zavrhuješ a prečo by podľa tvojho myslenia mala byť každá zmena len k horšiemu. Daj si tam radšej napr. do tej svojej bertonky sériové kotúče s platničkami, alebo tiež sa skús potom prihlásiť do Oplu ako špecialista na brzdy keď si taký "originalista" 8). Škoda že si z ďaleka, kľudne by som ťa previezol alebo ešte lepšie ty by si sa previezol a pozitívnu zmenu na podvozku by si určite cítil. Zdar! 8) :P

Re: Hardyho coupé Z20LET

Napsal: 13 dub 2015, 10:23
od jerry mouse
H-čkovy podmotorovy ram bol oproti G-čku trochu viac vystuženy a to použitim hrubšieho a kvalitnejšieho materialu na jeho vyrobu, takže ak pri G-ečkovej serii v inej dobe to bolo ešte ako tak dobre ale už z narokmi po zmene na jazdne vlastnosti u novšieho modelu trebalo niečo urobiť aby ten rozdiel bol aj badaťelny. Určite by to bolo možno aj predstavitelne že posledne OPC-2 mohlo už máť kľudne tento novši vylepšeny ram ktorý vizuálne až na uchyt chladiča je úplne identicky, ked sa prehodia uchyty tak nikto nikdy nezistí ktorý ram je ktorý. Osobne tento Hardyho počin podporujem a chvalim! 8) 8) 8) :wink:

Re: Hardyho coupé Z20LET

Napsal: 13 dub 2015, 10:30
od Vojta
já koupil na svoje opc fungl nový rám a podle čísla je shodný s některejma verzema A-H, nicméně je pro 20 mm stabil.

Re: Hardyho coupé Z20LET

Napsal: 13 dub 2015, 11:03
od jerry mouse
marek píše:Možná bys mohl nastoupit u Opelu jako kapacita přes podvozky, ukázat jim jak na to :D .
Marek ale v danom čase ako bolo aktuálne G-čko nebolo nič nepšie a aj ked už možno určite planovali borci v GM niečo krapet lepšie tak to nefiknu do poslednej serie, to by potom nebol badatelny rozdiel. Vždycky to tu bolo a aj bude o cene produktu, prečo davať niečo lepšie za rovnaku cenu ked si to v novej serii ľudia radi priplatia. 8) :wink:

Re: Hardyho coupé Z20LET

Napsal: 13 dub 2015, 20:29
od marek
No, o údajně celkově zlepšené kvalitě Astry H mám své pochybnosti. Teď mám v práci Astru H z protiúčtu z roku 2007, koupenou a 6 let provozovanou v Německu, nebouranou a poctivě servisovanou, s najetými 96 000 km a nestačím se divit jak je celá příšerně orezlá v motorovém prostoru, nápravnice, lemy blatníku, závěsy dveří a páté dveře. Není to sice hloubková koroze, ale je to hnus. Když vezmu své Coupe staré 12 a půl roku, tak nemám korozi žádnou. Starám se o své Géčko nadstandardně, jasně, ale že to Háčko takhle oleze korozí, to jsem absolutně nečekal. Není ani z prvních let výroby, takže nelze se vymlouvat ani na to. Pro mě tedy velké zklamání z práce Opelu.