Napsal: 05 led 2009, 19:50
tak už zase žhavím a startuju.ze 4 žhavičů byli 3 vadné. Zkouška dle návodu,pojistka OK
Forum pro majitele vozů Opel Astra G a Zafira A
https://www.astra-g.cz:443/forum/
Svatá pravda jako pokaždý od Tebe, jenže má to háček, spousta filtrů v replice odvodňovací šroub nemá.
Trdlo píše:Svatá pravda jako pokaždý od Tebe, jenže má to háček, spousta filtrů v replice odvodňovací šroub nemá.
Predpokladam, ze se porad bavime o 2litrech, takze zcela jiny system to neni, pravdou je ze jsou to obrazky na motory z vectry, takze je tam jak stary komurkovy isuzu 1.7, tak opel 2.0 a prvni cast textu je venovana odvodneni 1.7 a pak 2.0 , ta dalsi cast vymene filtru-vlozky, ale ten rozdil tam neni, spis jsi uplne spravne nepochopil rozlozeni toho textu k jednotlivym motorum a ukonum (pravda je to tam trochu chaotictejsi)denny píše:Marky proboha řešejí tu kluci zcela jiný systém než jim předhazuješ.
...a prave proto si to nechavam menit v autorizakudenny píše:I filtr je tu vložka a musí se setsakramensky perfektně vyměňovat,aby nedocházelo k zavzdušnění systému.
Zlatej Esco na výměnu palivového filtru. Tam to je taky vložka a origo ve fordu stále kolem 180,- neorigo kolem 120-150 a výměna v poho a bez obav zavzdušnění a to jsem ho ani nemusel zalívat naftou neb na filtru je ruční pumpička která má zároveň odvzdušňovací funkci. Stačilo vyměnit filtr nenasadit hadičku vývodu z filtru pak pumpovat a jakmile začla téct nafta tak hadičku nasadit ještě chvíli pumpovat dokud šla pumpička mačkat a bylo hotovo takže to byla jedna z mála věcí co jsem si dělal sám. U Astry si na to netroufnu.denny píše:I filtr je tu vložka a musí se setsakramensky perfektně vyměňovat,aby nedocházelo k zavzdušnění systému.
Zralok píše:Zlatej Esco na výměnu palivového filtru. Tam to je taky vložka a origo ve fordu stále kolem 180,- neorigo kolem 120-150 a výměna v poho a bez obav zavzdušnění a to jsem ho ani nemusel zalívat naftou neb na filtru je ruční pumpička která má zároveň odvzdušňovací funkci. Stačilo vyměnit filtr nenasadit hadičku vývodu z filtru pak pumpovat a jakmile začla téct nafta tak hadičku nasadit ještě chvíli pumpovat dokud šla pumpička mačkat a bylo hotovo takže to byla jedna z mála věcí co jsem si dělal sám. U Astry si na to netroufnu.denny píše:I filtr je tu vložka a musí se setsakramensky perfektně vyměňovat,aby nedocházelo k zavzdušnění systému.
edit by Trdlo: opravena citace
Promin, ale asi si nerozumime a kazdy mluvime o necem jinem, ja jen daval odkaz na odvodneni dvoulitru, akorat v tom clanku je bohuzel soucasne uveden i ten motor isuzu (coz Te asi zmatlo), ktery jsem mimochodem mel ve sve stare Astre F , takze ho osobne znam pod oznacenim TC4EE1. Nikdy jsem netvrdil, ze 1.7TDS a 2.0DI/DTI jsou stejne motory (to ani nahadou to samozrejme vim), ale oba typy se pouzivaly ve Vectre B a ty dvoulitry pak i v Astre G.denny píše:to marky: Tak tě asi zklamu,ale systém to je opravdu zcela a zcela odlišný.
Systém ve Vectře je rotační čerpadlo mechanické s axiálním pístem a jednostupňové vstřikovací ventily bez elektronické regulace s přepady do zpátečního vedení./1,7 ISUZU./Vtřikování paliva přes předkomůrky.
Celý systém je mechanická záležitost.
Motory2,0a2,2 mají systém čerpadlo s radiálním pístem VP44 s elektronickou říd.jedn.ovládanou přes hl.říd.jedn.s dvoustup.vstřik.ventily s přepady do přívodu ,s přímým vstřikem paliva do spal.prostoru.Motory mají proměnný počet nasávacích ventilů/to se děje pomocí klapek v sacím potrubí/.Celý systém je řízen elektronicky.
No pokud mi to někdo ukáže jak na to tak si možná troufnu ale jak všude čtu jak je pro Astru v dieselu tragické zavzdušnění a není tam možnost jednoduchého odvzdušnění tak si na to sám prostě netroufám.Lukas G. píše: Ja si palivovy filtr menim sam, je to otazka 250-300 kc a 5 minut prace.