Stránka 5 z 10

Napsal: 05 led 2009, 19:50
od trins
tak už zase žhavím a startuju.ze 4 žhavičů byli 3 vadné. Zkouška dle návodu,pojistka OK

Napsal: 05 led 2009, 21:06
od Radoš 92
Já měl jednu špatnou ze čtyř. Ale jsem čelt v knize, že se měří i na odpor a to mi i říkali, že když je špatný odpor, ale žhaví, tak nemusí startovat. Já koupil CHAMPION v AUTO ŠTANGL. Jedna stála ofiko 404Kč, ale ptali se mně, jestli potřebujudoklad, já že ne, tak byly za 341,50. Platil jsem 1366 za všechny čtyři. Přesné označení nemám, ale mám krabičky, tak na to můžu mrknout, když budete chtít...

Napsal: 05 led 2009, 21:09
od Trdlo
Mrkni, bude to tu zajímat více lidí. :wink:

Napsal: 05 led 2009, 21:13
od Marky
Jinak, kdyz se vratim k tomu zamrznuti nafty, osobne na podzim pri garance vzdy necham menit palivovy filtr, ale pokud to nahodou nekdo neudela, tak by ho mel alespon odvodnit
(a pouzivat aditivum)

Obrázek

Napsal: 05 led 2009, 21:15
od Trdlo
Marky píše:Jinak, kdyz se vratim k tomu zamrznuti nafty, osobne na podzim pri garance vzdy necham menit palivovy filtr, ale pokud to nahodou nekdo neudela, tak by ho mel alespon odvodnit
(a pouzivat aditivum)

Obrázek
Svatá pravda jako pokaždý od Tebe, jenže má to háček, spousta filtrů v replice odvodňovací šroub nemá. :(

Napsal: 05 led 2009, 21:21
od denny
Pro motory X20DTL,Y20DTL,X20DTH,Y20DTH

Champion CH 207 nebo Bosch 0 250 202 042

Pro motory Y22DTR

Champion CH231 nebo Bosch 0 250 202 043

Napsal: 05 led 2009, 21:23
od Radoš 92
Heh, já už si domluvil servis co mám vedle baráku. Ve středu jim dám auto. Výměna filtru, včetně práce prý 300Kč. Brnkačka.

Napsal: 05 led 2009, 21:26
od denny
Trdlo píše:
Marky píše:Jinak, kdyz se vratim k tomu zamrznuti nafty, osobne na podzim pri garance vzdy necham menit palivovy filtr, ale pokud to nahodou nekdo neudela, tak by ho mel alespon odvodnit
(a pouzivat aditivum)

Obrázek
Svatá pravda jako pokaždý od Tebe, jenže má to háček, spousta filtrů v replice odvodňovací šroub nemá. :(

Marky proboha řešejí tu kluci zcela jiný systém než jim předhazuješ.I filtr je tu vložka a musí se setsakramensky perfektně vyměňovat,aby nedocházelo k zavzdušnění systému.
Trdlo vložka fakt odvzdušňovák nemá :D

Napsal: 05 led 2009, 21:28
od Trdlo
Mi to nedošlo, no :oops: :oops: :oops: čtu vždycky jen nové příspěvky co jsem nečet a tak vznikla chyba v matrixu. :D

Jinak jsem ale nemluvil o odvzdušňovacím šroubu, ale odvodňovacím, což je na klasickém fitru a odvzduš. je zvrchu většinou M5 na šroubovák či klíč a odvod. je zespodu. většinou plastový M6 s velkou maticí jako křídlovkou. :D

Napsal: 06 led 2009, 01:31
od Marky
denny píše:Marky proboha řešejí tu kluci zcela jiný systém než jim předhazuješ.
Predpokladam, ze se porad bavime o 2litrech, takze zcela jiny system to neni, pravdou je ze jsou to obrazky na motory z vectry, takze je tam jak stary komurkovy isuzu 1.7, tak opel 2.0 a prvni cast textu je venovana odvodneni 1.7 a pak 2.0 , ta dalsi cast vymene filtru-vlozky, ale ten rozdil tam neni, spis jsi uplne spravne nepochopil rozlozeni toho textu k jednotlivym motorum a ukonum (pravda je to tam trochu chaotictejsi)
Obrázek

OK pro jistotu vlozim i obr. z knihy k astram
Obrázek Obrázek
denny píše:I filtr je tu vložka a musí se setsakramensky perfektně vyměňovat,aby nedocházelo k zavzdušnění systému.
...a prave proto si to nechavam menit v autorizaku :wink:

Napsal: 06 led 2009, 08:41
od Zralok
denny píše:I filtr je tu vložka a musí se setsakramensky perfektně vyměňovat,aby nedocházelo k zavzdušnění systému.
Zlatej Esco na výměnu palivového filtru. Tam to je taky vložka a origo ve fordu stále kolem 180,- neorigo kolem 120-150 a výměna v poho a bez obav zavzdušnění a to jsem ho ani nemusel zalívat naftou neb na filtru je ruční pumpička která má zároveň odvzdušňovací funkci. Stačilo vyměnit filtr nenasadit hadičku vývodu z filtru pak pumpovat a jakmile začla téct nafta tak hadičku nasadit ještě chvíli pumpovat dokud šla pumpička mačkat a bylo hotovo takže to byla jedna z mála věcí co jsem si dělal sám. U Astry si na to netroufnu.

edit by Trdlo: opravena citace

Napsal: 06 led 2009, 19:51
od denny
to marky: Tak tě asi zklamu,ale systém to je opravdu zcela a zcela odlišný.
Systém ve Vectře je rotační čerpadlo mechanické s axiálním pístem a jednostupňové vstřikovací ventily bez elektronické regulace s přepady do zpátečního vedení./1,7 ISUZU./Vtřikování paliva přes předkomůrky.
Celý systém je mechanická záležitost.



Motory2,0a2,2 mají systém čerpadlo s radiálním pístem VP44 s elektronickou říd.jedn.ovládanou přes hl.říd.jedn.s dvoustup.vstřik.ventily s přepady do přívodu ,s přímým vstřikem paliva do spal.prostoru.Motory mají proměnný počet nasávacích ventilů/to se děje pomocí klapek v sacím potrubí/.Celý systém je řízen elektronicky.

Napsal: 06 led 2009, 20:04
od Lukas G.
Zralok píše:
denny píše:I filtr je tu vložka a musí se setsakramensky perfektně vyměňovat,aby nedocházelo k zavzdušnění systému.
Zlatej Esco na výměnu palivového filtru. Tam to je taky vložka a origo ve fordu stále kolem 180,- neorigo kolem 120-150 a výměna v poho a bez obav zavzdušnění a to jsem ho ani nemusel zalívat naftou neb na filtru je ruční pumpička která má zároveň odvzdušňovací funkci. Stačilo vyměnit filtr nenasadit hadičku vývodu z filtru pak pumpovat a jakmile začla téct nafta tak hadičku nasadit ještě chvíli pumpovat dokud šla pumpička mačkat a bylo hotovo takže to byla jedna z mála věcí co jsem si dělal sám. U Astry si na to netroufnu.

edit by Trdlo: opravena citace

Ja si palivovy filtr menim sam, je to otazka 250-300 kc a 5 minut prace.

Napsal: 06 led 2009, 21:09
od Marky
denny píše:to marky: Tak tě asi zklamu,ale systém to je opravdu zcela a zcela odlišný.
Systém ve Vectře je rotační čerpadlo mechanické s axiálním pístem a jednostupňové vstřikovací ventily bez elektronické regulace s přepady do zpátečního vedení./1,7 ISUZU./Vtřikování paliva přes předkomůrky.
Celý systém je mechanická záležitost.



Motory2,0a2,2 mají systém čerpadlo s radiálním pístem VP44 s elektronickou říd.jedn.ovládanou přes hl.říd.jedn.s dvoustup.vstřik.ventily s přepady do přívodu ,s přímým vstřikem paliva do spal.prostoru.Motory mají proměnný počet nasávacích ventilů/to se děje pomocí klapek v sacím potrubí/.Celý systém je řízen elektronicky.
Promin, ale asi si nerozumime a kazdy mluvime o necem jinem, ja jen daval odkaz na odvodneni dvoulitru, akorat v tom clanku je bohuzel soucasne uveden i ten motor isuzu (coz Te asi zmatlo), ktery jsem mimochodem mel ve sve stare Astre F , takze ho osobne znam pod oznacenim TC4EE1. Nikdy jsem netvrdil, ze 1.7TDS a 2.0DI/DTI jsou stejne motory (to ani nahadou to samozrejme vim), ale oba typy se pouzivaly ve Vectre B a ty dvoulitry pak i v Astre G.

Vsechno to je jen nedorozumneni a nepochopeni se :wink:

Napsal: 06 led 2009, 21:33
od Zralok
Lukas G. píše: Ja si palivovy filtr menim sam, je to otazka 250-300 kc a 5 minut prace.
No pokud mi to někdo ukáže jak na to tak si možná troufnu ale jak všude čtu jak je pro Astru v dieselu tragické zavzdušnění a není tam možnost jednoduchého odvzdušnění tak si na to sám prostě netroufám.