Napsal: 08 čer 2008, 20:22
Motor X16SZR je podle mě nejlepší motor co se do G-čka dával..Myslím nejlepší ve spolehlivosti a nenáročnosti na údržbu..né jako ty ECO-mrchy..

Forum pro majitele vozů Opel Astra G a Zafira A
https://www.astra-g.cz:443/forum/
jestli to jde z prave strany tak mas povolenej kryt na vzduchovym filtru.. me to tet delalo taky duneni a prisel sem na to ze se uvolnila jedna "kovova"packa na vzduchaci......Choze L píše:Při sešlápnutí plynu na 2 při 2000 otáčkách se ozývá takové zvláštní dunění z pod kapoty.
Ty nevíš jak vypadá klasický,nesmrtelný 8-mi ventil od opla??OSTUDO!!;-);-)dajin píše:Ctělo by to sem hodit Foto motoru at ho každy vidi a poradi![]()
16 Ventily jsou většinou větší žrouti oleje,8 ventily jsou opravdu držáky,tot názor většiny automechaniků,takže pravdu mluvíš brachu.NOVON píše:Motor X16SZR je podle mě nejlepší motor co se do G-čka dával..Myslím nejlepší ve spolehlivosti a nenáročnosti na údržbu..né jako ty ECO-mrchy..
Já u auta preferuju především spolehlivost a jednoduchost.Kdo mě zná,tak ví,že jezdím hodně,a proto mám takové auto jaké mám..A.P. píše:Včera jsme s kamarádem který si chce koupit astru projížděli 1,6 -8 ventil . Jede to hezky pravda ale s mojím 16 ventilem neporovnatelný výkon. At si ten můj motor žere olej jak chce ale neměnil bych. Rozdíl ve výkonu je znatelný
lepší je Z16SE, ten samej motor jako X16SZR akorát je to 4-bod a má 62kwNOVON píše:Jj,kdybych si nekdy kupoval G-čko,tak jedině s motorem X16SZR..Jak tady tak pročítám ty problémy s ECOTECama,tak nabývám dojmu,že tohle se Adamovi zrovna nepovedlo...