Stránka 5 z 5

Napsal: 08 čer 2008, 20:22
od NOVON
Motor X16SZR je podle mě nejlepší motor co se do G-čka dával..Myslím nejlepší ve spolehlivosti a nenáročnosti na údržbu..né jako ty ECO-mrchy..;-)

.

Napsal: 08 čer 2008, 22:46
od dajin
Ctělo by to sem hodit Foto motoru at ho každy vidi a poradi ;) :-)

Re: Motor1,6 16V

Napsal: 09 čer 2008, 06:22
od Hurikan
Choze L píše:Při sešlápnutí plynu na 2 při 2000 otáčkách se ozývá takové zvláštní dunění z pod kapoty.
jestli to jde z prave strany tak mas povolenej kryt na vzduchovym filtru.. me to tet delalo taky duneni a prisel sem na to ze se uvolnila jedna "kovova"packa na vzduchaci......

Re: .

Napsal: 09 čer 2008, 19:01
od NOVON
dajin píše:Ctělo by to sem hodit Foto motoru at ho každy vidi a poradi ;) :-)
Ty nevíš jak vypadá klasický,nesmrtelný 8-mi ventil od opla??OSTUDO!!;-);-)

Napsal: 09 čer 2008, 19:27
od Saša
NOVON píše:Motor X16SZR je podle mě nejlepší motor co se do G-čka dával..Myslím nejlepší ve spolehlivosti a nenáročnosti na údržbu..né jako ty ECO-mrchy..;-)
16 Ventily jsou většinou větší žrouti oleje,8 ventily jsou opravdu držáky,tot názor většiny automechaniků,takže pravdu mluvíš brachu. :wink:

Napsal: 20 čer 2008, 15:36
od NOVON
Jj,kdybych si nekdy kupoval G-čko,tak jedině s motorem X16SZR..Jak tady tak pročítám ty problémy s ECOTECama,tak nabývám dojmu,že tohle se Adamovi zrovna nepovedlo...

Napsal: 20 čer 2008, 15:58
od AstraMan
Kdyby pořád někdo nevymýšlel nové normy na emise, tak by se ani ECO možná nevyrábělo, tudíž by byly pak všechny motory držáky :lol: :wink:

Napsal: 20 čer 2008, 16:23
od A.P.
Včera jsme s kamarádem který si chce koupit astru projížděli 1,6 -8 ventil . Jede to hezky pravda ale s mojím 16 ventilem neporovnatelný výkon. At si ten můj motor žere olej jak chce ale neměnil bych. Rozdíl ve výkonu je znatelný

Napsal: 24 čer 2008, 17:55
od NOVON
A.P. píše:Včera jsme s kamarádem který si chce koupit astru projížděli 1,6 -8 ventil . Jede to hezky pravda ale s mojím 16 ventilem neporovnatelný výkon. At si ten můj motor žere olej jak chce ale neměnil bych. Rozdíl ve výkonu je znatelný
Já u auta preferuju především spolehlivost a jednoduchost.Kdo mě zná,tak ví,že jezdím hodně,a proto mám takové auto jaké mám..

Napsal: 24 čer 2008, 20:22
od milosh
Do kombika 55KW neni moc :roll:

Napsal: 24 čer 2008, 20:27
od Vojta
NOVON píše:Jj,kdybych si nekdy kupoval G-čko,tak jedině s motorem X16SZR..Jak tady tak pročítám ty problémy s ECOTECama,tak nabývám dojmu,že tohle se Adamovi zrovna nepovedlo...
lepší je Z16SE, ten samej motor jako X16SZR akorát je to 4-bod a má 62kw

Napsal: 27 čer 2008, 09:53
od Michal Chody1980
Zdravím, já jsem měl také možnost porovnat 8 ventil a s 16V se to opravdu nedá moc srovnávat. Ano, jestliže jezdíte do 4000ot/min tak moc rozdílu asi moc nepocítíte, ale poté jde 8V pryč...další věc, neustále se tady bavíte o spolehlivosti motoru a žroutu oleje. Mě osobně nevadí dát litr a půl ročně.....při dnešních cenách je to 70kč na měsíc..krabička cigaret. Směšné se o tom bavit a spolehlivost? Nehodlám s autem nejezdit 200 tisíc km....pak už i ten 8V bude plečka:))) takže juchů 16V :roll: