Zdravím... zrovna se potýkám se stejným problémem. Uplně jak elvak... to samý... nový svíčky a šlo to... najel jsem cca 300km a bum... zase trojválec... nechá se s tim jet ale je to hovno výkon... EGR to bejt nemůže... nekolísaj otáčky a nechcípá to... je li vadnej EGR, kterej se zasekává, tak auta z 90% chcípají a nebo kolísají otáčky... Vyndal jsem lištu a na ní jsem pod těma gumovejma čepičkama našel vytvořenej uhlíkovej svod, z toho, jak přeskakovali el.oblouky. Mizérie. Tuto neduhu způsobila vadná svíčka, která měla omezenou průchodnost. A tak to malý napětí (20kV) muselo utéct jinudy

a proč ne zpět od hubičky ke kovovemu pouzdyrku

diagnostika nepřijde na vadnou lištu z jednoho prostého důvodu... v liště není čidlo... maximálně napíše závady, které již byly zmíněny... špatné spalování válce... já mám třeba tlaky ve válcích v poho, cívka je taky v poho, vše v normálu. Lambda taky OK, ale jediné co zlobí je ta lišta... vyzkoušelo se to, když jsem do každého otvoru umístil svíčku a spojil to s kostrou... to bylo ran a blesků

jen jeden (3. svod) neházel... a diagnostika hlásila chybu na 3. válci

Známý, co dělal dlouhá léta v OPELu říká, že u Astřiček jsou lišty jedna z nejnáchylnějších součástek. Já třeba nevěděl, zda byly dělané svíčky... "měl jsem německou servisku" ... a jelikož dělané nebyly, odpravil jsem tedy lištu... Teď ji mám objednanou a už se na ní těším... Mám motor Z16XEP (1.6 16V 76kW r.2004) - podle statistik jsem mezi prvními, kdo bude lištu měnit

njn... za blbost se platí... Člověk by to neřekl, že by to mohla být a všichni zkouší EGR ventily... ale ne vždy za vše může tenhle výmysl evropských emisních norem...