Stránka 5 z 73

Napsal: 21 kvě 2006, 21:09
od Vojta
Oťas píše:Ale to přece není bastlení, když Marcel píše, že to má už od výrobce tzn. že to už do novější výbavy dělaj... :wink:
je to bastlení nějaký spojování nějakejch drátů, pochybuju že by to v marcelově astře bylo udělaný spojením 2 kabelů, spíš je to sw úpravou v multitimeru

Napsal: 21 kvě 2006, 21:14
od Oťas
:lol: :lol: :lol: ... nééé nějakejch drátů ,ale těch na který to funguje..... :wink:

Napsal: 21 kvě 2006, 21:18
od Vojta
vsadim boty že tě v každym opel servisu vyfakujou, nehledě na to že to ani nevědí (většina) že se to dá takhle z provoznit

Napsal: 21 kvě 2006, 21:24
od Oťas
Každej šikovnější autoelektrikář, když se zamyslí,jak by to šlo udělat, tak to dá dohromady a tím myslím i v Opelu. A pokud by tvrdil, že to nejde, tak tam nemá co dělat....jelikož já jím nejsem, tak jsem si nechal poradit a ono to funguje.......

Napsal: 21 kvě 2006, 21:32
od Vojta
ty to nechápeš oni to neudělaj i když budou vědět jak, protože za to odpovídaj, oni ti do svazku zasahovat nebudou, všude jinde ti to kdejakej garážovej eletrikář udělá ale v oplu pochybuju

Napsal: 21 kvě 2006, 21:36
od PIKI
Vojta píše:ty to nechápeš oni to neudělaj i když budou vědět jak, protože za to odpovídaj, oni ti do svazku zasahovat nebudou, všude jinde ti to kdejakej garážovej eletrikář udělá ale v oplu pochybuju
Asi to tak bude! Tiez si myslim ze v opli by to riesili inas a nie cez kabli aj keby to bolo 100x drahsie.

Napsal: 21 kvě 2006, 21:36
od Oťas
Ale já to chápu, že nebudou spojovat dva dráty, ale bavíme se o tom, když jako zákazník si to budu přát udělat, tak by to měli udělat i kdyby měli předělat soft v multimetru. Mě jako zákazníkovi je jedno co s tím udělaj.....hlavně, že to budu mít.

Napsal: 21 kvě 2006, 21:56
od Vojta
no ale jak to udělaj když nevědí jak? oni ti rovnou řeknou že ti daj novej multitimer a že si máš připravit 5000 kč....většina lidí řekne ať si to strčej do prdele a když se náhodou najde nějakej blázen co by to za to dal tak nakonec stejně zjistěj že to nejde :wink: to je jako když tam pojedeš že chceš domontovat tempomat do diesla a oni zjistěj že neni dotaženej kabel od X2 k jednotce tak to taky dělat nebudou protože ti řeknou že to je na výměnu motorovýho svaku kterej stojí 40000 i když to jde v garáži udělat za 2 stovky :-) prostě v oplu uměj vyměnit olej a tlumiče a tim končej, když se vysere něco složitějšího tak to buď pošlou někam jinam nebo měněj díl za díl (ať to stojí 80 korun nebo 80tisíc)

Napsal: 21 kvě 2006, 22:10
od Oťas
Jj...to máš pravdu, že to tak dělaj....
A k tomu tempomatu - teď jsem si to zrovna přečet celý a dlouho jsem se tak nezasmál, nejvíc tý 3tí stránce...to nemá chybu.

Napsal: 21 kvě 2006, 22:19
od Zdeněk Lbc
Vojta má pravdu, jsou určitý věci, do kterých nikdo v autorizovaným servisu zasahovat nebude. Nejde jen o to vyhovět zákazníkovi, ale např. toto zapojení zavírání oken není nikde v žádném technickém postupu uvedené, tak proč se tím zabývat. U nás o tom ani nevěděli. V případě nějakého problému pak zákazník chce náhradu a záruku. Co pak s tím, kdyby se něco podělalo? Kdo to na sebe vezme? To se týká i dalších úprav a dodělávek. Na mým autě jsme to vyzkoušeli a hle, ono to funguje.

Napsal: 21 kvě 2006, 22:53
od Oťas
Zdeněk Lbc píše:Vojta má pravdu, jsou určitý věci, do kterých nikdo v autorizovaným servisu zasahovat nebude. Nejde jen o to vyhovět zákazníkovi, ale např. toto zapojení zavírání oken není nikde v žádném technickém postupu uvedené, tak proč se tím zabývat. U nás o tom ani nevěděli. V případě nějakého problému pak zákazník chce náhradu a záruku. Co pak s tím, kdyby se něco podělalo? Kdo to na sebe vezme? To se týká i dalších úprav a dodělávek. Na mým autě jsme to vyzkoušeli a hle, ono to funguje.
Já ti můžu říct, že u nás v Opelu když je závada, tak to píchnou na diagnostiku a když jim nic neukáže, tak jsou v prd..i a nevědí co dál...pak se to musí řešit tady různě na fórech a plno lidí dokáže odpovědět a poradit, tak to ať se jdou zahrabat takoví profíci.Z vlastní zkušennosti toto můžu tvrdit......měl jsem F Astru, hned po koupi mi začala zničeho nic zpomalovat,až zdechla úplně...po 10 minutách jsem nastartoval a zase jela normálně.Kontrolka nesvítila chyba po vyblikání žádná. 2dny to v opelu diagnostikovali a nic nezjistili.Pak si řekli o 600kč stím, že mi nebudou počítat všechen na tom strávený čas, když nic neopravili.Auto jsem pak párkrát prohnal po dálnici a byl pokoj...zřejmě se zadělalo nejaký čidlo podle mně ve výfuku (možná katik) ale to nevim....
Jo a to mi ještě volali, jestli můžou sundat hlavu motoru, že to vypadá na hydroštely a že to bude asi 6litrů, ale to zjistí až po sundání .tak to jsem jim hned zamít.......

dojezdy oken

Napsal: 27 kvě 2006, 22:17
od V.Simr
Díky za typ, dobrý nápad. Určitě to udělám. V.S.

Napsal: 02 čer 2006, 09:35
od pepek
Ahojte,
tak ja som to včera urobil, je to super. Vytahuje to okna aj šíber.
Ja by som len možno doplnil niekoľko informácii k demontáži krytovania, ktorým je kabeláž prikrytá. Takmer som pri demontáži zlomil otvárač prednej kapoty.

Najjednoduchšie je podľa mňa zložiť odkladací kastlík nad ktorým sú poistky. Potom sa dá ľahko štobovákom dostať ku kĺbu otvárača a ten som jednoducho vysadil. Potom už len odpojiľ lanko a je to. Následne vyšróbovať skrutku ktorá drží k krytovanie a krytovanie následne opatrne vybrať.

P.

Napsal: 13 čer 2006, 15:57
od Broky
Já už to mám také zapojené a opravdu super... vypathu to všechny okna i zadní... paráda

Napsal: 13 čer 2006, 17:53
od hans
:o a fachčí s tím i šíbr? :wink: