Stránka 5 z 17
Re: Povinné ručení
Napsal: 23 pro 2009, 09:36
od Zralok
Hribek píše:.....

je jedno jestli Direct, nebo Triglav, nebo.... bla bla bla u těchto pojištoven které nabízejí naprvní pohled nejvýhodnější pojištění je vždycky nějaký háček, nějaké ALE proti (říkejme tomu třeba běžným) pojištovnám jako jsou Kooperativa, Česká, ...atd. Pochopte lidi že ta nízká cena pojištění není jen tak samo sebou. Nikdo vám nic nedá zadarmo. Zkuste si někdy přečíst celé pojistné podmínky těchto zdánlivě levných pojištoven. A nemůžu souhlasit ani s tenou Trdlo že je jedno jak pojištovna bude plnit poškozenému. Jedno mi to může být dokud poškozený neví jaké má práva a nezačne po mně požadovat náhradu rozdílu mezi plněním pojištovnou a skutečnými náklady souvisejícími s pojistnou událostí, nebo taky když se pojištovna začne cukat a plnění se oddaluje tak poškozený má právo vymáhat škodu po tobě a ty si to potom s pojištovnou vyřeš jak chceš.
Zase tady platí za málo peněz málo muziky!!
Uniqa se řadí do které sorty Direct, Triglav apod. nebo Kooperativa, Česká apod? Loni jsem tam uzavřel pojistku na povinné i havarijko se slušnýma slevama tak mne zajímá co by mne v případě potíží čekalo.
Jinak co se týká ČPP tak já u nich měl havarijko u minulého auta (nejdřív i povinné ale to pak hodně zdražili tak jsem šel jinam, měl jsem dvě plnění (1x nehoda, 1x vandalismus) a s plněním na rozpočet(nehoda) i na fakturu(vandalismus) jsem byl naprosto spokojen. Měl jsem spoluúčast 2% 2 tis a na plnění za nehodu (prasklý nárazník a promáčklé dveře) jsem celkem vydělal.
Re: Povinné ručení
Napsal: 23 pro 2009, 10:16
od spermin
já mam toto,
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 792#p84792
důvody jsou uvedené, 1x nehoda a bez jakýchkoliv problémů, hodnota vozu je teď na 80 000 cena 6300 Kč
Re: Povinné ručení
Napsal: 23 pro 2009, 10:40
od Kulich
MirekG píše:
Asi neznáš pojistné podmínky directu, povinné ručení se vztahuje pouze v případě že vozidlo neřídí druhá osoba, pojistka je pouze na tvoje jméno takže si kdokoliv jiný u tebe v autě nezajezdí - nevím jak moc to pro tebe znamená, ale direct je v pojišťovacích kuloárech známá jako nejhorší

A to kde's našel? (Čl. 2.3. VPP: Pojištění odpovědnosti se vztahuje na každou osobu, která odpovídá za škodu způsobenou provozem vozidla uvedeného v pojistné smlouvě.) Je-li tam někde nějaká skrytá klička, rád se poučím. Directu se nechci nijak zastávat, řeším s nimi jen povinné ručení na jednu plečku, ale Astru i s havarijním pojištěním bych si u nich v žádném případě nepojistil.
Re: Povinné ručení
Napsal: 23 pro 2009, 18:29
od MirekG
HerryCZ píše:
Jo a jeste se chci zeptat, jak je to s temi pojistkama co se tyce plneni. Je nejak stanovena maximalni castka plneni. (pro priklad treba do 20 mil. ?). V pojistkach se vubec nevyznam a beru to jako nutne "zlo".
U mého pojištění je klasické plnění 54/54mil. (škoda/zdraví)
zatím si nikdo nestěžoval, sám jsem měl pojistnou událost s čpp a dostal jsem víc než jsem čekal.
Rád se bavím když někdo chce platit víc a myslí si že za to dostane třeba něco navíc.
Kdo má zájem nechť mne kontaktuje
Re: Povinné ručení
Napsal: 23 pro 2009, 22:24
od AstraMan
Nebudu tady pomlouvat pojišťovny, ostatně každá má nějaký ten háček, co si budeme nalhávat že
Nicméně kdybych se měl rozhodovat mezi pojišťovnami, tak např. Triglav či Slavia, tam bych si pojistit Astru nenechal, ač je pojistka i v základu o XX% levnější
Takže jak psal
Hribek, jedna věc je mít levnou pojistku, ale druhá pak limity plnění
Největší hnusárna je, když nějaký pojišťovák či slečna na přepážce, uzavřou důchodci z vesnice povinné ručení na limity 100/100milionů, ač jezdí jen na nákup a sem tam přes kopec za vnoučaty

Ale to sem nepatří, to jsem si jen vzpoměl na pár kolegů/yň z branže...
PS:
HerryCZ - Limity samozřejmě na to jsou a většinou 3 druhy

Re: Povinné ručení
Napsal: 24 pro 2009, 08:39
od Mike.S
která pojišťovna je pro nás řidiče nejlepší? já mám Záfu pojištěnou u Generali, protože v době pojištění jako jediná prodávala produkt minikasko, které obsahuje připojištění proti srážce se zvěří, vandalismus a živelnou pohromu, platím 6.400,- a mám 40% bonus
Re: Povinné ručení
Napsal: 24 pro 2009, 09:01
od Megmen
Já mám u čpp a plátí 4000tis ročně na 2.0i 16v to je asi dobrý ne?

Re: Povinné ručení
Napsal: 15 led 2010, 17:32
od Billy.Joe
MirekG píše:
Asi neznáš pojistné podmínky directu, povinné ručení se vztahuje pouze v případě že vozidlo neřídí druhá osoba, pojistka je pouze na tvoje jméno takže si kdokoliv jiný u tebe v autě nezajezdí - nevím jak moc to pro tebe znamená, ale direct je v pojišťovacích kuloárech známá jako nejhorší
pracuji v Directu v oddělení lividace.
Jezdit může, ale je potřeba mít uvedeného nejmladšího (pravidelného řidiče na PS). V případě že se stane nehoda kterou způsobil řidič mladší jako je hlavní řidič na smlouvě (není důležitá osoba, jméno, pohlaví pouze věk) tak může opakuju může a nemusí pojišťovna přistoupit k tomu že vám dopočítá rozdíl pojistného. Příklad 34 let chlap povinné na 3500 kč, způsobí nehodu ale řidič 24 let (a není uveden na smlouvě jako řidič nejmladší ) tak se dopočítá ten rozídl ( třeba ten 24 let by měl POV na 4300 tak budeme chtít rozdíl za to období, teda pokud první měcíc tak jen rozdíl za jeden měsíc, když 10 měsíců tak rozdíl za 10 měsíců z předepsaného pojištění.
Re: Povinné ručení
Napsal: 15 led 2010, 17:39
od Billy.Joe
to sovicka
pochybuju že by to šlo smazat,mají nějakej centrální registr ze všech pojišťoven,kde do toho může nakouknout každej pojišťovák a zjistit ti kde a jak dlouho a u koho si byl pojištěnej.Nedávno jsem tam byl,žádnej papír o předchozím pojištění jsem neměl,podle RČ. zjistila,že jsem platil 128měsíců,takže mi dala povinný ručení za 2539kč na 1,8(103Kw).A to si myslím se taky vyplatí
ANO potvrzuji. Vše se ověřuje. Konkurence je velká.
Re: Povinné ručení
Napsal: 15 led 2010, 17:49
od Billy.Joe
to Kulich
A to kde's našel? (Čl. 2.3. VPP: Pojištění odpovědnosti se vztahuje na každou osobu, která odpovídá za škodu způsobenou provozem vozidla uvedeného v pojistné smlouvě.) Je-li tam někde nějaká skrytá klička, rád se poučím. Directu se nechci nijak zastávat, řeším s nimi jen povinné ručení na jednu plečku, ale Astru i s havarijním pojištěním bych si u nich v žádném případě nepojistil
Z čeho tak usuzuješ že bys svou Astru nepojistil ? Žádná pojišťovna není 100% , to by nemohla existovat...od toho jsou pojišťovny aby vyplácely co musí a vybíraly co nejvíc....jednoduchá matematika. Jde jen o to která tě na čem chce ošklbat - proto je potřeba číst VPP...a to neplatí jen u pojišťoven, u všeho.
Za další záleží jak se chováš, tak se pak chová i pojišťovna.... dobré klienty si cení a hýčká, klienty kteří jsou levý, mlží, lžou jsou arogantní a smrdí z nich potenciální podvod, žádná pojišťovna nehce a proto se pak tak i chová aby klient sám odešel k výročí nebo mu pojišťovna zruší povinné bez udání důvodu k výročí (to může).
Každá pojišťovna může škodu zlikvidovat do 2 dnů po obdržení všech potřebných dokladů....ale když tě pořád někdo otravuje a volá, píše (musíš reagovat jinak se ti šáhne na osobní hodnocení) a požaduje se plnění (v 90% je problém v tom že nám něco chybí a nemůžeme likvidovat, to si zase nevymyšlí pojišťovna...to se zase prokazuje u ČKP u zajišťovny v zahraničí a pod...vše musí být podloženo.) tak si to natáneš na zákonem stanovených 30 dnů ( myslím že je to až 60 dnů) a je klid. Každý je si strůjcem svého štěstí ! Vše ohlašte plňte své závazky ze zákona a čekejte, nechte pojišťovnu pracovat...a ne že ohlásíś škodu večer a na druhý den dopoledne voláš jaké bude plnění a pak dokola pořád...
toť vše. Číst zákon o provozu na pozemních komunikacích, číst VPP (dodatky) a nemůžete být pak překvapení.
Re: Povinné ručení
Napsal: 15 led 2010, 18:01
od Billy.Joe
Možná vás ještě bude zajímat jak je to s amortizací.
Pojišťovny likvidují na základě znaleckého standardu I/2005 kde je amortizace normální. Neřeśí se stav věcí ale stáří. To znamená že i nepoškozený krásný blatník 10 let starý je prostě blatník 10 let starý a proto amortizace je uplatněna. Zákon neřeší v jakým stavu byl, pouze stáří. Nový díl znamená ( i když to je debilovina) zhodnocení vozidla a přilepšení (to říká znalecký standard).
Za další je to jen doporučení. Pojišťovna se sama může rozhodnout zda amortizaci uplatní nebo ne. Na to je tam technik aby se tomu věnoval.
Záleží zda se jedná o rozpočet (90 % do rozpočtu jsou díly kvalitatívně rovnocenné - druhovka) teda pokud vozidlo padne do 50% amortizace, když je 30% tak většinou dle orig. dílů a uplatněná srážka. Někdy pokud je stav vozidla výborný, má servisku, je vidět že o vozidlo pečuje a spadne do 30% , nemusí (a často i nedělá) dát amortizaci.
Ale když ti někdo doručí levou fakturu kde je materiál, práce nadhodnocená...tak pěkně ji seškrtat a jde se dál. Uděláš výpoćet ( reálny za takové peníze za které ti to nezavislý a nebo zn. servis opraví) a hotovo. S takovýma lidma se nesmíš mazlit. Většina servisů prostě na Pojišťovnách vydělává. Oprava č. skla na pojišťovnu dejme tomu 9000 kč ale když budeš TY chtít bez pojišťovny tak je to 5500 kč

stejný materiál, jen práce je vyšší protože v servisu ví, že na práci pojišťovna sáhnout nemůže. Může pouze na normo hodiny ale na částku ne. Proto se stává že servis ma na stránkách 350 kč hod...ale Pojišťovni bude fakturovat 650 kč a ješté každou matku, vodu, hadr atd.... kdežto pokud si půjdeš auto opravit bez Pojišťovny tak tyhle p*čoviny ti nikdo učtovat nebude.
Je to taký boj mezi servisem a pojišťovnou.
Re: Povinné ručení
Napsal: 15 led 2010, 18:09
od Billy.Joe
MirekG píše:
nevím jak moc to pro tebe znamená, ale direct je v pojišťovacích kuloárech známá jako nejhorší
tobě se musím smát chlape

Mirku

a kam ty na to chodíš ? Protože Já mám z kuloáru jiné pojišťovny...triglav, generali, AXA (na slovensku tragédie) .
Dobrá je ČP , plní dobře protože jsou tam blbci a FA ze značky většinou ani nekontrolují

Nám dali na regres FA na proplacení za 236 000 ...po kontrole FA u nás sme zistili že se servis upsal o 100 tis,... ČP to v pohodě servisu zaplatila a chcela to pak po nás. No zaplatili jsme o 100 000 samozřejmě míň. Servis mlčel, ani se jim u nedivím.
a takových případu z ČP je kvantum. Mají hodně škod a málo lidí, jsou to technici kteří auto rozebrané nikdy neviděli !!! vyházet to.
Ale to je problém 90% pojišťoven. Za nás a Generali (P4 modřanská) můžu říct že jsou technili lidi z oboru, znají technologie oprav, díly, možnosti atd.... takže důkladně kontrolujeme Faktury.
Na cokoli se ptejte, odpovím tak jak to je....nenadržuju nikomu.
Re: Povinné ručení
Napsal: 15 led 2010, 18:26
od Mirďa
Amortizace se na auto samo může vztahovat,ale na plastové věci ne,bylo mi sděleno že jsou z toho vyjmuty

Re: Povinné ručení
Napsal: 15 led 2010, 19:06
od Billy.Joe
blbost...na vše se vztahuje!.
akorát na držáky a takové blbosti ne.
Re: Povinné ručení
Napsal: 15 led 2010, 19:22
od Mirďa
No tak možná je to blbost,ale když mě setřelo Iveco zadní nárazník a Uniqa mě vyplácela, plasty jsou bez amortizace zdělili

a částka svépomocí s lakem skoro 23000.

A divné mi bylo že vyplatili skoro o 5000 více než rozpočet technikem,asi ta amortizace
