Stránka 5 z 6
Re: SERVO
Napsal: 05 čer 2011, 20:21
od Majesty
Já myslím, že můžeš koupit hřeben rovnou...

Podle dg ti čerpadlo normálka běhá, takže problém bude jinde. Pokud ho vidí dg funkční, není důvod tomu nevěřit a já osobně bych už na začátku hledal problém mimo čerpadlo...
Re: SERVO
Napsal: 05 čer 2011, 20:25
od hansdob
tady mi psali i v jiných tématech bylo psáno že toto se projevuje špatným čerpadlem serva. Tak jsem šel hned po něm. no nic dám hřeben to už mě nezabije

Re: SERVO
Napsal: 05 čer 2011, 20:30
od Majesty
Plést se můžu taky. Ale když jiné čerpadlo nepomohlo, bude to jinde. Pravděpodobnost je malá, že by taky bylo špatné, ale zase zákon schválnosti je taky šmejd....

Re: SERVO
Napsal: 05 čer 2011, 20:31
od hansdob
Re: SERVO
Napsal: 05 čer 2011, 20:39
od Majesty
Auto je zkrátka láska se vším všudy... Vždycky jsou to kasičky...
Re: SERVO
Napsal: 05 čer 2011, 20:52
od hansdob
má to servo někde čidlo tlaku?? že by ho některá diag viděla??
Re: SERVO
Napsal: 05 čer 2011, 21:08
od jaraK
Jo takže je to opl.... žere motor olej servo teče a díly drahý jako kráva. Bože co sem si to koupil.
Re: SERVO
Napsal: 05 čer 2011, 21:16
od hansdob
ještě že mě stál opel pár kaček olej nepapá (což bude asi neoplovým motorem)
Re: SERVO
Napsal: 05 čer 2011, 22:23
od hant
jaraK píše:Jo takže je to opl.... žere motor olej servo teče a díly drahý jako kráva. Bože co sem si to koupil.
koupil sis hračku

a nebreč i jiný značky mají svoje mouchy

na druhou stranu kdyby sis nekoupil Astru tak bys neznal spoustu lidí z klubu.

Re: SERVO
Napsal: 05 čer 2011, 22:48
od hansdob
RomanK píše:Samotné servo ještě neposiluje. Až tlak hydrauliky v hřebenu řízení. Jestli není problém tam. A samozřejmě ani originální hadice by nebyly úplně k zahození. Je dost možné, že nějaký regulátor v nich je.
Jinak v hadicích je jen ve vratce od serva do servočerpadla omezovač průtoku
Re: SERVO
Napsal: 05 čer 2011, 23:07
od Majesty
Já bych nejspíš hledal problém v téhle části
A nebo někde ve ventilu, který řídí pohyb té kapaliny.
Re: SERVO
Napsal: 08 čer 2011, 20:27
od hansdob
takže piliny hliníku jsou 100% z olejového zubového čerpadla na servo a z 98% bylo špatné druhé čerpadlo serva jelikož tlak který vyvíjelo jsem byl schopen udržet prstem. Tak jsem servočerpadlo dnes vyndal a vyměnil na vrakáči za jiné a zítra ho namontuju a uvidíme.
Re: SERVO
Napsal: 09 čer 2011, 18:43
od hansdob
Takže jsem vyměnil servočerpadlo a servo jde jak má ( 2 špatný pumpy) 1 původní jedna z vrakáče. Jelikož nikdo mi zde neodpověděl jakej je tlak na servočerpadle tak jsem se pokusil změřit a měl jsem 18 barovej budík (ten to odnesl) a 20barovou hadici a tu to nafouklo až praskla takže minimálně 20 barů je tlak servočerpadla. No a jelikož auta tady tvořím tak tady mám vectru která má na pohled hřeben řízení stejnej jako astra G a tak jsem se ho jal pokusit rozebrat. A servo řízení lze rozebrat a celkem jednoduše. Obsahuje 5 speciálních o kroužků 3 gufera vše se dá vyměnit.
Re: SERVO
Napsal: 09 čer 2011, 20:25
od jaraK
To je vcelku dobrá zpráva. Pokud gufera existují jako ND
Re: SERVO
Napsal: 09 čer 2011, 21:14
od hansdob
jo tak to nevím ale myslím že gufera ti dnes vyrobí. Spíše se obvám těch speciálních O kroužků co jsou v tom rozdělovači nebo hlavě řízení či jak to nazvat.