Stránka 5 z 5

Napsal: 04 úno 2008, 12:42
od lukki
Inac, chlapi, ked uz je rec o tom vzduchovom filtri....mate s tym niekto v DTI skusenosti??? ako sa to sprava v dieslaku???...chcel by som dat sportovy filter...ale uz nie kit otvoreneho sania...ale iba do original boxu obdlznik...

Napsal: 04 úno 2008, 19:25
od AstraDTI
U diesla nevim, ale u benzina je to uplne nanic (z hlediska zvyseni vykonu) bez dalsich zmen. Nevidim v tom zadnou vyhodu.

Napsal: 04 úno 2008, 19:29
od milosh
AstraDTI píše:U diesla nevim, ale u benzina je to uplne nanic (z hlediska zvyseni vykonu) bez dalsich zmen. Nevidim v tom zadnou vyhodu.
A to jsi slysel nebo vlastni zkusenost? Ja mam jiny nazor a neni to typu jedna pani povidala...

Napsal: 04 úno 2008, 20:59
od AstraDTI
Jo, slysel jsem to v televizi - rikali to na NOVE :roll:

Napsal: 07 úno 2008, 10:00
od lukki
AstraDTI píše:U diesla nevim, ale u benzina je to uplne nanic (z hlediska zvyseni vykonu) bez dalsich zmen. Nevidim v tom zadnou vyhodu.

No...ono vyhoda to je..kvalitny sportovy bavlneny filter ( Green, K&N, King Dragon... ) ma neobmedzenu zivotnost ( a aj ked nie, tak vydrzi urcite aspon 5x dlhsie, ako papierovy ), netreba ho stale menit...len preplachnut v roztoku a moze ist naspat :)

Tak isto sa slubuje nejake to zvysenie o 2 ci 3 koniky...viem, ze je to o nicom, ale nieco predsa...;)

Takze...tento filter si davam nie preto, ze chcem zvysovanie vykonu, alebo teda iba prostrednictvom filtra dosiahnut zavratne hodnoty...ale preto, ze ked uz mam kupit, tak si kupim radsej taky...JE TO URCITE LEPSIE, AKO PAPIEROVY ORIGINAL...:):):):) ci nie?;)