Stránka 5 z 14
Re: Paměťový cyklovač stěračů
Napsal: 01 čer 2009, 19:32
od marve1
dík,já jen pro jistotu než se do toho znovu pustím
Re: Paměťový cyklovač stěračů
Napsal: 05 čer 2009, 19:44
od marve1
prosím opět o pomoc

.Dal jsem tam ciklovač,zapojil podle plánku a ciklovač nejde

.Vše ostatní jde,zadní stěráč jde asi v 6ti sekundovým intervalu,ostřik + stěrač jde.Předek ostřikuje bez stírání,1 a 2 druhá poloha taky,ciklovač ovšem ne

Kde jsem tedy udělal chybu.Zadní stěrač jde přes to relátko z fáčka nebo přes multák?

Re: Paměťový cyklovač stěračů
Napsal: 05 čer 2009, 19:52
od Mike.S
to relátko nemá na zadní stěrač vliv

Re: Paměťový cyklovač stěračů
Napsal: 05 čer 2009, 20:44
od vasekpetr1
Ten nový cyklovač jsi zapojil podle plánku ze strany č.2? Máš dobrou kostru? Na tom lanku z přepínače stěračů, co jsi tahal, bys měl mít v poloze cyklovače +12V, ty dvě propojky jsi dal správně?
Re: Paměťový cyklovač stěračů
Napsal: 05 čer 2009, 22:20
od marve1
jo podle něj,mám ho vytisklej a kostru jsem přidělal na šroub co drží spojku.Jěště skusím jinej ciklovač,protože na tomhle jsem poprvé odpálil multák,když jsem neodpojil ten žlutočerný kabel,takže mě ted napadá jestli jsem si neskurvil i to relé
Re: Paměťový cyklovač stěračů
Napsal: 05 čer 2009, 23:21
od vasekpetr1
Abys měl jistotu, že to máš dobře zapojené, tak sundej dekl z toho cyklovače, dej ho samozřejmě tak, aby se ti nikde ničím živým nedotýkal kostry, zapni zapalování, páčku přepni na cyklování a opatrně třeba špejlí nebo něčím izolovaným přepni kontakt toho relátka v cyklovači - stěrače by ti měly udělat cykl. Pak by byl problém v samotném cyklovači. Jsou tam tranzistory, tys mohl klidně odprásknout, ale to se dá opravit - tady jsou na to machři

.
Re: Paměťový cyklovač stěračů
Napsal: 06 čer 2009, 09:49
od marve1
nejdřív skusím propojit ten kabel co jsem vedl od páčky s kostrou přes žárovku,ta by se měla rosvítit,pokud bude tak skusím tu tvoji radu

.V nejhorším to relé nestojí tolik a fáček je tu taky dost na vyskoušení,jinak moc dík

Re: Paměťový cyklovač stěračů
Napsal: 06 čer 2009, 16:37
od marve1
je to skontrolované,mám v háji relé z fáčka,při propojení kostry a toho kabliku žarovka svítila,tak jsem rozdělal to relé a prstem jsem ho skusil a stěrače šli,tak koupím hold jěště jedno
Re: Paměťový cyklovač stěračů
Napsal: 06 čer 2009, 16:46
od Mike.S
tak to buď rád, že máš odpálené jenom to relé

Re: Paměťový cyklovač stěračů
Napsal: 10 čer 2009, 20:33
od kukajz
Nazdar hoši. Ten návod z druhej strany ani mne nefungoval. Ale tento mi funguje. Ja už som to tu niekde písal, ale keby to niekomu pomohlo... Tento návod nieje z mojej hlavy. Niekde som ho našiel na nete. Schému som domaloval už ja
Jestli chceš programovatelný cyklovač,
tak musíš udělat tohle -
1. koupit cyklovač do Feldy - AEV 2062 (cca.200 kč)
označení kontaktů na relé není, musíš se podívat
na http://www.gogohy.szm.sk/2062.GIF tam je to popsané
2. původní relé vytáhneš, opíšeš si označení kontaktů
3. sundáš kryt kolem volantu, aby ses dostal k páčce
stěrače
4. vyndáš páčku i s konektorem, vyndáš páčku z konektoru
5. u kontaktů na páčce najdeš jejich označení
6. u páčky jsou důležité dva kontakty -
J a W ( nebo WF )
J je pro funkci stírání
W je pro funkci ostřik a stírání
pokud tam náhodou bude označení jiné, jednoduše si
zkoušečkou můžeš "propísknout", které kontakty
jsou spínané ( J a W proti třetímu - myslím 53 )
7. Teď propojíš nové relé takto -
a) relé 53M - do kontaktu původního relé 30
b) relé 53S - do kontaktu původního relé 87A
c) relé 15 - do kontaktu původního relé 87
d) relé I - na kontakt J páčky
d) relé T - na kontakt W páčky
e) relé 31 - na kostru
Poznámka: Pôvodné relé je v poistkovej skrinke cca v strede. (neviem to inak popísať)
Po vybraní nefunguje origo cyklovač - tak zistíš či je to TO relé 
8. Toť vše, nové relé můžeš uchytit v pojistkové
skříni na suchý zip, mista je tam dost.
Původní kabely, co vedou od páčky, není třeba přerušovat,
pro propojení s novým relé stačí tyto kabely kousek
odizolovat a propojovací kabely na ně připájet.
Jinak - původní kabel ke kontaktu J vede od multitimeru,
ke kontaktu W vedou dva, jeden od multitimeru a druhým
se spíná ostřik.
Stírání v poloze I a II zůstává zachováno
Edit: Prikladám schému

Edit 2: Kto chce zapojenie bez automatického zotretia pri ostreku stačí odpojiť káblik z konektora T na relátku.
Re: Paměťový cyklovač stěračů
Napsal: 11 čer 2009, 11:56
od marve1
dnes jsem to taky zjistil že to nefunguje.Nějakej nákres by nebyl abych si zas neodpálil multák,a to abych zas připájel ten drát u páčky vyvod 9
Re: Paměťový cyklovač stěračů
Napsal: 11 čer 2009, 12:42
od vasekpetr1
Hoši, hoši! Mám dojem, že se do toho poněkud zamotáváme. Marve, ten drát u páčky (co vede na Multitimer), který jsi odpojil, nechej odpojený, pokud nechceš dávat vše do původního stavu. Kukajz to v tom popisu moc nezdůraznil, ale v bodu 7 d) píše o propojení od páčky (J)na cyklovač (I). A to je ten nově natažený vodič.
Re: Paměťový cyklovač stěračů
Napsal: 11 čer 2009, 13:07
od kukajz
No ja som to dal všetko do poriadku (musí sa to dať do pôvodného stavu!), po tom nezdarenom pokuse a išiel som bod po bode podľa toho nového návodu a išlo to na 1. pokus. Samozrejme, musel som si vyrobiť tie prepojovacie kábliky z nového relé do patice toho pôvodného relé a kábliky potiahnúť do páčky (tam sa urobia len zlodejáky). Je to jednoduché!

Re: Paměťový cyklovač stěračů
Napsal: 11 čer 2009, 23:47
od marve1
kukajz,prosím Tě z toho tvýho plánku to vypadá,že jsi se jen napojil na ty drátky a nepřerušil ho

A jěště jedna věc na páčce jsem našel jen 9ku kontakt kde je to J a W,omlouvám se ale jak říkám už jsem si jednou odpálil multák.Pokud nechci mít ostřik+stěrač tak to W nemusím ani zapojovat,mě vyhovuje nejdřív ostřiknout a pak setřít.

Jinak děkuji za tu trpělivost semnou

Re: Paměťový cyklovač stěračů
Napsal: 12 čer 2009, 09:05
od vasekpetr1
Marve dej si do podpisu typ auta s rokem výroby, ať se tady nedohadujeme, co je správné zapojení. Je možné, že máš kukajzovo zapojení, ale s tím připojeným mulťákem mně to moc nesedí. Ale může být - nechci hlásat bludy.