Stránka 5 z 7
Napsal: 02 úno 2008, 20:19
od Saša
Můj egr nedovíral-často se mi rozsvicovala kontrolka,častý pokles otáček na hranici zhasnutí motoru- po zaslepení egr ven. velké zlepšení ale sem tam nějaký pokles-po výměně egr ven. naprosto bez problémů,spotřeba se ustálila okolo 7l ,otáčky drží super motor se snadno vytáčí i 6000 tis,o kontrolce vůbec nevím,jako by tam nebyla.

Napsal: 02 úno 2008, 20:26
od Majklus
Prosim moc moc o link ci nejlepe by bylo foto na to jak ta podlozka ma presne vypadat,abych nezaslepil neco jineho a pak mi neudelal motor bum

dekuji vam
Napsal: 02 úno 2008, 21:32
od Frydex
A já jsem svůj EGR vůbec nenašel... neví někdo kde je u motoru Y17DT ??
Napsal: 02 úno 2008, 21:35
od Oliver
Napsal: 02 úno 2008, 22:22
od Saša
Ano tohle je ona akorát já ji měl z hliníku o síle 1mm.

Napsal: 02 úno 2008, 22:22
od Saša
Saša píše:Ano tohle je ona akorát já ji měl z hliníku o síle 1mm.


Napsal: 02 úno 2008, 22:23
od Saša
Saša píše:Saša píše:Ano tohle je ona akorát já ji měl z hliníku o síle 1mm.


Samozřejmě ta levá.

EGR - Lambda sonda.
Napsal: 03 úno 2008, 16:36
od Oliver
Tak jsem došel k závěru, že EGR mám OK, jenom ta lambda sonda za katalyzátorem je v kopru, ukazuje stále stejnou hodnotu a to 1,106V (1106mV), takže s tím zatím neudělám vůbec nic, no a až budu mít namontovanou novou lambda sondu, tak tu podložku z pod toho EGRu asi vydělám.

Re: EGR - Lambda sonda.
Napsal: 03 úno 2008, 17:08
od Majklus
Oliver píše:Tak jsem došel k závěru, že EGR mám OK, jenom ta lambda sonda za katalyzátorem je v kopru, ukazuje stále stejnou hodnotu a to 1,106V (1106mV), takže s tím zatím neudělám vůbec nic, no a až budu mít namontovanou novou lambda sondu, tak tu podložku z pod toho EGRu asi vydělám.

Jak se da zjistit ze ukazuje ta sonda furt stejne hodnoty?To je take mozne to skubani jo_?
Napsal: 03 úno 2008, 19:49
od Oliver
pro Majklus: No jak to poznám, tak že si nahodím živé data v AB-COMu a sleduji při přidávání a ubírání plynu co ta lambda dělá, jaké hlásí hodnoty, přední lambda kmitá (stále mění hodnoty), zadní má stále stejnou hodnotu jak už jsem psal 1106mV, takže je asi vadná.

Napsal: 03 úno 2008, 20:12
od spermin
není druhá lambda za katalyzátorem? potom je to asi OK a udává že máš kat v pořádku. Chtělo by to změřit i na jiném motoru.
Napsal: 04 úno 2008, 07:36
od Oliver
spermin píše:není druhá lambda za katalyzátorem? potom je to asi OK a udává že máš kat v pořádku. Chtělo by to změřit i na jiném motoru.
No to že je katalyzátor v pořádku, tak to mě těší, ale ta lambda musí stále měnit hodnoty!

pokud jsou hodnoty konstantní, tak to podle mne signalizuje, že je ta lambda vadná, může být třeba zkratovaná, nevím to, jenže i před nastartováním motoru ukazuje hodnotu 1106mV (1,106V)

a to by neměla ukazovat, mělo by tam být něco kolem (nebo přesněji) 0,4V až 0,450V (400mV až 450mV)

Napsal: 04 úno 2008, 10:55
od Arwy
Lambda za katalizátorom by nemala ukazovať hodnoty menšie ako 450 mV a väčšie ako 1 V. Ak sa tieto hodnoty prekročia, uloží sa chyba do pamäte RJ.
Napsal: 04 úno 2008, 12:44
od Majklus
Takze zajet za nekym kdo muze merit live hodnoty ze?
Napsal: 09 úno 2008, 19:10
od Majklus