Stránka 5 z 7

Napsal: 02 úno 2008, 20:19
od Saša
Můj egr nedovíral-často se mi rozsvicovala kontrolka,častý pokles otáček na hranici zhasnutí motoru- po zaslepení egr ven. velké zlepšení ale sem tam nějaký pokles-po výměně egr ven. naprosto bez problémů,spotřeba se ustálila okolo 7l ,otáčky drží super motor se snadno vytáčí i 6000 tis,o kontrolce vůbec nevím,jako by tam nebyla. :wink:

Napsal: 02 úno 2008, 20:26
od Majklus
Prosim moc moc o link ci nejlepe by bylo foto na to jak ta podlozka ma presne vypadat,abych nezaslepil neco jineho a pak mi neudelal motor bum :cry: dekuji vam

Napsal: 02 úno 2008, 21:32
od Frydex
A já jsem svůj EGR vůbec nenašel... neví někdo kde je u motoru Y17DT ??

Napsal: 02 úno 2008, 21:35
od Oliver

Napsal: 02 úno 2008, 22:22
od Saša
Ano tohle je ona akorát já ji měl z hliníku o síle 1mm. :wink:

Napsal: 02 úno 2008, 22:22
od Saša
Saša píše:Ano tohle je ona akorát já ji měl z hliníku o síle 1mm. :wink:
Obrázek

Napsal: 02 úno 2008, 22:23
od Saša
Saša píše:
Saša píše:Ano tohle je ona akorát já ji měl z hliníku o síle 1mm. :wink:
Obrázek
Samozřejmě ta levá. :wink:

EGR - Lambda sonda.

Napsal: 03 úno 2008, 16:36
od Oliver
Tak jsem došel k závěru, že EGR mám OK, jenom ta lambda sonda za katalyzátorem je v kopru, ukazuje stále stejnou hodnotu a to 1,106V (1106mV), takže s tím zatím neudělám vůbec nic, no a až budu mít namontovanou novou lambda sondu, tak tu podložku z pod toho EGRu asi vydělám. :? :wink:

Re: EGR - Lambda sonda.

Napsal: 03 úno 2008, 17:08
od Majklus
Oliver píše:Tak jsem došel k závěru, že EGR mám OK, jenom ta lambda sonda za katalyzátorem je v kopru, ukazuje stále stejnou hodnotu a to 1,106V (1106mV), takže s tím zatím neudělám vůbec nic, no a až budu mít namontovanou novou lambda sondu, tak tu podložku z pod toho EGRu asi vydělám. :? :wink:
Jak se da zjistit ze ukazuje ta sonda furt stejne hodnoty?To je take mozne to skubani jo_?

Napsal: 03 úno 2008, 19:49
od Oliver
pro Majklus: No jak to poznám, tak že si nahodím živé data v AB-COMu a sleduji při přidávání a ubírání plynu co ta lambda dělá, jaké hlásí hodnoty, přední lambda kmitá (stále mění hodnoty), zadní má stále stejnou hodnotu jak už jsem psal 1106mV, takže je asi vadná. :? :cry:

Napsal: 03 úno 2008, 20:12
od spermin
není druhá lambda za katalyzátorem? potom je to asi OK a udává že máš kat v pořádku. Chtělo by to změřit i na jiném motoru.

Napsal: 04 úno 2008, 07:36
od Oliver
spermin píše:není druhá lambda za katalyzátorem? potom je to asi OK a udává že máš kat v pořádku. Chtělo by to změřit i na jiném motoru.
No to že je katalyzátor v pořádku, tak to mě těší, ale ta lambda musí stále měnit hodnoty! :wink: pokud jsou hodnoty konstantní, tak to podle mne signalizuje, že je ta lambda vadná, může být třeba zkratovaná, nevím to, jenže i před nastartováním motoru ukazuje hodnotu 1106mV (1,106V) :!: :roll: :? a to by neměla ukazovat, mělo by tam být něco kolem (nebo přesněji) 0,4V až 0,450V (400mV až 450mV) :? :? :roll: :roll: :wink: :wink:

Napsal: 04 úno 2008, 10:55
od Arwy
Lambda za katalizátorom by nemala ukazovať hodnoty menšie ako 450 mV a väčšie ako 1 V. Ak sa tieto hodnoty prekročia, uloží sa chyba do pamäte RJ.

Napsal: 04 úno 2008, 12:44
od Majklus
Takze zajet za nekym kdo muze merit live hodnoty ze?

Napsal: 09 úno 2008, 19:10
od Majklus
Tak jsem zaslepil AGR a vse totalne usatlo,udelal jsem zaslepku z 2mm Hlinikoveho plechu a jeto parada! Nic mi nesviti a nic se nedeje zadne skubani a jeto zivejsi! :lol: :lol: :lol: :lol: