Napsal: 23 říj 2007, 12:27
Tzn. že je to vlastnost a ne vada?
Forum pro majitele vozů Opel Astra G a Zafira A
https://www.astra-g.cz:443/forum/
Bohužel, je to vadaNoxx píše:Tzn. že je to vlastnost a ne vada?
Já zatím nic takového nepozoruju...Noxx píše:Ještě jedna věc. Při rozjezdu na jedničku se motor začne rozjíždět jakoby nadvakrát. Nejdřív chytí dech, pak jako by spadnuly otáčky a pak se teprve pořádně rozjede a je možné dát dvojku...
Dělá vám to taky?
Já tankuju jen shell W-power, takže tím benzínem to pravděpodobně nebude...rychlyradim píše:for Salám: tak to bude motor od kusu...mě to fakt nežere..a jsem fakt šťastnej! a co musím podotknout! kdo měl vysoké otáčky(myslím také častý problém) po nastartování a nadával na to že se stím za studena jezdí šíleně...tak já fakt musím zaklepat na dřevo....natankoval jsem totiž plnou nádrž 100oct. naturalu na BENZINě a otáčky ihned po nastartování i za mrazu ihned spadnou na slabých 1000otáček a po pár vteřinách to klesá... takže doporučení fakt natankovat sice dražší benzín ale fakt pomohl!!!i po natankování zpět nat95 je motor živější...
rpi prvnim nastartovani se studenym motorem sou otacky cca 1100 z duvodu sitice, jak je zahratej motor tak klasicky nastartuju a otazky sou tak na 650 tak jak maj bejt a drzej v pohoderychlyradim píše:For Gallo: tak to netuším...jedině kdo má po nastartování vyšší otáčky at zkusí ještě jeden nesmysl..at při prvním startu nechá klíč v poloze 2 - svítí kontrolky - až zhasnou tak pak zkus nastartovat!
Mě to dělalo pořád vysoké otáčky po startu měl jsem to na 1800ot/min a ted jak jsem natankoval tento benzín a čekám až mi zhasnou kontrolky..pokáždé otáčky spadnou tak jak mají pod 1000ot/min.... že by náhoda??
rychlyradim píše:fakt Vám to žere tolik oleje u x16xel? já dnes měnil a po ujetí 18tis km jsem nedoléval ani jednou a olej mezi ryskami!!není to přesně v půlce ale je to stále v normě! leju tam normálně 10/40w jak udává výrobce! jestli tam někdo lejete plnou syntetiku tak se pak nedivím...
U mě to začíná právě tím. Po nastartování studeného motoru otáčky jdou na 1500 a drží. Když se takhle rozjedu, tak auto se rozjede plynule, pak najedou díra, musím vyšlápnout spojku a znova se jakoby rozjíždět, prostě jede, nejede a pak už jede jak má...Když však prošlápnu plyn, tak jsou otáčky dolů na cca 900 a odjezd je nornální bez přískoků..Noxx píše:Jo četl, ale tento problém není v tom, že by po startu vyletěly otáčky. Já mluvím o rozjezdech a je jedno jestli se studeným nebo zahřátým motorem. Prostě když se při rozjezdu přidá málo plynu, tak se auto rozjede a tak cca při 1500-2000 otáčkách jako by přestalo tahnout a po vteřině zase zabere. Nevím jak to líp popsat ...
To jsem zkoušel taky, dokonce i nastartovat a chvíli čekat...Pokaždé to samé.rychlyradim píše:For Gallo: tak to netuším...jedině kdo má po nastartování vyšší otáčky at zkusí ještě jeden nesmysl..at při prvním startu nechá klíč v poloze 2 - svítí kontrolky - až zhasnou tak pak zkus nastartovat!
Mě to dělalo pořád vysoké otáčky po startu měl jsem to na 1800ot/min a ted jak jsem natankoval tento benzín a čekám až mi zhasnou kontrolky..pokáždé otáčky spadnou tak jak mají pod 1000ot/min.... že by náhoda??
Přesně tak.Noxx píše:Takže při rozjezdu máš plynulý nárůst otáček, rychlosti?