Stránka 5 z 6

Napsal: 01 říj 2007, 19:50
od TiTeuf
a ted jsem zase na zacatku a uvazuju jestli radeji nejit do 1.674KW jestli tam neni vetsi vyber....co rikate a porad zvazuju provozni naklady nafta vs benzin, jsou to vlastne stejne vykony 74 kw akorat pojistka jina a spotreba jina...s naftou budu asi jezdit vice ale s benzinem asi tolik ne...poradte...

Napsal: 01 říj 2007, 20:03
od Marky
To mužeme, ale vesměs každý bude hájít "srdce" svého vozu a v závěru konečné rozhodnutí bude zase jen a jen na Tobě.

PS: a zase se to tu zvrhne benzín versus nafta :?

Napsal: 01 říj 2007, 20:34
od veski
Já hledal hlavně benzín 1.4 . Potom jsem dostal radu, že se mám radši poohlédnot po 100 koňovce. Teď toho nelituji. Autíčko s tímto motorem jezdí super. Je mu celkem jedno, jestli jedu sám nebo naložený.
Bohužel v jeho neprospěch hovoří spotřeba. Ve městě se pod 7 nedostanu (není problém jezdit i za 9 :oops: ). A ještě jedna "nevýhoda", chce trošku více točit, aby člověk měl k dispozici sílu motoru.

Napsal: 02 říj 2007, 10:52
od freeKevinM
stara pisnicka, ale myslim ze ceny g-dieselu nejsou uz tak vysoke a pokud neodejde cerpadlo tak spotreba je vyhodnejsi o hodne.

Napsal: 02 říj 2007, 11:57
od milosh
freeKevinM píše:stara pisnicka, ale myslim ze ceny g-dieselu nejsou uz tak vysoke a pokud neodejde cerpadlo tak spotreba je vyhodnejsi o hodne.
No ja vcera jel sluzebakem dizlem a nikdy vic, spotreba je to jediny co je na tom lepsi jinak nevidim vyhodu. Klepe se to jak traktor a ma i stejny zvuk, zlaty beno, to si radsi priplatim kdyz tankuju ale zase mam v aute klidek a muzu jet i bez radia pustenyho na max :lol:

Napsal: 02 říj 2007, 15:13
od Marky
Bud konkretnejsi, asi myslis toto, ze? To bych teda take radeji chodil pesky :D .
Obrázek

Napsal: 02 říj 2007, 15:49
od Spin
Jó tak to se mu nedivím. To fakt není nejlepší auto na služební cestu. Ikdyž na druhou stranu, kdo ví kam na tu služebku jel. :D

Napsal: 02 říj 2007, 19:03
od TiTeuf
Jak to teda je stim hlukem v kabine u naftaku proti astre G benzin??v benzinu sem jel a je pekne tichoucka to je pravda, ale naftak jeste neznam....

Napsal: 02 říj 2007, 19:04
od milosh
TiTeuf píše:Jak to teda je stim hlukem v kabine u naftaku proti astre G benzin??v benzinu sem jel a je pekne tichoucka to je pravda, ale naftak jeste neznam....
Ver ze to poznas :lol:

Napsal: 02 říj 2007, 19:09
od AstraDTI
Diesel je tichej, nemusi se tolik vytacet jako benzin diky lepsimu prubehu vykonu ve strednich otackach, takze ve finale bych rekl ze krome mestskeho provozu je uvnitr hluku mene, nebo minimalne stejne jako u benalu.

Napsal: 02 říj 2007, 19:18
od Marky
AstraDTI píše:Diesel je tichej, nemusi se tolik vytacet jako benzin diky lepsimu prubehu vykonu ve strednich otackach, takze ve finale bych rekl ze krome mestskeho provozu je uvnitr hluku mene, nebo minimalne stejne jako u benalu.
Souhlasim s Tebou, je ovsem jedna velka vyjimka z novejsich motoru a to je 1.4 TDI to je des :shock: , ten je hlucnej za kazdych okolnosti a to se pak neda poslouchat ani to radio.

Napsal: 02 říj 2007, 19:22
od milosh
hele se*em na to, to je jako debata co je lepsi zda AMD nebo Intel (samozrejme ze AMD :lol: )

Napsal: 02 říj 2007, 19:49
od freeKevinM
AMD, to jo, ale NAFTOVYYYYYYYYY

Napsal: 03 říj 2007, 06:21
od Hribek
No já přesto že mám diesel, tak se nebudu rvát za to že je tichý, benzín je rozhodne klidnější- to pánové diesláci neokecáte!! Ale dnešní diesly už mají od traktoru přeci jen trochu odstup. .....a ta spotřeba.... :lol: :lol:

Napsal: 03 říj 2007, 11:56
od AstraDTI
Jak se to veme klidnejsi - ve meste nebo v situacich, kde se nevyuziva vykon tak ano. Mimo mesto a na dalnici kde je potreba vetsi pruznost a ja dejme tomu drzim otacky mezi 2300-2700 (motor je tichy a kultivovany), tak mam k dispozici nejakejch 68-81kW, abych to same dosahoval napriklad v 2.0 16v, tak bych musel tocit 3800-4400 otacek! Tam uz urcite benzinovej motor moc tichej nebude :wink: