Hany píše:Tak jsem si objednal a namašlil Al obroučky budíků, hned se mi to víc líbí.
to jsi objednal ty z www.autodoplnky.cz ?já na ně čekám téměř měsíc,ted je zlevnili ze 690 kč,na 550kč,doufám,že dorazí,jen se bojím rozebírat tu přístrojovku,již tu byl někde i návod jak jí rozebrat,ale přeci jen stát se může že něco poškodím kde máš fotky?
Jo jo to jsou z tama, ale není to tak balené, jak na obrázku a nejsou samolepící, což mě nas...lo, protože jsou to vysoustružené kroužky z AL, nic na tom, je to pěkné, leštěné, ale nějak zapoměli přibalit, nebo připsat jak to tam uchytit, je to vysoustružené na chlup do toho průměru, ale nedrží to tam, musí nastoupit improvizace, napřed jsem použil sekudové lepidlo, tak na těch malých budících v poho, ale na těch větších to nedrželo, je tam totiž strašně málo styčných ploch. Na jeden velký budík jsem zkusil silikon. tmel, ale nic moc, ta přístrojovka je trošičku prohnutá a ten rámeček/kroužek/ je rovný, tak má snahu na některých místech se od přístrojovky odtlačit a je tam vidět mezi kroužkem a přístrojovkou mezera. Nakonec jsem to znásilnil a nějak to drží ale, ale.... nejsem s tím spokojený, myslím samozřejmě to lepení. Druhý velký jsem dal na sekunďák a nějak to drží. Jako výsledek je pěkný. Fotku jsem poslal Manlimu, at to sem dá, protože nejsem ještě tak znalý abych věděl jak na to. Co se týče rozebrání, v poho, ja z toho měl taky hrůzu a větší. Po zkušenostech z Fka jsem byl překvapený, jak krásně ta přístrojovka jde ven, díky tomu, že tam nejsou žádné konektory a bowden tachometru. Rozebrání cca. 10 minut. 11 šroubků povolit, a není potřeba žádné násilí.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR
Hany píše:Ještě k tomu dodání ja je objednal a došli mi snad do týdne, suma sumárum 640,-Kč vč. poštovného.
tak to jsi mně dorazil,kdy jsi je objednával?já je objednával ještě když tam byla cena 690kč bez poštovného,stále nedošlo nic,no a další věc,to tam je vážně jedenáct šroubků?to teda těbůh,vůbec nevím tedy kde je budu všade hledat,ještě nikdy jsem nic takového nerozebral,tedy přístrojovku,no zatím kroužky nemám,tak se ani nic neděje,no díky,jen by mně zajímalo kdy jsi je objednal,asi jim zavolám a něco jim řeknu.
Tak 3.7. mi potvrdili e-mailem objednávku a 11.7 mi to došlo.
Rozborka je jednoduchá, napřed vytoč volant do jedné polohy, objeví se Ti pod volantem taková černá čepička, krytí šroubku, vydloubneš ji, povolíš šroubek, a pak otoč volant do druhé polohy. Horní kryt sloupku řízení tím pádem odděláš. Když se podíváš zvrchu hned za volantem jsou dva šrouby držící spodní kryt, povolíš je, a třetí šroubek je zespodu sloupku řízení. Odděláš spodní kryt. Vysuň páčky stěračů a blinkrů, jsou tam jak na vrchní straně, tak na spodní té ,,kostky,, páčky takové jazýčky, stiskem obou k sobě se ta páčka uvolní a normálně ji vysuň.
Jak jsi vysunul ty páčky, vidíš na spodní straně dva šrouby držící plast.kryt přístrojovky, další dva jsou na vrchní straně, když se ohneš, mrkneš nahoru, uvidíš je. Tímto máš přístup k přístrojovce. Na spodní straně přístrojovky jsou dva šrouby, povol je. Na vrchu je taková plastová páčka, trčí jakoby k Tobě, posuň s ní doleva, tím se odemkne konektor. Možná to pujde trohu ztuha. Teď už jen zbývá přístrojovku vytáhnout. Na přístrojovce je ten průhledný kryt chycený několika jazýčkama, pouvolňuješ je a kryt odděláš, jsi uvnitř. Montáž v obráceném pořadí.
OPEL ASTRA G COMBI, 2000 EDITION , 1.7 DTI ISUZU , system BEHR
Hany píše:Tak 3.7. mi potvrdili e-mailem objednávku a 11.7 mi to došlo.
Rozborka je jednoduchá, napřed vytoč volant do jedné polohy, objeví se Ti pod volantem taková černá čepička, krytí šroubku, vydloubneš ji, povolíš šroubek, a pak otoč volant do druhé polohy. Horní kryt sloupku řízení tím pádem odděláš. Když se podíváš zvrchu hned za volantem jsou dva šrouby držící spodní kryt, povolíš je, a třetí šroubek je zespodu sloupku řízení. Odděláš spodní kryt. Vysuň páčky stěračů a blinkrů, jsou tam jak na vrchní straně, tak na spodní té ,,kostky,, páčky takové jazýčky, stiskem obou k sobě se ta páčka uvolní a normálně ji vysuň.
Jak jsi vysunul ty páčky, vidíš na spodní straně dva šrouby držící plast.kryt přístrojovky, další dva jsou na vrchní straně, když se ohneš, mrkneš nahoru, uvidíš je. Tímto máš přístup k přístrojovce. Na spodní straně přístrojovky jsou dva šrouby, povol je. Na vrchu je taková plastová páčka, trčí jakoby k Tobě, posuň s ní doleva, tím se odemkne konektor. Možná to pujde trohu ztuha. Teď už jen zbývá přístrojovku vytáhnout. Na přístrojovce je ten průhledný kryt chycený několika jazýčkama, pouvolňuješ je a kryt odděláš, jsi uvnitř. Montáž v obráceném pořadí.
tož ti děkuji,nějak to dopadne,jen nechápu proč stále nemám ty kroužky,no at se těší.
Ty budíky vypadají doopravdy naprosto SUPER a asi si je taky koupím. Jen se chci zeptat, mám Astru 1.6 16V, r. v. 1999, bude vše sedět tak, jak máá?? Já jen abych tam pak neměl na tachometru třeba jen 200 km/, přítom bych tam měl mít 220 a to samé s otáčkoměrem...
KaPi píše:Ty budíky vypadají doopravdy naprosto SUPER a asi si je taky koupím. Jen se chci zeptat, mám Astru 1.6 16V, r. v. 1999, bude vše sedět tak, jak máá?? Já jen abych tam pak neměl na tachometru třeba jen 200 km/, přítom bych tam měl mít 220 a to samé s otáčkoměrem...
Ouu, aha... Tak to se omlouvám. Někde jsem tady tu fotku videl, tak jsem myslel, ze jsou to jen polepy. A nevedel by jsi, kde sehnat nejaky vazne dobry polepy?? Nejaky bych chtel...
Ouu, aha... Tak to se omlouvám. Někde jsem tady tu fotku videl, tak jsem myslel, ze jsou to jen polepy. A nevedel by jsi, kde sehnat nejaky vazne dobry polepy?? Nejaky bych chtel...
hej ale to má jiný cejchování..... .... já mám tacho do 200(210) a 100uprostřed..... dalo by se to nějak nastavit aby to potom ukazovalo přesně i s opc polepama?