Stránka 5 z 50
Napsal: 24 úno 2007, 17:05
od Trdlo
Tech2 Ti ukáže přesnou verzi softu. Vydržte do pondělka, skočím za kámošema do opla a budeme chytřejší.

Napsal: 24 úno 2007, 18:03
od pepca
Michal Vlas píše:Jo přesne tak to je ten samej problem. Hele a jak zjistim ten softvér?? Ja si totiž myslím ze mam měněnej PC


tak já mám tu svojí sice model.řada 99,ale v oplu zjistili,že tam mám již softvér z roku 2003,asi si to nechal přehrát ten Helmut co to měl než to šlo do Čech,chtěl jsem tehdy ten softvér právě nahrát na ten novější,a v Plzni mně to v oplu odhalili že to tam již údajně je,tak jsem zvědavý,zda ten problém je díky tomu novějšímu softíku,chtělo by zjistit,zda tu někdo s novějším vozem to AGR zaslepoval a zda to šlo,no jo,ale ty novější zase můžou mět dvě sondy,a tam to prý také nejde,tak budem muset tedy čekat jaké řešení je,zda to vůbec lze,nebo né,

Napsal: 24 úno 2007, 20:12
od Michal Vlas
Počkame

Napsal: 25 úno 2007, 09:14
od Marian
Taky počkám

Napsal: 25 úno 2007, 14:30
od Marian
Tak jsem ho vyfotil a zajímalo by mě kde je ta jehla. Když jsem ho zkoušel tak mě šel ten ventil zatlačit dovnitř jenom asi tak 1mm. Je to správně?

Napsal: 25 úno 2007, 15:30
od Michal Vlas
Co to tam maš?? To sem eště nevidel

Ja mam tendle

Napsal: 25 úno 2007, 15:43
od pepca
Michal Vlas píše:Co to tam maš?? To sem eště nevidel

Ja mam tendle


já mám ten samý,ale vidím,že ten malej černej ventilek máš celkem čistej

:shock:jeduný,čeho jsem si asi nevšiml,zda tam mám také ještě těch pět menších otvorů kolem,to opravdu nevím

Napsal: 25 úno 2007, 15:48
od Michal Vlas
Jo čistě vipadá a dokonce jsem ho eště ja proplach v acetonu. Tek z toho strašnej humač ale nepomohlo to

Napsal: 25 úno 2007, 15:50
od Marian
Tak to já mám asi nějakej novější
Napsal: 25 úno 2007, 15:51
od Michal Vlas
Ty malinky otvory jsou zavity. Jsou tam videt zavity,Tím je přidělana ta cívka či co toje k tomu sedlu.
Napsal: 25 úno 2007, 15:53
od HonzaL
TO Marian:Zkus na krajní kontakty EGR ventilu připojit 12V a uvidíš kam ta jehla jde.Podle fotky máš ten typ co chodí ven a podle toho musí být udělaná podložka.
Napsal: 25 úno 2007, 15:57
od pepca
Marian píše:Tak to já mám asi nějakej novější
tak to je sice pravda,ale hlavně máš proti nám jiné označení motoru,Otas má asi také to samé co ty

Napsal: 25 úno 2007, 15:59
od pepca
HonzaL píše:TO Marian:Zkus na krajní kontakty EGR ventilu připojit 12V a uvidíš kam ta jehla jde.Podle fotky máš ten typ co chodí ven a podle toho musí být udělaná podložka.

já udělal podložku která měla otvor na ten ventilek,tudíž mohl bez problémů vlastně chodit,vysunout se,přesto se po zahřátí rozsvítila kontrolka elektroniky

Napsal: 25 úno 2007, 15:59
od Michal Vlas
Ne ta jehla je dole a slačí se dovnitř. a neodpalím ho???

sice je zaslepenej ale ale

Těch vystupu je tam hafo

Napsal: 25 úno 2007, 21:52
od Trdlo
Pozor, i když je zaslepenej, musí bejt funkční, jinak to bude házet chybu na jednotku. Zaslepení se nedělá proto, aby jsi nemusel kupovat novej, ale aby Ti motor netahal spaliny z5 na sání.

Pokud ho máš nefunkční, jednotka bude hlásit chybu egru, snímá jeho činnost, ne průchodnost.