Stránka 5 z 6

Re: Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Napsal: 14 dub 2009, 21:05
od denny
Renovace čerpadla vyjde ca 22000,- plus demontáž montáž a nastavení vč potřebných těsnění a min pal. filtru/ca 3500,-/.

Re: Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Napsal: 15 dub 2009, 12:10
od Luboš X17DTL
Tak a teď mi teda, denny, řekni, co je na tom tak drahého na opravu. Ty díly do čerpadla, nebo si ty ku.vy tolik řeknou za práci? Pokud to teda víš. Nechci zde nikoho napadat, ale to je snad nejdražší oprava, co může být. Nepamatuju, že by se někdy toto dělo např. u traktorů, liazek atd. Přece to není žádná zázračná technologie, pořád je to jen čerpadlo s pístkama atd.

Re: Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Napsal: 15 dub 2009, 12:17
od denny
Traktor ani liazka nemají čerpadlo s radiálním pístem a s řídící jednotkou.Cena se skládá z nové ř.j. ca 9500,-+Dph,sady těsnění,přetěsnění čerpadla ,nahrání soft a zkoušky na spec. stolici se zápisem hodnot.
Běžná rot čerpadla-oprava a nastavení ca 7000,-.Čerpadla s elekticky ovl.plynem/třeba Omega X25TD/ když musí měnit stellwerk.tak oprava je taky ca22000,-.Jen Stellwerk stojí 16000,-

Re: Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Napsal: 15 dub 2009, 13:26
od Luboš X17DTL
:shock:

Re: Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Napsal: 15 dub 2009, 16:06
od tenor
.... no dobre chlapi. Ale teraz mi niekto rozumne vysvetlite, cim je dana životnost takéhoto čerpadla. To že sa tu spomína palivo to je mi jasné/šmejdacka nafta mu určite neprida.Skor ma zaujíma či na jeho životnost maju vplyv aj dalšie faktory ako napr. sposob jazdy/vytáčanie motoru atd ,.... Neni predsa čistá náhoda že jednému vydrží 110tis km a druhému 300.000km :? :? :?

Re: Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Napsal: 15 dub 2009, 18:57
od denny
No někomu vydrží televize 5let a někomu 15let asi tak.S autem je to stejné.Dřív vydržela Š120l 100000km a byla celá na šrot.

Re: Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Napsal: 16 kvě 2009, 10:32
od ReXoR
Mne odišlo čerpadlo úplne náhodou na parkovisku pred OPEL servisom v Žiline.
Na aute bolo vtedy nabehané 220000km , neviem či tam bolo pôvodné čerpadlo.
Z ničoho nič skrátka auto umrelo a už nenaštartovalo.

Repas čerpadla (v BOSHi) 800€ + 400 € robota ktorú si naúčtoval Opel servis v Žiline. :cry:
Neviem koľko vydrží, ale záruka je tam "vraj" dva roky.

Re: Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Napsal: 16 kvě 2009, 15:59
od tenor
ReXoR píše:Mne odišlo čerpadlo úplne náhodou na parkovisku pred OPEL servisom v Žiline.
Na aute bolo vtedy nabehané 220000km , neviem či tam bolo pôvodné čerpadlo.
Z ničoho nič skrátka auto umrelo a už nenaštartovalo.

Repas čerpadla (v BOSHi) 800€ + 400 € robota ktorú si naúčtoval Opel servis v Žiline. :cry:
Neviem koľko vydrží, ale záruka je tam "vraj" dva roky.
.... a ako to riešil v OPLI v Ziline? To ti tam urobili diagnostiku,potom vybrali čerpadlo a ty si si dal urobit repas v Boschi sám ,alebo ti to nejako sprostredkovali? Kolko ti celá oprava a vybavovanie trvali?

Re: Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Napsal: 17 kvě 2009, 09:15
od Marky
ReXoR píše:Na aute bolo vtedy nabehané 220000km , neviem či tam bolo pôvodné čerpadlo.
To jsi tam mel nejspis jeste puvodni cerpadlo, pokud kilometry sedi se skutecnosti.
Vojkuvka81 píše:ten pistek uvnitř co tlači těch 1.2 baru,prostě se po čase přidře a odpor odpali řidici jednotku
Ciste hypoteticky - vcasnou genearalkou by se dalo usetrit pokazeni jednotky, ale samozrejme je to dost nerealne nechat delat generalku jen tak podle toho, ze dnes je zamrcano.

Re: Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Napsal: 17 kvě 2009, 09:31
od Marky
Uz mam na astre taky 200 krizku a cekam, kdy to klekne a ono porad nic (tuk,tuk,tuk) 8) , az to prijde tak to prijde, vymeni se a pojede se dal. Prece se nebudu zbavovat auta jenom kvuli takoveto veci, kdyz jinak jezdi pohodove, usporne a spolehlive.

EDIT: bracha uz na sve oktavce 1.9 delal GO cerpadla a to na ni najel poctivych 250t, takze nic neni vecne ani laska k jedny slecne. Jo jo a 2x nebo 3x mus zustala v ruce sajtrpaka :D .

Re: Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Napsal: 17 kvě 2009, 12:44
od Pepino_GH
Luboš X17DTL píše:Tak a teď mi teda, denny, řekni, co je na tom tak drahého na opravu. Ty díly do čerpadla, nebo si ty ku.vy tolik řeknou za práci? Pokud to teda víš. Nechci zde nikoho napadat, ale to je snad nejdražší oprava, co může být. Nepamatuju, že by se někdy toto dělo např. u traktorů, liazek atd. Přece to není žádná zázračná technologie, pořád je to jen čerpadlo s pístkama atd.
Kolika traktorama nebo Liazkama jsi jezdil? Já si tedy opravy čerpadel na těchto strojích, hlavně na Liazkách a Tatrách pamatuji, sice nebyly tak náročné, protože to byla jiná technologie, ale podle toho, jak byli čerpadláři vytížení, nešlo o nic výjimečného... :wink:

Re: Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Napsal: 17 kvě 2009, 20:42
od Luboš X17DTL
Nechápu, co tím básník myslel :( :( :(

Re: Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Napsal: 17 kvě 2009, 21:09
od Pepino_GH
Nic, jen reakce na to, že dřív se to nedělo :wink: , pokud si dobře pamatuju, tak před revolucí, kdy tu bylo nejvíc Liazek a třeba těch Tater, měla téměř každá firma s větší dopravou vlastní stolici na seřizování čerpadel. Nic víc, nic míň...

Re: Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Napsal: 17 kvě 2009, 23:01
od Pepino_GH
Vojkůvko, nic nikomu netlačím, nemám to zapotřebí. Jen jsem zde napsal svůj názor, že se čerpadla sr.ly vždy, některá míň, některá víc. To se snad smí... :wink:

Re: Vstřikovací čerpadlo 2.0DTI 16V, 74Kw

Napsal: 18 kvě 2009, 09:15
od Trdlo
Vojkuvka: Teď nechápu, proč jsi na Pepína takhle vystartoval. De facto potvrzuje tvou a Markyho komunikaci, že prostě čerpadla odcházeli, odchází a odcházet budou. A je jedno jestli to je na astře, mercedesu nebo Tatře. A taky kdyby jsi pozorně četl, tak dříve byla jiná technologie v čerpadlech než je nyní. Jen poukázal, jak to fungovalo dřív....

Pepíno: jedna líza mí stojí doma, vm přesně o čem mluvíš... čerpadlo jí umřelo před měsícem, hned poté co se dalo nové turbo...