Stránka 5 z 7

Re: OpCom a Live Data

Napsal: 06 pro 2012, 14:35
od csala
To VectraB:
In attached graph you may see dependency Boost Pressure Command from Accelerator Position Sensor Signal. But this is X20DTL engine.
V priloženom grafe je vidieť závislosť požiadavky tlaku turba od polohy pedálu plynu. Ale to je motor X20DTL.
Correct Boost Presure Command.png

Re: OpCom a Live Data

Napsal: 06 pro 2012, 14:59
od csala
Motor 1.7DTL
1.7DTL Boost pressure commandOK.png

Re: OpCom a Live Data

Napsal: 06 pro 2012, 15:23
od csala
Motor Y22DTR.
Y22DTR Boost pressure commandOK.png

Re: OpCom a Live Data

Napsal: 06 pro 2012, 20:33
od VectraB
But if we look only at the boost pressure signal, is it correct? Because I didn't noticed any problems with turbo boost, it starts to boost at about 1800rpm and I think if I'll change my MAF to the new one, my car would run as it should with 74kW :roll:

Re: OpCom a Live Data

Napsal: 07 pro 2012, 07:42
od csala
For test of turbo boost regulation you try full throttle on third or fourth speed gear from 1500 RPM to 4000 RPM. Send Live data and we will check it :wink:
Pre skúšku regulácie tlaku turba vyskúšaj plný plyn na tretí alebo štvrtý prevodový stupeň od 1500 do 4000 otáčok. Pošli Live data a my to skontrolujeme.

Re: OpCom a Live Data

Napsal: 07 pro 2012, 08:35
od VectraB
Ok, I'll try to do this in the nearest future 8) Now it is heavily snowing, so it's a bit dangerous to do those tests on the roads :o

Re: OpCom a Live Data

Napsal: 07 pro 2012, 12:14
od csala
Where are you from?

Re: OpCom a Live Data

Napsal: 07 pro 2012, 12:39
od VectraB
Lithuania

Re: OpCom a Live Data

Napsal: 07 pro 2012, 13:04
od csala
OK.
For MAF sensor signal increase you may try MAF Booster.
http://www.oocities.org/tech4tdi/pages/maf_booster.html
I use it in my Omega.

Re: OpCom a Live Data

Napsal: 07 pro 2012, 13:26
od VectraB
MAF booster is already on my table :mrgreen: But the weather is too bad to mount it in the car :roll:

Re: OpCom a Live Data

Napsal: 21 bře 2013, 21:05
od Vectra11
Zdravím pánové,dnes jsem zkoušel poprvé OpCom. Občas se mi objeví chyba "chybí signál sondy 2" a s tím související špatné složení směsi. Stalo se mi,že při akceleraci motor jako by vynechal na sekundu,chvilkové cuknutí,potom již ok. Vedení lambdy a konektor jsou v pořádku,no až do ecu jsem to neproměřoval. Byl by někdo té dobroty a mrknul na data co jsem posbíral? Asi není normální aby lambda 2 měla téměř neustále stejnou hodnotu,ne?

Re: OpCom a Live Data

Napsal: 22 bře 2013, 04:49
od Marťasek
Kdyby ten opcom neukládal do souboru s názvem motoru dostal bys po kulách, že jsi ho neuvedl :mrgreen: jinak co jsem zatím vypozoroval na svém autě (RomanK mě jistě opraví) lambda 1 je ta "hlavní" na ní záleží jaká ta směs bude a ta druhá lambda slouží jen jako "kontrola" funkce katalyzátoru. Pokud je v pdr. ta druhá, nevím, ale tyhle problémy by ti to dělat rozhodně nemělo. Spíš si myslím, že máš odepsanou i tu první a to je velký problém, nebo je KO váha vzduchu. Pak by ti to dělalo výše zmíněné problémy.


Jinak hodnoty na lambda sondě by se měli průběžně měnit, ale i lambda kde se hodnoty mění nemusí být v pořádku to ukáží až livedata...


http://www.auto-pilot.cz/opel/astra-g-k ... 21931.html

Re: OpCom a Live Data

Napsal: 22 bře 2013, 08:47
od Vectra11
Já věděl,že to tam je :D Jo,lambdy vím,která je která. Jen nevím jaké mají mít hodnoty. Přece jen je jiné složení plynů před a za katalyzátorem a ten OpCom,china je china.....
No problémy,jezdím denně (byť jen po městě) a to "chvilkové vynechání" se stane max. jednou za týden spíš méně. Kdyby to aspoň dělalo pořád,ale hledej problém,který zrovna není :) Jinak auto jede v pohodě,spotřeba stále stejná,takže to zatím není tak strašné. Jinak jediné co jsem opomněl,je že jezdím na LPG :oops:
Ale je fakt,že mám někde problém v elektrice. Kromě toho,že baterka má jen 12V-kupodivu každé ráno nastartuju,tak při zapnutí směrovek je znát velký pokles v síti. Poblikává zároveň podsvětlení palubovky,kolísá větrák. No dělám jen venku,takže v tomhle počasí kabely a ukostření neprolezu....

Re: OpCom a Live Data

Napsal: 22 bře 2013, 10:25
od Alzafir
Vectro, mám problém s tím formátem dat, ale jasné je, že ti fest kolísá napětí v síti.
Na zbytek můžem kouknout, vidím severní morava....a zabádat. A číňana neshazuj, taky ho používám :mrgreen: a na tohle stačí 8)

Re: OpCom a Live Data

Napsal: 22 bře 2013, 15:07
od Vectra11
No je fakt,že se to občas zhoupne o pár desetinek,to jsem si všiml. Novou baterku pořídím tak jako tak a hned jak se oteplí projdu kostření.
Jinak jsem byl dneska shodou okolností na STK a emise v pohodě,byť to podle mě lehce fixlujou... Posledních pár let jezdím pořád na stejné místo a kdysi jsem posílal jen doklady :D ,ale měl jsem za to,že při emisích by se měl napíchnout i na motor-teplota,otáčky....to u nás pokládají za zbytečné asi;)
Mimochodem jaký chceš formát?