Stránka 5 z 7
Napsal: 26 led 2007, 09:44
od Kauper
Heleďte když dám do astry sportovní green filtr-myslím vložku do origo boxu. Bude to mít lepší zvuk? Jako když tam je sportovní kužel?
Nevíte to někdo?
Napsal: 26 led 2007, 11:19
od Cidla
Tak to nevím, zvuk to má protože to saje víc vzduchu, ale v uzavřeným boxu jak se to bude projevovat to nemám tušení!...

Napsal: 26 led 2007, 11:30
od Kauper
Hele a co když dám sportovní filtr (kužel) do boxu?
Dělá se to taky?
Napsal: 26 led 2007, 16:40
od AstraMan
Kauper píše:Hele a co když dám sportovní filtr (kužel) do boxu?
Dělá se to taky?
Tak to jsem ještě neviděl... Buď box, nebo kužel

Napsal: 26 led 2007, 20:36
od Jiříček
Když dáš kit do boxu tak to ztrácí logiku. Omezíš mu přísun vzduchu. Do boxu dej sportovní filtr nebo vyhoď box a dej kit.
Napsal: 26 led 2007, 21:08
od AstraMan
Jiříček píše:Když dáš kit do boxu tak to ztrácí logiku. Omezíš mu přísun vzduchu. Do boxu dej sportovní filtr nebo vyhoď box a dej kit.
Přesně tak, je to nejlogičtější řešení

Napsal: 04 bře 2007, 15:16
od Petrik
Zdravím, po delší době chci trochu oživit již proběhlou diskuzi na téma sportovní filtr. Ať jsem to pročítal jak pročítal, nikde nebyl řečen hlavní důvod sportovního filtru. Filtrem výkon nezvedneš. Maximálně reakci na plyn.
Jde jen o to, aby měl motor zajištěný co nejplynulejší a dostatečný přívod vzduchu. Aby filtr zabraňoval tvorbě tzv. vzduchových kapes, které vznikají při prudkém sešlápnutí plynu. Klasický filtr nemá takovou průchodnost jako sportovní. Tudíž v době prudkého nárůstu otáček vzniká v sacím potrubí nežádoucí podtlak a chvíli trvá než kl. filtr vzduch propustí. To se projeví na pomalejším nástupu otáček. Sportovní filtr tento problém řeší (vím to z vl. zkušenosti), je to i znát, ale za cenu, že ti holt do motoru pustí větší množství abrazivních částic (díry jsou zkrátka větší). Za jak dlouho se toto negativum projeví, záleží na cestách, po kterých jezdíš. Jestli auto po dvou letech střelíš, může ti to být jedno. Jinak ...... Nevím, jak jsou na tom filtry ve vyšších cenových hladinách, ale myslím si, že podobně.
Kdyžtak se ještě rozepiště o těch bavlněných. S těmi jsem se ještě neměl možnost setkat a jsem lačný informací. Díky
Pozn: používám sport. vložku do orig. boxu.
Napsal: 04 bře 2007, 16:24
od Grave Digger
No ja mám HP Maxflow Performance Kit Opel Astra G s hliníkovým krytom.Je to celý kit sania aj s hadicami.Je super.Cena 5500 Sk.Rozdiel poznať hlavne v lete.

Napsal: 04 bře 2007, 22:42
od Zdeněk Lbc
Mám taky sportovní filtr v origo boxu a měním ho zároveň s letníma pneumatikama.
Napsal: 05 bře 2007, 07:00
od Kauper
Zdeněk Lbc píše:Mám taky sportovní filtr v origo boxu a měním ho zároveň s letníma pneumatikama.
Sportovní vložku? A má to lepší zvuk?
Napsal: 05 bře 2007, 14:31
od Zdeněk Lbc
No, buď jsem hluchej, nebo si to ani neuvědomuju.

Ale jo, trochu je to znát.
Napsal: 05 bře 2007, 15:32
od Kauper
Zdeněk Lbc píše:No, buď jsem hluchej, nebo si to ani neuvědomuju.

Ale jo, trochu je to znát.
Takže jenom trochu? A jakou tam máš?
Napsal: 05 bře 2007, 15:49
od Grave Digger
Športová vložka Ti na výkone ani na zvuku nepridá.Len budeš mať lepšiu priepustnosť vzduchu.Keď chceš zvýšiť výkon a zvuk treba Kit sania,minimálne hrušku,ale pozor na priemer.Malo by to približne sedieť s kubatúrov.
Napsal: 05 bře 2007, 15:52
od Grave Digger
Napsal: 05 bře 2007, 15:56
od Grave Digger