Stránka 5 z 5

Re: Zaslepení EGR ventilu

Napsal: 08 říj 2009, 13:59
od peet100
no pokial su to zvody tak je tu jeden probklem. Ja som mal prdnute zvody , zohnal som ich od bundelesa za 1000kc co bola pohoda. Problemiom bola ich vymena. Dal som to do servisu a tam sa dost natrapili lebo boli pripecene na tom zo desat rokov. Nevedeli odtial dostat ani lamnbdum, nakoniec to museli rozpilit az k lambde co asi poskodilo lambdu lebo odvtedy mi pri vyssich rychlostiach vyhadzovalo kontrolku. Takze predpokladam ze mi treba este lambdu menit. Pockam este do februara ked idem na emisnu a uvidim ze ci prejdem alebo nie..

Re: Zaslepení EGR ventilu

Napsal: 08 lis 2009, 22:17
od Mike.S
téma o oklamání RJ náhražkou EGR ventilu jsem přesunul sem :arrow: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 49&start=0

Re: Zaslepení EGR ventilu

Napsal: 09 říj 2013, 04:31
od Zita
Takže dost jsem se pobavila a ráda bych upozornila, že je možné jen připojit jednoduchý el. obvod, který si dokáže zhotovit i lajk a zapojit na místo EGR. Tím si ECP bude myslet, ze pracuje se skutečným ventilem a žádná chyba nebude signalizována ani detekována. Ventil pak může sloužit jako zápletka ( pokud je zavřený ) a nebo jej úplně nahradíte plech.zaslepkou.
Kdo by měl zájem napište..

Re: Zaslepení EGR ventilu

Napsal: 02 úno 2014, 19:25
od radek.juthner
Ahoj,

taky se chystám vyřadit EGR zaslepením. Dneska jsem jej zkušebně odpojil konektorem, ale kupodivu se nic nedělo. Jízda byl pořád stejná (při nižších otáčkách při akceleraci auto škube) a navíc ani na palubovce nesvítila chyba motoru. Je to po pouhým odpojení EGR normální?

Re: Zaslepení EGR ventilu

Napsal: 02 úno 2014, 19:38
od jerry mouse
Neviem aky maš motor, ale ja na našej x16xel mám tiež odpojeny konektor, ked je zapojeny tak sa z autom vovec neda jazdiť ako škube. Kontrolka mi občas svieti ale po chvili zhasne, tak to vobec neriešim, 8) viac ma štve kontrolka airbagu na ktorú nevieme kde hladať chybu, :cry: tam kde to malo byť zle tak je všetko ok.

Re: Zaslepení EGR ventilu

Napsal: 02 úno 2014, 19:43
od radek.juthner
Sorry,

motor je X16XEL - Astra F Combi r.v. 97. Já osobně jsem s tím nalítal asi 90000km a celkem to má nalítaný něco okolo 210000km. Za mého vlastnictví jsem EGR nikdy neřešil. Teď mě to začíná malinko rozčilovat. Jak jsem psal - odpojení se nikde neprojevilo: ani na jízdě a ani na kontrolce chyby motoru.

Re: Zaslepení EGR ventilu

Napsal: 18 říj 2014, 20:46
od armagedon74
Zdravím. Viem, že už je to tu stará téma, ale práve dnes som zistil, že mám k.o. egr ventil, tak som ho odpojil od zástrčky. Chcel by som však radu, že čo na koncovku zapojiť, aby si rj myslela, že ten egr ventil tam je? Mám opel astra G 1.6 8V X16SZR

Re: Zaslepení EGR ventilu

Napsal: 18 říj 2014, 21:22
od vasekpetr1
Obávám se, že takto to vyřešit nepůjde - obvody ŘJ si měří jednak obvod uzavření magnetu ventilu a druhak měří i úrovň otevření EGR ventilu (trimr) a pokud jsi ho natvrdo odpojil, tak svítí chyba emisí.
Takže buď zaslepit EGR a konektor připojit, nebo odpojit a jezdit se svítící kontrolkou. Anebo koupit repliku za 16 stovek a modlit se, že ventil ten motor přežije :D .

Re: Zaslepení EGR ventilu

Napsal: 18 říj 2014, 23:33
od denny
Tady máš oblbovátko jednotky
http://www.ebay.co.uk/itm/171079593944

Re: Zaslepení EGR ventilu

Napsal: 19 říj 2014, 08:44
od Marťasek
A funguje to?? S kolegou řeším taky tento problém.

Re: Zaslepení EGR ventilu

Napsal: 20 říj 2014, 13:32
od armagedon74
Vypadá to zaujimavo. Problém je v tom, že musím nájsť niekoho, kto by to objednal, lebo cez ebay som ešte nikdy nenakupoval.

Re: Zaslepení EGR ventilu

Napsal: 20 říj 2014, 13:51
od vasekpetr1
Pokud vlastníš Visa platební kartu, není s placením problém. Nastuduj si systém platby PayPal a zjistíš, jak je to jednoduché.

Re: Zaslepení EGR ventilu

Napsal: 20 říj 2014, 18:51
od armagedon74
Visa kartu nemám, ale kamarát sa prislúbil, že mi to objedná. Máte to už niekto nahodené v aute, funguje to ako má?

Re: Zaslepení EGR ventilu

Napsal: 14 pro 2014, 17:22
od riddick1974
Zdravim,vymenil jsem egr ventil za starsi udajne funkcni.Ale po vymene auto pri deceleraci skube.V diagnostice ma ventil 0.10V to je nejak malo ne?