Stránka 5 z 6

Re: Hlava motoru...

Napsal: 08 čer 2009, 10:21
od twetty2
Ty štrado na kolik te to vyslo teda ze vsum vsudy ?? taky otom uvazuju nekdy do budoucna a mozan byhc tam soupnul i turbo ale to se uvidipodle financi a co by se vsechno muselo udelat

Re: Hlava motoru...

Napsal: 08 čer 2009, 10:34
od Trdlo
Štráda: 8) 8) 8)

Re: Hlava motoru...

Napsal: 08 čer 2009, 12:25
od Štráda
Díky za pochvalné hodnocení!!!Poprvé jsem dal za komplet těsnění kolem hlavy a pod ní na 3660,- a ted další 2400,- 8)
taky jsem dost peněz ušetřil vlastní prací-demontáž a montáž.
Jo dvanácka je menší a asi i lehčí,ale celej motor bych ven nerval,to by byl vopruz-litinovej blok a vše odpojovat,kočku nemám na motory a takhle to šlo samo,po vyndání hlavy je ten zbytek motoru směšnej,ale hlavu jsem sotva nesl sám,z auta a na auto šla ve dvou!
Přemýšlím s kamarádem,že si někde koupíme starší dílenskej zvedák,dost by se hodil a spoustu práce by ulehčil a né pořád jen hevírek,špalky a kozičky-zbytečné zdržování a pak když ček něco dělá,tak musí stejně ležet pod autem,nebo vedle něj sedět a krčit se.COčko máme,kompresor už taky,Wap taky,pistole na stříkání autolaků,dutin a podvozků taky a vercajk už taky slušnej,takže to jde dobře,co nemám,tak vím kam se obrátit s prosíkem o zapůjčení.Jinak máme mraky známých odborníků na různé opravy,výmysly a rady... 8)

Re: Úprava hlavy a GO motoru...(hlava motoru)

Napsal: 10 čer 2009, 12:43
od Štráda
Ještě dodatek,v poslední době mi šlo trošku stuha řazení a dát jedničku při pojížďkách a rychlosti cca 20km/h,nedávno jsem měl sundanej potah šaltky a koukal jsem,že ten silovnovej mechanizmus je už suchej,pač vazelína od výroby už byla všude,jen né tam,kde má být.Komplet jsem to promazal a o piclík lepší.Ted jak byla hlava venku,tak bylo krásně vidět na řadící mechanizmus od kabiny až po převodovku,tak jsem to vše promazal(celý mechanizmus a kloubky) a ted to řadí jako nové,úplně balada řadit!!! 8) :lol:

Re: Úprava hlavy a GO motoru...(hlava motoru)

Napsal: 11 čer 2009, 07:18
od Kraken
Tak z toho som hotový. 8) Ty sa s tým autom hraješ ako s detskou hračkou.
Si frajer...

Re: Úprava hlavy a GO motoru...(hlava motoru)

Napsal: 11 čer 2009, 12:37
od Štráda
Díky!Co mám dělat,nebudu platit mechanika a udělám si vše podstivě a sám-pak si toho i člověk víc váží a aspoň se něco naučí.Poprvé se mi do toho taky moc nechtělo,ale je to hotovo a já velice spokojen.Fakt na tom nic neni,největší strach jsem měl z té elektroniky-ale je to brnkačka!!!Pak jak budou vypadat písty a kroužky,taky pohoda!Ale nejvěší strah mám u povolování a utahování hlavy,ty šrouby skřípou jak prase,když se natahujou utahováním.Díly si kupuju taky sám,jak jsem psal...Na astře už si většinu věcí dělám sám,brzdy,čepy,motor,ramena,tlumiče,axiální táhla řízení,výfuk a i doplňky si montuju sám....
Jinak k věci a spotřebě oleje,už mám najeto zatím 200km od montáže new kroužků,předtím už jsem měl dávno suchou měrku oleje a ted neubil ani mm,jsem zatím štastnej!!!Motor má úplňě jinej zvuk,ted je krásně svižnej,tichounkej,neškube,krásně se točí,volnoběh drží bez kolísání otáček-prostě si mlaská jako novej.... 8)

Re: Úprava hlavy a GO motoru...(hlava motoru)

Napsal: 11 čer 2009, 12:40
od langdon2
Super..A daval si kruzky klasicke, alebo tie masivnejsie...

Re: Úprava hlavy a GO motoru...(hlava motoru)

Napsal: 11 čer 2009, 12:42
od Štráda
Dával jsem STD(standardní rozměr) od Goetze,stáré si očistím a nechám si je na památku! :lol:

Re: Úprava hlavy a GO motoru...(hlava motoru)

Napsal: 11 čer 2009, 12:47
od langdon2
No som zvedavy nakolko zredukujes spotrebu oleja....:)
Ak pojde riadne dolu, zacnem nad tym aj ja uvazovat..:)
Momentovy kluc si kupoval, alebo si poziciavas.

Re: Úprava hlavy a GO motoru...(hlava motoru)

Napsal: 11 čer 2009, 12:56
od Štráda
Doufám,že půjde dolu na těch max 1-1,5l pře výměnou!Momenťák si půjčuju,mám jen extra velký na ty velké ořechy(na náboje atd,spíš je to tak na náklaďáky),je zbytečné si ho kupovat,máme ho v práci na rozvaděče,pač tam už se taky veškeré třmeny atd utahuje na moment.Já jsem si jen koupil 4 potřebné oříšky Torx na golu od Fortum a svíčák(600,- komplet),zbytek torx nástavců mám a na menší torxy,které nejsou tak utažené,tak používám normal malou golu,pasuje na ně většinou 8 oříšek malé goly,nebo ty půlcoulové(je to v nějakém americkém měřítku,či co). 8)

Re: Úprava hlavy a GO motoru...(hlava motoru)

Napsal: 11 čer 2009, 13:05
od eXp10it
HE 1-1,5L ??? To jako na kolik kilometrů? Já vyměňuju olej jednou ročně a kolik ho tam naleju, tolik ho za rok vypustím...

Re: Úprava hlavy a GO motoru...(hlava motoru)

Napsal: 11 čer 2009, 13:07
od langdon2
Ziadne auto nema nulovu spotrebu oleja....Aj ked minimalnu ale mas.

Re: Hlava motoru...

Napsal: 11 čer 2009, 13:21
od APiK
Člověče Štrádo jak jsi přišel k takovýmto cenám? Trošičku jsem se poinformoval a tyhle ceny fakt nechápu? :( Kdyžtak klidně i SZ. :| Dík.

Re: Úprava hlavy a GO motoru...(hlava motoru)

Napsal: 11 čer 2009, 13:28
od eXp10it
No jasně ale v řádech litrů? To bych čekal tak u nějaké zemědělské nebo vojenské techniky a né že se projedu někam dál a budu sebou tahat v kufru kanistr oleje... Už jsem tady na fóru teď pohledal a vidím že fakt některé motory tolik žerou, zlatá moje X14XE... Poslední interval jsem celkem prošvihl (20.000km) a úbytek prakticky nulový...

Re: Úprava hlavy a GO motoru...(hlava motoru)

Napsal: 11 čer 2009, 13:30
od langdon2
Kolko mas na svojej X14XE nabehanych?Mne trocha zere.....Teda trocha zacala viacej....Som po 5000km dolieval liter oleja...nie naraz...ale tak to ca vychadza. A aky davas olej?