Stránka 5 z 27
Napsal: 09 led 2007, 18:05
od Marian
Já když kupoval auto tak bylo najeto 75000Km a nevěděl jsem jestli to někdo měnil tak jsem zajel ke kamošovi a ten oddělal ten plastový kryt a podle optřebení řemenu zjistil že měněnej nebyl. Tak novej by snad šel poznat.
Napsal: 09 led 2007, 18:26
od HonzaL
Já jsem rozvody měnil asi pred měsícem,dal jsem všechno nové,materiál asi 2500Kč,práce vlastní.Stará vodní pumpa bez znatelné vůle,napínací kladka měla nepatrnou vůli ana řemenu nebylo žádné viditelné poškození.Podle tachometru mělo auto najeto 113000km.Motor mám X16SZR a zhruba za 4 hodiny jsem to měl hotové.
Napsal: 09 led 2007, 18:31
od Marian
HonzaL píše:Já jsem rozvody měnil asi pred měsícem,dal jsem všechno nové,materiál asi 2500Kč,práce vlastní.Stará vodní pumpa bez znatelné vůle,napínací kladka měla nepatrnou vůli ana řemenu nebylo žádné viditelné poškození.Podle tachometru mělo auto najeto 113000km.Motor mám X16SZR a zhruba za 4 hodiny jsem to měl hotové.
2500,- všechno? Ty jo. Kdes to kupoval?
Napsal: 09 led 2007, 18:41
od HonzaL
Objednaljsem to na internetu v mjauto a během týdne to bylo doma.
Napsal: 09 led 2007, 18:44
od Marian
Jdu se na mrknout

Napsal: 09 led 2007, 18:58
od Marian
No dobrý a kolik tam máš kladek?
Napsal: 09 led 2007, 19:40
od manli2
já nevim.. polovičku proti 16V

Napsal: 10 led 2007, 19:07
od HonzaL
No já mám jednu napínací kladku,protože mám 8V motor,Ty máš 16V a tak tam máš tři napínací kladky,takže cena bude podstatně vyšší.
Napsal: 10 led 2007, 19:15
od Marian
Tak to potom jo

Napsal: 10 led 2007, 19:37
od Lukas G.
Jo mjAuto je super firma. Mladi kluci z Brna, sezenou hodně věcí za supr ceny. Já u nich kupoval dily na Opla, místo u Opel Asko.
Napsal: 10 led 2007, 22:19
od Trdlo
1,6 a 1,4 16V má jednu napínací kladku a dvě vodící kladky. Z toho jedna vodící nad pumpu je plastová a druhá vodící, mezi druhou vačkou a ozubeným kolem olejového čerpadla je kovová, protože ne na náběhové tudíž nejvíc namáhané straně.
Napsal: 15 led 2007, 10:31
od ondrazalsky
tak jsem to dnes dal do Oplu na kompletni rozvody. cena na zak. listu 9000. za hodku mi typek vola a ze je praskly i spodni kryt rozvodaku (ten ze strany od motoru, bylo to totiz bourane a tehdy jsem nechal vymenit jen ten horni maly kryt) ze moc nechape jak jsem s tim mohl jezdit a ze bylo otazkou casu kdy to praskne uplne a jebne do rozvodu... pruser je ze to nemaji skladem a teda budu mit auto az zitra. snad uz tedy prestane to klepani a cvakani a podobne podivne vibracni zvuky od rozvodu... dneska jedu tedy z prace a zitra do prace AUTOBUSEM!!! (25km jedna cesta...)
Napsal: 15 led 2007, 12:35
od Jirka D..
ondrazalsky píše:tak jsem to dnes dal do Oplu na kompletni rozvody. cena na zak. listu 9000. za hodku mi typek vola a ze je praskly i spodni kryt rozvodaku (ten ze strany od motoru, bylo to totiz bourane a tehdy jsem nechal vymenit jen ten horni maly kryt) ze moc nechape jak jsem s tim mohl jezdit a ze bylo otazkou casu kdy to praskne uplne a jebne do rozvodu... pruser je ze to nemaji skladem a teda budu mit auto az zitra. snad uz tedy prestane to klepani a cvakani a podobne podivne vibracni zvuky od rozvodu... dneska jedu tedy z prace a zitra do prace AUTOBUSEM!!! (25km jedna cesta...)
No to máš štěstí, že to neprasklo.
Jinak mám také dotaz:
- v motoru u kamaráda začne něco jemně tikat po zahřátí motoru, jde to jakoby ze spodu.
V servisu opel mu řekli zdvihátka, ale to se mi nezdá ty cvakaj hned a nikdo nic neví
No sna d tady něco zjiztíme
motor má x14xe r.v. 99 výbava CD s klimou
Napsal: 16 led 2007, 10:59
od R.A.Y.
Tak jsem se konečne rozhodl udělat rozvody. Jenže nevím kde. U oplu mi to spočítali na nějakých 10 000kč /včetně vodní pumpy, výměny oleje 10w-40 + olejový a palivový filtr/ a známý by mi to udělal o 2tis. levněji. Jde mi o to zda stojí za ty +-2tis to risknout bez záruky,nebo to udělat u Opla. No a druhá otázka je jaký je zordíl ve vodních pumpách. Opel ji nabízí za 2390kč a zen známí za necelých 1500kč...tak poraďte....
Napsal: 16 led 2007, 11:03
od Vojta
jestli ti nedá záruku ani doklad tak rozhodně do opla