Stránka 38 z 54
Re: i tid umí spotřebu.
Napsal: 08 lis 2009, 12:36
od zEjn
No jelikoz vim o elektrice to, ze existuje + , - a ze bych bez ni neprezil, tak se me dotoho moc nechce
//edit: Kdybys mel Geniusi cas a nebylo by ti proti srsti kdybych se stavil, byl bych rad

Staci rict co pijes

Re: i tid umí spotřebu.
Napsal: 09 pro 2009, 22:44
od Janson
Ahoj, můžete mi napsat kód TIDu? Mám totiž oproti fotkám u Davida na webu konektor na druhé straně

Já mám na něm GM 09 133 266
edit: Tak jsem to zkusil. Neoriginální rádio, takže stále svítil datum. Prostor jsem musel oříznout na druhou stranu, zapojil, otočil klíčkem a hle: "Opel Astra G" nebo co tam svítí při spuštění a PP funguje i bez přeprogramování. Je to tím TIDem nebo novější verze PP nepotřebuje přeprogramování na "originální rádio"? Ještě mi chybí dopojit kabel k ŘJ a napojit klimu.
Re: i tid umí spotřebu.
Napsal: 10 pro 2009, 08:27
od Trdlo
Pokud ti po zapnutí rádia - neorigo, zůstával svítit datum máš přerušený vodič mezi radiem a tidem. Je jedno jestli má tid štekr vlevo nebo vpravo, je to stejný, jen tuším štekr se napojuje opačně. Z čehož plyne, že nepotřebuješ nic programovat a přesto ti to data z PP od Davida bude ukazovat. To že ti to neukazuje data radia, je tím přerušeným vodičem.
Vodič je červenobílý na pozici A7 u ISO Radia a PIN 2 u TIDU.
Re: i tid umí spotřebu.
Napsal: 10 pro 2009, 11:06
od Janson
Jojo, kabel se nasazuje opačně. Mám neoriginální rádio, takže mi to data ani ukazovat nemůže, místo info z rádia zobrazí datum jako bez PP. Spíš jsem rád, že jsem ušetřil za přeprogramování, měl jsem za to, že je to nutné pro zobrazení info z PP.
Re: i tid umí spotřebu.
Napsal: 10 pro 2009, 20:54
od Trdlo
Neorigo rádio po zapnutí se má chovat tak, že ti zmizí z TIDU datum, ale neukáže se nic. To že ti tam datum zůstane znamená, že máš ten vodič přerušen. Proto jsem to psal.

V tvém případě je to výhodou, nicméně nedalo mi to, abych ti to nezdůvodnil.

Re: i tid umí spotřebu.
Napsal: 19 pro 2009, 13:06
od Mr.Dave_White
Premyslim, ze bych si to taky poridil, kdyz ctu, jak je to dobry a koukal sem na ty stranky, i to video jak to testuje a je to vyborny

..
Prosim nekoho, kdo to ma, aby se podelil o narocnost montaze. Jelikoz to mam daleko do Ostravy, nebo do Liberce, tak bych si to nainstaloval do astry sam. Zvladnu to?

Re: i tid umí spotřebu.
Napsal: 19 pro 2009, 13:29
od eXp10it
Pokud se vyloženě rád netrápíš s podobnými instalacemi tak doporučuju se projet třeba přes půlku ČR... ve výsledku ještě ušetříš čas. Zvládnout to určitě zvládneš ale třeba David B. má naučené postupy kdy v jaké fázi ověřovat funkčnost aby si nemusel navíckrát rozebírat středovou konzolu, kryt řízení, vyndávat budíky atd + navíc se můžeš setkat s různými odlišnostmi u své Astry které mají Ti co se tim zabývají dávno zvkládnuté

Re: i tid umí spotřebu.
Napsal: 19 pro 2009, 14:05
od vasekpetr1
Tak tak, můžu potvrdit - jsem profesí elektrikář a stejně jsem palubku rozebíral třikrát: největší slabinou u mě bylo neproříznutí tenkých vodičů pro otáčkoměr a stav hladiny v nádrži, když jsem použil rychlosvorky na lanka. Ale teď jsem s TIDem spokojený.
Jen se zeptám davida: při signálu "chyba AKU" se tento stav na displeji objeví, i když jsem v režimu např. přehrávání rádia. To znamená, že tato hláška má prioritu před navoleným režimem? Nejde to udělat i naopak - mám navolený dojezd, stisknu předvolbu rádia a na TIDu se na chvíli objeví změněná předvolba s tím, že po čase přejde TID do původního režimu dojezdu?
Díky za odpověď.
Petr z tama od Geniusa0011
Re: i tid umí spotřebu.
Napsal: 19 pro 2009, 14:36
od langdon2
VASEKPETR1. to je super napad...BOlo by to dobre....

Re: i tid umí spotřebu.
Napsal: 19 pro 2009, 16:51
od David B.
Měření akumulátoru se provádí neustále, takže ať je zobrazeno cokoliv, pokud napětí překročí nastavené hodnoty, přepne se zobrazení na stav napětí palubní sítě. Aby se zobrazoval stav rádia např. při přepnutí stanice jsem zvažoval hned při návrhu modulu, ale problém je v tom, že není k dispozici žádný signál, který by informoval o tom, že k přepnutí stanice došlo. Muselo by se to realizovat tak, že by se přímo dekódovala data, které jsou z rádia a podle nich se posuzovalo co se bude zobrazovat a co ne. To by ale vyžadovalo větší procesor s větší pamětí a hlavně větší počtem interupt vstupů, což je zase vyšší cena. Tak jsem to nakonec realizoval takovým způsobem jak to je teď.
Re: i tid umí spotřebu.
Napsal: 19 pro 2009, 16:58
od vasekpetr1
Inu co dodať:

.
I tak davide díky

.
Re: i tid umí spotřebu.
Napsal: 28 pro 2009, 08:14
od Miguello
Předesílám, že mám první verzi.
V téhle zimě se mi stabilně stává, že většinou ze začátku pár km jedu údajně za 0.0l/100km a pak se to srovná, jindy při slabém sešlápnutí dvojky/trojky jedu za 99.9/100km.
Stává se to i někomu dalšímu nebo to blbne jenom mně ? Prostě jako by byl modul podchlazený a blbnul

Neberte to jako výtku, jen sonduju jestli ho zateplit nebo co s ním.
Re: i tid umí spotřebu.
Napsal: 28 pro 2009, 08:17
od langdon2
Tak s tymto som sa este nestretol...A to tu bolo uz i -17
Re: i tid umí spotřebu.
Napsal: 28 pro 2009, 10:44
od Trdlo
Miguello: na 99,9% máš špatnej kontakt někde na vodiči do RJ.
Re: i tid umí spotřebu.
Napsal: 28 pro 2009, 10:58
od Miguello
Je to možné, pokud nikdo nemá problém s teplotou, tak bude zakopaný pes asi v tom konektoru. Díky, dobrá rada. Dobrá proto, že bych se na to normálně vykašlal a ŘJ by mě nenapadla, ale protože k ŘJ je jednoduchý přístup, za pokus to stojí
