Stránka 37 z 47

Re: Hardyho coupé Z20LET

Napsal: 23 led 2015, 20:41
od Hardy
Roboty jak na kostole...

Obrázek

Re: Hardyho coupé Z20LET

Napsal: 23 led 2015, 21:56
od marek
Jestli vidím správně, tak silentbloky předních ramen jsou Meyle. Ty v žádném případě neodpovídají originálním na Z20LET. Pokud vím, tak všichni aftermarketoví dodavatelé dělají univerzální silentbloky stejné pro Astru G třeba 1.6, 1.8 i OPC. A to není dobře, protože pro Z20LET mají jinou tuhost. Opel je rozlišuje na se sportovním podvozkem a bez. Použít samozřejmě jdou, ale jízdně to není ono, jelikož jsou měkčí.
A promiň mi ještě poznámku - polský filtr Filtron bych si do auta nedal ani omylem. Měl jsem dva originální vzduchové filtry Opel (Made in Poland by Filtron) a oba se po půl roce provozu potrhali. Kvalitní nejen vzduchové filtry mám odzkoušené Mann, Mahle/Knecht, Bosch a Hengst.

Edit: Zde bych ještě doplnil, že jediná cesta ke správnému silentbloku pro Z20LET či Astry se sportovním podvozkem z výroby vede nákupem originálního dílu v Opelu.

Re: Hardyho coupé Z20LET

Napsal: 23 led 2015, 22:48
od Vojta
on asi opel ví proč od filtronu přešel k mannu, ale osobně sem s filtronem nikdy problém neměl (ani si nestěžoval žádnej kupující), jednou sem si dal i tu práci a vzal asi 3 origo opel filtry (od dodavatele filtron) a pak odpovídající v aftermarketu od filtronu a rozdíl v kvalitě byl znatelný (v neprospěch aftermarketu), takže asi co se povedlo šlo oplu a co se nepovedlo šlo do aftermarketu

Re: Hardyho coupé Z20LET

Napsal: 24 led 2015, 00:20
od marek
No, já k tomu ještě musím poznamenat, že negativní zkušenost mám i s originálními olejovými filtry Opel Made in Poland oproti stejnému typu Made in Great Britain (dřívější dodavatel). Ty v Polsku vyrobené po jedné zimě zvnějšku velmi orezly, kdežto ty z Anglie absolutně vůbec. Takže jsem přešel na Mann nebo Bosch a je po problémech s korozí.
Určitě nechci hanět originální filtry Opel, ale opravdu jeden čas byla jejich kvalita naprosto zoufalá a nepřijatelná.

Re: Hardyho coupé Z20LET

Napsal: 24 led 2015, 04:51
od Hardy
Súhlasím že MANN je špička a určite väčšia kvalita ako FILTRON ale na ďalších 5000km to postačí predtým než tam dám pred letom MANN filter a MOBIL 1 olej. Zlé skúsenosti som s filtronom ešte nemal takže snáď tých ďalších 5000km vydrží. 8) No a tie silentbloky si ešte preverím ale objednával som ich podľa origo čísiel z oplu ale v intercars a sú od TRW a nie od MEYLE tak neviem kam si pozeral ale na foto sú úplne dole marek. :?

Re: Hardyho coupé Z20LET

Napsal: 24 led 2015, 11:36
od marek
Jo, máš pravdu, když jsem zaostřil svůj stárnoucí bídný zrak, tak jsem rozeznal logo TRW. Ale to na věci nic nemění, jsou to univerzální silentbloky. Ano, podle originálních čísel Opel sedí, ale stejné TRW (i ostatní aftermarket) dodává i pro 1.6 například. Originální u Opelu ale stejné nejsou.
TRW - JBU1370 + JBU1240 (stejné pro 1.6, 1.8, OPC, Coupe Turbo atd.)
Opel - 352364 + 352365 (pro modely bez sportovního podvozku)
Opel - 352304 + 352306 (pro modely se sportovním podvozkem včetně OPC i Coupe Z20LET)

Re: Hardyho coupé Z20LET

Napsal: 13 úno 2015, 19:26
od Hardy
Tak, a konečne sa môžme tento víkend vrhnúť na podvozok. Máme to komplet :).

Obrázek
Obrázek

Re: Hardyho coupé Z20LET

Napsal: 13 úno 2015, 21:46
od jerry mouse
..a už máš potrebne prípravky na demontáž a montáž? :wink:

Re: Hardyho coupé Z20LET

Napsal: 13 úno 2015, 23:03
od Hardy
Predok nie je problém. Zadok bude improvizácia.

Re: Hardyho coupé Z20LET

Napsal: 19 úno 2015, 17:55
od Hardy
Dnes sme kontrolne podoťahovali všetko na podvozku po GOčke a aj sme troška umyli po dlhej dobe. :)

Obrázek
Obrázek

Re: Hardyho coupé Z20LET

Napsal: 19 úno 2015, 20:19
od Vojta
a je to znát na tom podvozku?

Re: Hardyho coupé Z20LET

Napsal: 19 úno 2015, 22:57
od Hardy
Kurevsky 8). Hlavne zadok sa ukľudnil. Predtým som pociťoval že plával napr. pri prejazde zákrutou v ktorej bola nejaká nerovnosť. Akoby uskočil (čo je samozrejme dané aj nápravou veď je to len tórzna tyč) ale teraz je to celé oveľa oveľa stabilnejšie a omnoho menej citeľné. Auto je také istejšie. :wink:

aj tu som sa o tom rozpísal čo to:
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 2&start=60

Re: Hardyho coupé Z20LET

Napsal: 19 úno 2015, 23:07
od jerry mouse
Hardy píše:Kurevsky ale teraz je to celé oveľa oveľa stabilnejšie a omnoho menej citeľné. Auto je také istejšie. :wink:
V podstate skoro ako nové! 8) To same som dnes vypozoroval aj na astrulke ked som šiel po menej kvalitnej asfaltke, vlnila sa pod zadkom ako keby som sedel na nejakom hadovi, ešte že to motor vedel vyťahovať plynom! 8)

Re: Hardyho coupé Z20LET

Napsal: 20 úno 2015, 00:07
od Hardy
Tak zasa nečakaj od toho zázraky lebo ozaj vzadu nemáme viac prvok ale len rovnu tyč ale zmena k lepšiemu to určite je!!! :?: Inak kedže som robil všetko od silentblokov po všetky možné čapy, uloženia, tlmiče, pružiny atď tak musím súhlasiť že podvozkovo mám nové auto :-).

Re: Hardyho coupé Z20LET

Napsal: 15 bře 2015, 15:10
od Hardy
Žeby to konečne malo ten správny výraz? :D. Viacej pofotíme až bude pekne :).

Obrázek