Stránka 33 z 54

Re: i tid umí spotřebu.

Napsal: 10 čer 2009, 20:14
od kamarek
dnes som bol v servise, a technik take oci dal na mna, ked videl ze tam mam cestinu. Potom som mu to zacal vysvetlovat ze do nieje origo PP.... potom pochopil ze to je obycajny TID tak jeho oci boli este vacsie. :lol: :lol:
Hned si pytal kontakt, ... odporucil som mu tento WEB. (Kedze ma nenapadla priamo adresa na davidov web.)
asi sa s tym este nestretol....... ale za rok uz to bude mat asi kazdy :lol: :lol: :lol:

Re: i tid umí spotřebu.

Napsal: 26 čer 2009, 16:45
od hanysek75
tak mám namontováno a funkční 8) davide díky!!! pro selfmakery- tři kabliky se neprořezaly v rychlospojkách,lepší je oholit pár mm a zahnout zpět.ovládání klimy jsem neustřihnul,tak můžu klimu zapínat i ručně.po instalaci se mi neukazovalo na tidu rádio :? ,už jsem chtěl volat davidovi kde je chyba :?: -měl jsem málo zatlačené rádio :mrgreen: :roll:

Re: i tid umí spotřebu.

Napsal: 01 črc 2009, 07:57
od vasekpetr1
Dotaz asi na Davida: včera jsem si všiml takové podivnosti na TIDu - měl jsem už dost vyjetou nádrž, že se mi rozblikale kontrolka rezervy, stav nádrže se pohyboval od 9 po 2 litry na displeji. Dojezd ukazoval kolem 120ti kilometrů. Ale když jsem přepínal hodnoty, tak mě zarazil stav AKU na TIDu - ukazoval 13,6 Voltů při otáčkách kolem 3000! Normálně se pohybuje okolo 14,3 Voltů. Lekl jsem se, že mi zase odchází diodový můstek. Avšak po natankování 20 litrů do nádrže se stav AKU spravil na obvyklých 14,3V. Nemůžou se tyto analogové vstupy v TIDu nějak ovlivňovat? Nejsou třeba společně kostřené? Zkusím to sledovat, jestli to byla náhoda nebo je problém u mě. Jestli máte někdo podobnou zkušenost, dejte vědět.

Re: i tid umí spotřebu.

Napsal: 01 črc 2009, 10:00
od David B.
Měření napětí v CPU je zcela samostatné a nijak se neovlivňuje. Měření jako takové neovlivňuje ani kolísání napětí palubní sítě, protože pro tento účel je využito napěťové reference. Stejně tak nemá vliv stav nádrže na stav napětí v palubní síťi. Ale kolísání napětí v palubní síťi může ovlivnit měření nádrže. Proto se stav nádrže pro účel měření dojezdu měří v okamžiku otočení klíče ve spínací skřínce, kdy ještě motor není nastartován a napětí je stabilní. Stav nádrže je počítán průběžně během provozu, ale to už nemá vliv na měření dojezdu.

Re: i tid umí spotřebu.

Napsal: 01 črc 2009, 12:20
od vasekpetr1
Začnu sebou vozit měřák (Metrix), abych vyloučil ten můstek. Jen mě to tak zarazilo, jestli je to vůbec možné.
A ještě jeden postřeh, ale ten asi patří do sekce spotřeby: vždycky jsem si myslel, že motor má nejmenší spotřebu v oblasti nejvyššího kroutícího momentu, čili u mého motoru v okolí 3000 otáček. Čili, když jedu do kopce na 4. rychl. stupeň 50km/hod, otáčky jdou pod 2000, tak po přeřazení na nižší kvalt motoru pomůžu, ale ona jde okamžitá spotřeba nahoru oproti předcházejícímu kvaltu.

Re: i tid umí spotřebu.

Napsal: 01 črc 2009, 15:11
od kamarek
tym podradeim pomozes motoru ....... ale nie spotrebe. To su dve rozdielne veci :lol:

Re: i tid umí spotřebu.

Napsal: 01 črc 2009, 16:36
od vasekpetr1
Tak to jste mně Plho nepotěšil... :evil:

Re: i tid umí spotřebu.

Napsal: 19 črc 2009, 18:45
od vasekpetr1
Dotaz: po resetu průměrné spotřeby se mi začaly údaje okamžité a průměrné spotřeby zobrazovat ve tvaru "litry /100km". Mám za to, že před resetem se u okamžité ukazovaly trvale litry a jen na chvíli přeblikly s lomítkem "/100km". Nevíte, v čem by mohl být zakopán Haryk? Nebo si to pamatuju blbě?

Re: i tid umí spotřebu.

Napsal: 19 črc 2009, 19:01
od rychlyradim
litry/100km se ukazuje furt ;-)

Re: i tid umí spotřebu.

Napsal: 19 črc 2009, 19:03
od Mike.S
na volnoběh se ukazuje hodnota litry/hodinu :wink:

Re: i tid umí spotřebu.

Napsal: 19 črc 2009, 19:29
od vasekpetr1
Tak už asi fakt blbnu...měl jsem fakt za to, že ukzoval za jízdy jen ty litry...ještě, že zítra začíná dovolenka a ve středu s Astřicí hurá směr Primorsko 8) .

Re: i tid umí spotřebu.

Napsal: 19 črc 2009, 22:39
od hanysek75
TAK SI TO TAM UŽIJ 8) před týdnem jsem odtama dojel dom :)

Re: i tid umí spotřebu.

Napsal: 19 črc 2009, 22:42
od langdon2
Moze byt, ze ten pal. pc zle rata? Bo podla blokov mi vzdy vyjde vecsia spotreba.....NIekedy az o 0,9 litra...ale vecsinou to je tak ze pal pc. ukazuje o 0,3 litra mensiu priemernu spotrebu ako je v skutocnosti....ale neni to pravidlo.

Re: i tid umí spotřebu.

Napsal: 19 črc 2009, 23:22
od vasekpetr1
Dle servisního menu nastaveno vše, jak má být? Typ motoru, velikost pneu, velikost nádrže, impulsy tachometru?

Re: i tid umí spotřebu.

Napsal: 19 črc 2009, 23:27
od langdon2
Ano, X14XE velkost pneu 195/60 R15 , pocet impulsou nemusi byt, nakolko si to berie udaj z kolies...Ze vraj to je presnejsie.Ked by som tam navolil pocet impulsov, tak by to nepotrebovalo zasa rozmer pneu. Aspon takto mi to bolo povedane. A velkost nadrze tam mam 51 litrov, taka aka tam bola predvolena.