Stránka 33 z 40

Re: Cobeinův Gildemeister /vs. Concordia III (str. 20..a dál

Napsal: 28 kvě 2018, 22:25
od luigy87
Fordem tam vlakem zpátky :D

Re: Cobeinův Gildemeister /vs. Concordia III (str. 20..a dál

Napsal: 29 kvě 2018, 07:09
od COBEIN
luigy87 píše:Fordem tam vlakem zpátky :D
Já vím, taky jsem tento slogan používal, ale ...... jsou to už snad kvalitnější FORDy než dřív ty Focusy, Fiesty a pod.

OPEL už taky dneska patří pod Francouzký Peugeot a žijeme, jezdíme v nich dál!

Re: Cobeinův Gildemeister /vs. Concordia III (str. 20..a dál

Napsal: 29 kvě 2018, 13:54
od Gallo
Jj, svatá pravda, není nad to do auta nasedat, ne padat :-D

I když momentálně žiju sám tak vím že si v životě nízké auto nekoupím, vždy to bude styl Zafira,Scénic,Picaso,C-Max.... Do toho se tak dobře nastupuje :?: ![/quote]

Re: Cobeinův Gildemeister /vs. Concordia III (str. 20..a dál

Napsal: 29 kvě 2018, 15:21
od COBEIN
Ještě jsem zapoměl napsat do seznamu aut které mě zajímají VW-Caddy-LIFE. Když jsem šel teď zpět z procedůry tak po cestě projela Béčková Omega s Pražským číslem a vypadalo to tak jak to kdysi sjelo z výr. pásu. Krasavice. Ještě se dají najít auta se starším datem výroby, bez "TUZINGU" v TOP stavu, jenomže málokterý majitel by ho prodal. A když tak za neskutečný ranec.

Re: Cobeinův Gildemeister /vs. Concordia III (str. 20..a dál

Napsal: 30 kvě 2018, 06:35
od Marťasek
luigy87 píše:Fordem tam vlakem zpátky :D
Koukám po druhém autě do rodiny a když vidím ty problémy co mají Zafiry B že po 100ti jim odchází spojky, ložiska na převodovkách, motory stojí za hovno (benzin nejde předělat na LPG páč to je dělaný z
blata), DPF blbě umístěný a pak kolabuje - tak se na to můžu tak maximálně na celého Opla víte co. Docela mě to zklamalo...

Nevím ale přijde mi že Zafira A je ještě tak nějak daleko robustnější, spolehlivější a trvanlivější vozítko než to co vyrábí nyní. Prostě 100 - 150tis a de to do sraček... Ještě že i přes to že jí táhne na 17 let je to stále "hezké auto" s líbivým dizajnem.

Re: Cobeinův Gildemeister /vs. Concordia III (str. 20..a dál

Napsal: 30 kvě 2018, 13:07
od luigy87
To by jsem s tím nesouhlasil. Kromě přeturbených vysavačů. Hodně statistiku kurví stočené motory

Re: Cobeinův Gildemeister /vs. Concordia III (str. 20..a dál

Napsal: 30 kvě 2018, 15:07
od COBEIN
Já se k tomu nebudu asi ani vyjádřovat protože pak budu číst že novější auta snad závidím nebo tak něco. Kvalita nových aut a to nemyslím jen OPELy šla řádně do sraček, vždyť se dá běžně vidět OCT.II hodně pohnitou, o VW ani nepíšu, tř. Transporter T5-bída, Mercedesy-Vito-Sprinter, to se už jako dnešní auta nějak nechrání před korozí?

U Zaf.A když majitel alespoň 1x ročně vytáhne z pod předních plastových podběhů ty tlumicí polštáře, tochu je opláchne a nechá uschnout, mezi tím vapkou vystříká bordel nachytaný pod ními tak má DE FACTO auto bez problémů. Kde jinde Zafira ještě rezne nevím, já jsem ať u Concordie II. pak u šedého Gildemeistra a teď zase u černé Concordie III. žádné zrezlé místa nenašel. Concordii II. vídávám často, vím kde ji pí. Mocková parkuje a i když stojívá venku u cesty a ne v garáži tak pořád to není žádná orezlá mršina, chtěla by podle mého vkusu jen dobře přeleštit lak a byla by to zase fešanda. Jo a ještě by chtěla přezout, pořád jezdí na zimních plech. kolech.

Re: Cobeinův Gildemeister /vs. Concordia III (str. 20..a dál

Napsal: 30 kvě 2018, 20:43
od Vectra11
Marťasek píše:motory stojí za hovno (benzin nejde předělat na LPG páč to je dělaný z
blata)
To je fáma způsobená neschopností jak montážních firem řádně seřídit lpg tak majitelů zanedbávajících servis.

Re: Cobeinův Gildemeister /vs. Concordia III (str. 20..a dál

Napsal: 30 kvě 2018, 20:56
od luigy87
To nevím mě Zafira rezavela na prazich a dveřích. Na Astre H nerezavi nic. Hodně dělá jak se člověk o auto stará. V minulém zaměstnání jsme měli služební auta v 90% s ním jezdil jeden člověk.
Hyundai Tuscon 2.5 Crdi měl 550 tkm. Autu nic nebylo kvůli nájezdu ho museli prodat za pár supu.
Hyundai Sonáta 2.0 Automat 450tkm. Automatu nic nebylo původní . Akorát v motoru něco cvakalo.
Hyundai i30. 80tkm. Auto v prdeli. Uživateli auto zabavili.
Hyundai i30 140tkm. Auto jak že salonu.
V současném zamestnani VW Touran 1.9 tdi. Tam se lidi stridali jak ponozky ve 230tkm turbo v prdel. Motor zral olej. Jezdí s tím jak hovada. Musel na Velký servis.

Re: Cobeinův Gildemeister /vs. Concordia III (str. 20..a dál

Napsal: 01 čer 2018, 07:07
od Astra - R@SAG
Už jsem to tu psal, Opel až do Astry J a K, to jsou poslední relativně kvalitní auta, nejkvalitnější snad byly modely Astra G a i H. Osobně to vypadá po prodeji OPLU, že i já končím ze značkou OPEL, co jsem se vozil už v OPLECH s francouzkou technikou, tak mě vůbec neoslovili, hlavně převodovky katastrofa. Proto zvažuji přestup a to jsem věrky Oplista od roku 1992. Zvažuji SEAT Leona / případně Cupru, ale přichází i něco většího, ať se do toho lépe leze, ale nevím co by to bylo.

Omlouvám se za OT.

Re: Cobeinův Gildemeister /vs. Concordia III (str. 20..a dál

Napsal: 01 čer 2018, 16:01
od COBEIN
To si Ras@gu nevybereš, i kdyby jsi šel do Mercedesu tak ani tam by jsi spokojený dlouho nebyl. Musíme se smířit s tím, že auta se dnes nevyrábějí na to aby je jejich majitel užíval 10-15 let, dnes se dělá na kvanta. 3-4 roky Leasing a pryč stím! Podívej se třeba jen na statistiky Ras@gu, podívej se jen kolik se za produktivní léta vyrobylo Škodovek 105/120-130/6 a kolik jsou shopní vyrobit Oktávek jen za jeden rok! To je šílené, ti lidi v továrně u montážních linek snad i spí aby neztráceli čas dopravou domů a zase zpět k lince. Proto zastávám názor: Astra F Caravan, 16i 8V, nebo 1,8i 16V je jasná volba, a jestli to někdy seženu v hezkém stavu-servisované, není co řešit!

Další značka která chtěla mýt poctivé a kvalitní auta, ovšem s cenou těm ošizeným konkurovat nemohla.: https://automix.cars.cz/magazin/chrysle ... -internetu

Re: Cobeinův Gildemeister /vs. Concordia III (str. 20..a dál

Napsal: 01 čer 2018, 19:09
od luigy87
V automobilovém průmyslu se pohybují 11 let. Množství vyrobených kusů se odvíjí od poptávky a efektivity výroby. Operatori dělají standartní směny. S tím že management tlačí na co nejnižší náklady, co nejnižší zmetkovitost a co největší počet kusů. Tím se zavádí automatizace a efektivita výroby. Rozepisovat to nebudu.
Zažil jsem spoustu zákazníků. Když to rozdělím dle náročnosti kvality ktere znám. Top BMW, Mercedes. Střed GM(Opel), Hyundai, Kia, Jaguar, Land rover, Volvo, VW, Škoda. Nejhorší FCA (Fiat, Chrysler, Jeep, Alfa Romeo, Maserati). Americke pobočky nedokáží pochopit nároky na kvalitu Evropských Automobilek. To co stačí Amikum by nechtěla ani Dacie. Proto za cenu superba tam koupíte obrovské SUV. Proc evropske automobilky maji ve světe prestiž?
Ale souhlasím s tím, že auta vyrobená okolo milénia byla nejlepší. Pak se to začalo zhoršovat. Zákazník chce cenově dostupné auto, EU aby auta jezdila na vzduch.

Re: Cobeinův Gildemeister /vs. Concordia III (str. 20..a dál

Napsal: 01 čer 2018, 20:36
od milosh
Nojo ale asi s tema nasema plechovkama nebudeme jezdit jeste 10 20 30 let ne? :) I kdyz kdo vi, ja mam na hacku najeto cca 190t a je to rok 2005, rocne asi 10t tak uvidime co dal...

Ale jak pisou kolegove, asi uz bych si taky opla nekoupil, jsou jine a hezci znacky a taky uz bych rad neco vyssiho a robustnejsiho - na stari :D

Re: Cobeinův Gildemeister /vs. Concordia III (str. 20..a dál

Napsal: 02 čer 2018, 17:47
od COBEIN
Tak ten tomu propadl hodně, to je alespoň sběratel a příznivce značky: http://www.autoforum.cz/fascinace/tohle ... obrazek/17

Přečtěte si článek, a hlavně o tom kolik má ten jeden z Golfů nalítáno!

Nebo toto, TRUMP se diví proč v ulicích v Americe člověk vidí hlavně Evropská auta, jenomže kvalita jejich auta a našich Evropských je i po tom šizení při výrobě diametrálně jiná! https://autozine.cz/trump-chce-omezit-d ... -internetu

Re: Cobeinův Gildemeister /vs. Concordia III (str. 20..a dál

Napsal: 03 čer 2018, 16:35
od Alzafir
Koukám, kam vlákno a Cobeinově autě dospělo, tak teda taky vnesu něco do pokecu, po 2,5 letech, kdy jsem na auto ani nešáhl, jen ho 2x, no možná 3x umyl, konečně začal s nějakou tou opravou a kontrolou. Serval jsem plasty, lišty, pobděhy, odrbal bez milosti místa s korozí, nic vážného, ale už se objevily, a opravy. Vyčištění brzd, repase zadních brzdičů a stavíta ručky.
Tahle kára musí ještě pár let vydržet. A to záleží na stavu plechů. Dokud bude kastle držet, Zafiry se nevzdám.