Stránka 32 z 89
Napsal: 08 úno 2007, 10:46
od Lomikar
Oliver píše:Slag píše:Zdravím... Dostala se mi do ruky Astra 1.4... Snad někdo budete vědět proč mi to sakra žere 8 litrů... Je to teda po městě na celkem krátký vzdálenosti, ale i tak je to moc, ne? Že by to bylo mnou? Mějte se...
nic si z toho nedělej, jak píše Vojta, tak to je, já mám taky 1,4 16V a jezdím většinou krátké trasy, město, couračky a spotřeba je cca 7,75l/100km, to je v normě

no a pokud jedu mimo město, tak tomu taky šlápnu na krk, mám rád svižnou jízdu a na spotřebu tolik nehledím

Tak tak.Já jsem teď trošku něco pojezdil (600Km) je fakt že po dálnici jsem to nešetřil (jak už jsem psal honil jsem se s koktávou)nakonec jsem z toho vymáčknul 200 (s kopce) jinak 140 pořád do toho nějaký courání po městě něco po okrskách nešetřil jsem to nikde otáčkoměr si zaběhal i do 6 ti pak jsem to spočtnul (od plné do plné) a hodilo to 6,98.Hodně dělá teplej motor a pětka.Jinak normálně po městě i za 10.Ale stačí to vytáhnout někam vem a hned je to lepší.

Napsal: 13 úno 2007, 22:35
od Pipóch
Motor X16XEL v zimě, nevím jestli se tomu letos dá tak říct, 6.5 - 7 L / 100 km
Napsal: 14 úno 2007, 06:41
od Astra - R@SAG
Motor 1.4 16v Twinport, tech par dni co teploty klesli na -10 st., spotreba 7 lit, ted opet ve standartu 6,2 lit

. A to jezdim svizne mezi 3-5500 ot, opravdu super motor.
Napsal: 14 úno 2007, 07:28
od kodlias
Astra Sedan 1,8; vadný katalyzátor; spotřeba teď 9,5L/100km (40%město, 60% mimo město), 10L/100km (60%město, 40%mimo m.)...a to jezdím mimo město tak 110-120, občas nějaké to sešlápnutí pedálu a předjetí ale zdá se mi to dost
Napsal: 14 úno 2007, 07:41
od Astra - R@SAG
To je normalni pri vadnem katalizatoru, Jinak taky jezdim 50% mesto, 45% mimo mesto a 5% dalnice. Momo mesto 110 - 130 km/hod ve meste presne 50 km/hod
Napsal: 18 úno 2007, 22:57
od kodlias
Tak jsem chtěl o víkendu změřit i spotřebu mimo město. V Brně jsem natankoval a vyrazil na Znojmo...celou cestu jedu 100Km/h (nejel jsem po dálnici), až úsek u pohořelic, kde jsem to vzal těch 5 km po dálnici a hned u nájezdu se mě chystal předjet Fiat Panda jsem to už nevydržel, podřadil a nechal koníky trochu proběhnout...při tom jsem přemýšlel proč jsem doteď jel jak s hnojem když mám 1,8?

Ručička na tachometru šla přes 180 a už se blížil výjezd z dálnice..dál jsem si to šinul ve 3000ot/min (tzn.110Km/h) až domů.
O víkendu mě ještě vyprovokoval kámoš, kterej mi tvrdil že mu to jeho Mitsubishi Colt 1,3 strašně lítá a že mi s ním natrhne prdel..tak jsem si jen říkal co se mu asi honí hlavou když jsem ho viděl jako malou tečku v zrcátku
Dneska jsem se vracel do Brna a měl jsem trochu naspěch, tak jsem jel 120 a sem tam nějaké to předjetí kdy se mi to rozjelo tak na 150ku a konečné skóre po dotankování? 8,45L.....TO JDE! na to žé mám rozbitej katalyzátor.
Závěr?
Nemám 115 koní na to abych jezdil jako s hnojem.
Na dlouhý cesty se při rozumný cestovní rychlosti (120-140) nemusím bátm že budu tankovat na každý druhý pumpě.
Nikdy mi nechybí výkon k předjíždění

Napsal: 18 úno 2007, 23:14
od CUBErt
Můžu technickou ?
Jakým způsobem katalizátor ovlivní spotřebu ? Jde mi o technické vysvětlení "jak to funguje" . Totiž asi budu mít po 180.000km taky katalizator kaput. Díky
Napsal: 18 úno 2007, 23:26
od kodlias
Technik teda nejsem ale stejně jak dokáže mít výfuk vliv na výkon motoru bude mít i na spotřebu..a když není něco v pořádku..ten katalyzátor mi teď prý přidává až litr na spotřebě. Docela přemýšlím o tom univerzálním katalyzátoru...za 2-3 tisíce bych do toho šel. Originál stojí 15tis nebo snad ještě víc!
Napsal: 18 úno 2007, 23:30
od pepca

tak také nejsem technik,ale vlastně když si někdo upravoval výfuky na starých autech tím že vykuchal tlumič výfuku,lepší zvuk,ale vyšší spotřeba,jestli se ti zřejmně vysype katík,tlumič výfuku,tak to může mět nějakou podobnost,volnější průchod spalin,žádný větší odpor??kdo ví.

Napsal: 19 úno 2007, 00:02
od CUBErt
No já svoji vysokou spotřebu přisuzuju stylu používání auta. Studenej start...vždy do práce to mám jen kousek, motor se ani neohřeje. Po městě mám teď spotřebu kolem 10-11l/100km. Když jedu dálku tak je to relativně v klidu, to jedu tak za 6-7l/100km. Myslím si že by ani novej kat na ten městskej režim moc nepomohl. Ale prostě když natankuju za 500,- tak najedu tak kolem 150km. Ale je to fakt všechno o městském provozu, popojíždění z práce a do práce a přes den přesuny tak maximálně do 2 km tam a zpět. Studenej motor. Já nevim, stále hledám jak tu spotřebu srazit, mimo město vyjedu jen občas. Přitom motor je podle mě v nejlepším pořádku. Nemuže mít vliv neoriginální střední a poslední díl výfuku ?
Napsal: 19 úno 2007, 09:20
od Astra - R@SAG
Tak o vikendu jsem zase po 14 dnech tankoval plnou, konecna spotreba 6,4 l / 100 km. tak ze dlouho doba prumerna spotreba 6,5 lit / 100 km

to je min nez s eFkem.
Napsal: 19 úno 2007, 09:37
od bubak.velkej
Astra - R@SAG píše: konecna spotreba 6,4 l / 100 km. tak ze dlouho doba prumerna spotreba 6,5 lit / 100 km
Tak to je hodně dobrý, jsem zvědavej kolik budu mit s 1.6...
Napsal: 19 úno 2007, 10:06
od Astra - R@SAG
Napsal: 19 úno 2007, 10:08
od Honzza
A nebo taky ne ja kdyz mam tezkou nohu tak mam stejnou spotrebu jako cubert s 1.4 a to mam 1.8 asi to bude tim ze jsme na tom skoro stejne s tim popojizdenim ve meste.
Napsal: 19 úno 2007, 10:38
od Zdeněk Lbc
CUBErt píše:Můžu technickou ?
Jakým způsobem katalizátor ovlivní spotřebu ? Jde mi o technické vysvětlení "jak to funguje" . Totiž asi budu mít po 180.000km taky katalizator kaput. Díky
Pokud je katalizátor nefunkční, je zřejmě vypálený a ucpe výfuk, což se projeví sníženým výkonem a zvýšenou spotřebou. Příčin zničení katalizátoru může být několik. Kromě mechanického, proražení, může být příčinou zapalování, vadná svíčka, nebo taky startování z kopce, roztlačení apod. Toto vše způsobí, že se do katalizátoru může dostat nespálené palivo, které se po zahřátí katalizátoru vznítí a zničí jej. Může to být ale i tím, že motor točí stále v nízkých otáčkách, majitel auta si myslí že jezdí úsporně a bezpečně, což vede ke špatnému spalování, motor a katalizátor se řádně nezahřejí a katalizátor se ucpe. Motor tak ztratí výkon a zvýší se opět spotřeba.