Stránka 31 z 52

Re: Zamlžování oken

Napsal: 12 říj 2009, 14:27
od zmrzlina
salám - nepomohla ani klima, měla sem to snad v centimetrové vrstvě :D zkoušeli jsme teplý/studený vzduch, klimu, otevřená okýnka a nic, kopec sem sjela poslepu a musela sem to otřít hadrem. Pak už to bylo dobrý

Re: Zamlžování oken

Napsal: 12 říj 2009, 18:07
od APiK
Ono stačí vyndat kastlík, zavřít klapku, zajistit proti samovolnému otevření, odpojit konektor a je pokoj. Ostatní řešit v klidu a míru při lepším počasí. 8) Kdo ví, tak ví, že je to práce na 15 min.

Zkus přepínačem dráždit klapku, jestli se nezavře (dá se to poznat podle zvuku ventilace při puštěném větráku na stupeň 3-4). Pokud se Ti alespoň jednou zavře, tak na to tlačítko už nikdy nešahej a máš taky pokoj :D :mrgreen: .

No prostě to chce zavřít tu kopuli a odpojit konektor. Tož chalani, nabídněte zmrzlině, že jí to pošéfujete. Určo se Brně někdo najdete, ne?

Re: Zamlžování oken

Napsal: 12 říj 2009, 18:40
od IGI
Dnes jsem byl mrknout v obchodě letecký modelář a motorek na 12V tam měli přesně takový jaký je v DELPHI klapě a cena 130,-Kč. bez šneku ale měli i spešl lepidlo na šnek s hřídelkou rotoru. Ovšem neznám počet otáček a odběr proudu aby to neblblo s tím proudovým relátkem, tak jsem zvažoval ale mám už něco z vrakáče slíbeno za 350,-kč. Tak zvažuji. :? co je lepší.

Re: Zamlžování oken

Napsal: 12 říj 2009, 18:48
od Frydex
IGI, já bych prubnul toho modeláře..... to by bylo super, kdyby to jelo.. 8)

Re: Zamlžování oken

Napsal: 12 říj 2009, 19:03
od IGI
Tak jsem zjistil, že většinou mají ty motorky 2400,-otáček/min. ale asi to prubnu ať je nějaká sranda. Jak změřit otáčky na stávajícím BOSCH to nevím ale až to tam šoupnu do té převodovky tak to už změřím na klapě. ještě mne zaráží že u těch motorků je napsáno jednosměrný provotočivý. Bude to fachčit při přepolování +,- a -,+ :?

Re: Zamlžování oken

Napsal: 12 říj 2009, 21:50
od IGI
Tak jsem na webu našel další motorky a otáčky 5000, i 9000,. Myslím, že čím méně otáček tak to nevadí. Kdo si počká ten se dočká (otevření klapy a zavření). No jo ale když to bude dlouho trvat tak zase nalaze smrad do auta dříve než se klapa zavře.

Re: Zamlžování oken

Napsal: 12 říj 2009, 22:10
od IGI
Tak ten motorek MIG 280 co jsem viděl u modeláře tak 15000,-otáček. Tak to by asi ta klapa nedala. Jsou to motorky do letadel. Dáš na to vrtuli a letíš. Asi to vidím na ten vrakáč nebo ten typ 2400,-otáček. :?

Re: Zamlžování oken

Napsal: 12 říj 2009, 22:20
od IGI
Ten co má 2400, otáček zase nemá to správné osazení u hřídelky aby držel v držáku té BOSCH krabičky. No tak začíná být jasno kde asi koupím. :o

Re: Zamlžování oken

Napsal: 13 říj 2009, 08:10
od APiK
IGI, ten motorek z modelářství zní zajímavě, ale.....
- nevím jak sundat toho šneka z motorku
- počet otáček bych bral co nejmenší, když jsem dělal ty dorazy pomocí mikrospínačů, tak jsem do cesty vřadil sériově ještě rezistor pro sražení napětí (proudu), aby motorek nebyl tak "divoký"

Re: Zamlžování oken

Napsal: 13 říj 2009, 20:38
od IGI
no nazdar tak nad sundáním šneka jsem nepřemýšlel, že by to byl problém. Dnes jsem koupil za 59,-kč centrál na dveře kde by měl být prý super motorek ale je zapouzdřený tak ho musím vyřezat, to jsem zvědav. :?

Re: Zamlžování oken

Napsal: 14 říj 2009, 09:43
od IGI
Takže hoši je to OK. Motorek je úplně stejný akorát vyměnit ozubené kolečko za šneka a je to

Re: Zamlžování oken

Napsal: 14 říj 2009, 09:53
od Miguello
No IGI, netrap nás a hoď postup a typ motorku 8)

Re: Zamlžování oken

Napsal: 14 říj 2009, 10:15
od IGI
Miguello píše:No IGI, netrap nás a hoď postup a typ motorku 8)
Na tom centrálu nebyla žádná firma a na motorku taky nic. Dle mne je to všechno stejné krom toho, že některé centrály jsou pětivodičové a já koupil jen dvouvodičový protože do motorku BOSCH vedou dva fousy kde se střídá + -. Šnek a ozubené kolečko se lehce nahřeje a stáhne z hřídelky. Nově se nasadí a přilepí sekunďákem nebo se dá koupit v modeláři lepidlo přímo na šneky :D a hřídelky ale už to nikdo nikdy neodlepí. To je vše.

Re: Zamlžování oken

Napsal: 14 říj 2009, 10:56
od vasekpetr1
Pětivodičový motorek centrálu je pro stranu řidiče se zapojenými koncáky polohy "zamčeno - odemčeno". Jinak je to stejné.

Re: Zamlžování oken

Napsal: 14 říj 2009, 12:31
od mexxo
Už som to tu dával. Niečo takéto: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic. ... 27#p237627