Stránka 4 z 7

Napsal: 09 říj 2008, 18:33
od bubak1
Zdravim, tak jsem opet nepochodil. ř.j. je v poradku vse proletoval, hodil na diagnostiku tak vse maka krome skrtici klapky, porad ukazuje zavadu skrtici klapky. Pry mam zkusit nejakyho pres elektriku ze to muze byt cesta ke skrtici klapce to znamena kabely promerit atd. tak zkusim dalsi servis. :(

Napsal: 09 říj 2008, 18:51
od Majesty
Tak to je docela pech. Vůbec ti nezávidim :( , ale cítim s tebou. Někdy je to opravdu velká záhada a pak se z toho vyklube nějaká prkotina.

Napsal: 09 říj 2008, 19:23
od bubak1
Jo presne tak, verim tomu ze to bude blbost za kterou uz jsem vyhodil 16 tis?? :cry: :cry:

Napsal: 09 říj 2008, 19:27
od Majesty
Jen pro příklad. Bratránek má VW Golf. Pořád mu to plivalo chyby, nechtělo to startovat a pořád něco. Měnil co se dalo, včetně klapky. Stálo ho to taky dost přes deset táců a nakonec měl špatnou spínačku. Dal novou a kára jezdí jak nová. 8) To mě tak napadá, nemohl by to být stejný problém? Možná bych to zkusil 8)

Napsal: 09 říj 2008, 19:31
od bubak1
Fakt jo? tak to je sila! no mozny je vsechno. mam totiz jen master klic mozna neudava spravny data jak ma. mam krypto kod takze je to docela draha zalezitost nechat si udelat druhej klic. Nemam k tomu kody. :?

Napsal: 09 říj 2008, 19:34
od Majesty
Tak to se moc nemáš. Nechat si udělat klíč vážně není moc levný, ale dá se to. Jsou firmy, co se na to specializují. Ale možná bych tu spínačku zkusil.

Napsal: 09 říj 2008, 19:38
od bubak1
Ale starty mam bez problemu, cinknu a je nastartovanej. Uz jsem obehaval a obvolaval kolem 3500-4000 cena. Uz jsem mel inabidky na vymenu auta za Fiata brava, Bmw, Renaulta. Uz vazne otom uvazuji ze to vymenim za horsi a pod cenou. :cry:

Napsal: 09 říj 2008, 19:43
od herminator
Když tak čtu toto vlákno, tak se jenom modlím, aby mě taková závada na mém autu nepotkala. Kolega v současnosti řeší podobný problém na Laguně. Auto už skoro měsíc jezdí na nouzový režim a v žádném servisu neví co s tím. V Renaultu vyměnili díl co hlasila diagnostika jako nefunkční a přitom závada tam je furt, pak zkoušel od kolegy co má taky Lagunu přehazovat kde co a furt to samé. Už je taky zralý na prodej. :?

Napsal: 09 říj 2008, 19:44
od bubak1
Jo to same co ja. Proste smula na servisi nebo zahada!

Napsal: 09 říj 2008, 19:47
od herminator
No nevím jestli to bude v servisech, když už tam svépomocí vyměnil kde jaký díl, trochu se taky hrabe v autech tak tomu trochu rozumí, ale z toho je fakt Pink Floyd :roll: , težko říct, ale zatím vše nasvědčuje že v tom bude nějaká prkotina, možná v kabelech bůh ví :? :?

Napsal: 09 říj 2008, 19:52
od bubak1
Kdyz jsem to dnes odvazel s toho servisu, tak mi radil sehnat nekoho na tu elktriku. Tak mu rikam at tedy se na to podivaj ze to tu necham klidne tyden Rekl mi na rovinu ze to neni pro ne vyhodna oprava hledat nejakej zkrat v elektrice! ze na tom stravi spoustu casu za malej peniz. Mel jsem chut je prastit pohlave necim!!!

Napsal: 09 říj 2008, 20:00
od Majesty
Dneska je pro všechny zajímavý jen takový kšeft, na kterém se dá za málo práce hodně vydělat. Minimalizace nákladů, maximalizace zisků. Ještě mě napadá, že taky velký problém umí udělat zaoxidovaná kostra motoru. S tím mám velkou zkušenost.

Napsal: 09 říj 2008, 20:01
od bubak1
Kostra motoru? to ani nevim kde to je?

Napsal: 09 říj 2008, 20:21
od Stand
Čau, na tvém místě bych ještě odzkoušel odpojit konektory(všechny ke kterym se dostaneš skontrolovat a prostříknout je kontaktolem.

Abys vyloučil tuhle možnost a zbytečně třeba neplatil zas za další věci. (odpojuj jen při odpojené baterce)

Napsal: 09 říj 2008, 21:08
od herminator
no to možná není špatný nápad. Vzpomínám si, jak kolega z práce řešil problém na eFkové Astře s lambda sondou. Na diagnostice v Oplu mu řekli, že je vadná a musí se vyměnit. To odmitl a že si ji když tak vymění sám. Známy mu poradil, že se tam dá přizpůsobit s Feldy nebo čehosi takého, akorát že musí přizpůsobit kabely. Tak se do toho pusitl a předělal kabely i s konektory a zapojil, jenže lambda nefundovala. Tak to zpátky předělal na tu původní lambdu a ejhle, najedou bylo po problému. Tím, že překontaktoval znova kontakty se problém vyřešil. Takže chyba ve spojení vodič kontakt. Myslím že za pokus to stojí 8)