Stránka 4 z 36
Napsal: 28 říj 2008, 13:13
od Oťas
Tak stou polouhou přepínače jsem to asi pochopil blbě.....

Napsal: 28 říj 2008, 13:47
od Marian
Oťas píše:Tak jsem dneska rozebral půl palubky a bohužel jsem ho taky nenašel....

.tak jsem mu volal a říkal že možná novější typy ho už nemaj, nebo ho maj jinde, ale to prý bohužel neví.
Zdarec. Mám stejný typ motoru jako ty a konektor tam mám. Byl jsem nedávno u RomanaK a když mě dělal tempomat a zapojoval kabely do koncovky co vede do motorového prostoru tak tam taky někde našel ten konektor na světla. A to vše od pedálů
Napsal: 28 říj 2008, 14:36
od MAX - CZ
Funkce modulu:
Po nastartování zařízení okamžitě uvede do chodu obrysová světla. Potkávací světla jsou rozsvícena pomocí časovacího okruhu. Časovač začne odpočítávat cca 6s až po zhasnutí kontrolky mazání a po uběhnutí tohoto času sepne potkávací světla. V případě, že světla zapnete manuálním přepínačem, modul se vypne. Po vypnutí manuálního přepínače modul provede opětovný okamžitý start světel. V případě, kdy je motor automobilu vypnut, modul neodebírá žádnou energii.
(citováno z "technického manuálu" přiloženého u modulu)
Napsal: 28 říj 2008, 16:23
od Mike.S
a co všechno se rozsvítí?
a) přední obrysová světla - ty jsou jsné
b) přední potkávací světla - ty jsou jsné
c) zadní obrysová světla ?
d) osvětlení palubní desky ?
Napsal: 28 říj 2008, 16:47
od manli2
abc
Napsal: 28 říj 2008, 16:59
od MAX - CZ
přední obrysová světla = zadní obrysová světla - to je jasný
nerozsvítí se - palubka vč. MID (TID) displeje a osvětlení SPZky
Napsal: 29 říj 2008, 12:15
od APiK
V Opelu stojí original relé 1800,- Kč.

Napsal: 29 říj 2008, 14:07
od APiK
genius0011 píše:V astře je to tady:

jestli ti to trochu pomůže

Přepínač světel vyndám, torx dole vyšroubuju, ale nejde mi to celý ven. Drží to někde u toho ofuku. Mám jen zabrat a nebo je tam ještě nějakej šroub, či plast. zámek?
Napsal: 29 říj 2008, 17:32
od tokin
APiK píše:genius0011 píše:V astře je to tady:

jestli ti to trochu pomůže

Přepínač světel vyndám, torx dole vyšroubuju, ale nejde mi to celý ven. Drží to někde u toho ofuku. Mám jen zabrat a nebo je tam ještě nějakej šroub, či plast. zámek?
Jdi na to od pedálů, je tam o 100% lepší přístup, vyndavat pojistkovku je porod...
Napsal: 30 říj 2008, 08:42
od Pavel V.
APiK píše:genius0011 píše:V astře je to tady:

jestli ti to trochu pomůže

Přepínač světel vyndám, torx dole vyšroubuju, ale nejde mi to celý ven. Drží to někde u toho ofuku. Mám jen zabrat a nebo je tam ještě nějakej šroub, či plast. zámek?
Jdi na to fakt od pedálů. Když jsem zjišťoval jestli tam mám konektor, tak nejdéle mě trvalo se převléci do montérek.

Mám sice motor SZR(jinak vše stejné), ale zase tak velký rozdíl tam nebude. Žádný kryt jsem nikde neoddělával, prostě jsem si klekl na zem a jel po svazku od pedálů nahoru za palubku. Měl sjem to během 3 s a ruku jsem zasunul max. po loket. Pochybuji, že by se dělali v oplu pokaždé s jinými kabelovými svazky na jiné motory. Původně jsem na to chtěl jít přes přepínač, ale byla to ztráta času a tak daleko jako ty jsem se stejně nedostal.
Jen pro informaci:
28.10. jsem modul objednal mailem, 28.10. byla objednávka potvrzena,
dnes tj. 30.10. jsem obdržel modul poštou za 490,- Kč na dobírku....
Bohužel auto nemám po ruce, takže zapojím a vyzkouším až večer!
Napsal: 30 říj 2008, 19:38
od Pavel V.
Rozumím tomu správně, že z pozice č. 6 konektoru musím natáhnou drát do pojistkové skříně k pojistce S (č.32 -10 A)?
Napsal: 30 říj 2008, 19:56
od MAX - CZ
Poraďte prosím, kde v
ZAFIŘE najít ten konektor. Já ho nemůžu najít.

Napsal: 30 říj 2008, 20:08
od tokin
Pavel V. píše:Rozumím tomu správně, že z pozice č. 6 konektoru musím natáhnou drát do pojistkové skříně k pojistce S (č.32 -10 A)?
Nevím, co máš na mysli.Pokud máš konektor origo od Opla, stačí do něj zasunout relé a osadit pouze pojistku(mám za to,že je to č.32).Žádné dráty jsem tam netahal, pozice je již připravena od výrobce.
Napsal: 30 říj 2008, 20:17
od OnDr.
MAX - CZ píše:Poraďte prosím, kde v
ZAFIŘE najít ten konektor. Já ho nemůžu najít.

jak jsem již dříve napsal-je to na tom hlavním svazku co vede k pojistkám, pokud to tam je nelze to minout, konektory jsou přelepené černou izolačkou.
Zítra mi příjde modul, tak to nafotím a umístím zde, jenže ráno odjíždím na slovensko na víkend takže nevím zda to stihnu.
Napsal: 30 říj 2008, 20:36
od MAX - CZ
To budeš moooc hodnej. Já to měl rozhozený už 2x (viz fotku nahoře), ty svazky jsem ohmatával víc než kde kterou ženskou

, ale nic

. Že bych to tam neměl?

Možný je asi všechno.