Stránka 4 z 12

Napsal: 09 črc 2008, 08:40
od Boči
Frydex píše:
Boči píše:Hmmm až do Kopru se mi nechce, jen kvuli toho. :cry:
Děláš, jak by to bylo 200 kiláků.. dyť tam sem za 20 minut... :wink:
Ok já ti pučím auto a sjedeš tam jooo ? :)

Napsal: 09 črc 2008, 09:34
od undertaker
neviem ako je na tom po chipe 16v ale ja am cipnutu svoju astru 1,6 8v a su to podla mna vyhodene peniaze.... rozdiel apsolutne ziaden.... mozno na brzde ukaze nejaku nepatrnu zmenu ale v aute to nepocitujem....

Napsal: 09 črc 2008, 11:33
od AstraDTI
Chiptuning u Astry nema co docineni s ventilama. To by musel byt vuz vybaven jejich elektronickym casovanim, coz nejni. Vyrazna uprava prubehu je podminena u Astry vymenou vacky.
Naopak co ja vim vetsi prostor pro optimalizaci je u konstrukcne starsich motoru (Felda,...).

Tady je trochu pocteni o SW upravach, myslim ze to stoji za nahlednuti:
http://www.tuning.cz/a62:chiptuning/
http://www.tuning.cz/a77:chiptuning-ii/

Napsal: 09 črc 2008, 11:55
od Salám
Mooc pěkné počteníčko..chválím 8) 8) 8) informací není nikdy dost :)

Napsal: 09 črc 2008, 13:21
od AstraMan
Ten první odkaz jsem kdysi četl :arrow: Viz. jak se dělá CHIP na Fávu :D

Od té doby se pořád rozmýšlím nad chipem, jestli ano nebo ne na motor X20DTL :wink:

Napsal: 09 črc 2008, 20:35
od AstraMan
Copak to si myslím také, že by se to vyplatilo, ale není CHIP jako CHIP... CHIP Ti v dnešní době dělá kde kdo a to je právě ten problém pro mě...

Napsal: 09 črc 2008, 20:49
od AstraMan
No popravdě já jsem přesedlal z Cordoby 1.4, která měla možná tak 60PS, takže zlatých 82PS :lol:
Z začátku byl trochu lenivější, ale když si po čase ŘJ načetla můj styl jízdy, vymetl jsem pavouky z výfukové potrubí, vyměnil filtry a začal dávat do motoru shell helix plus polosyntetika 10W/40, tak jsem s tím nadměrně spokojen... Tímto neříkám, že se mě tím vším přidalo několik koní apod. a že je z Astry s tímto motorem hned nějaký závoďák, ale nestěžuji si. Z místo A do místa B mě doveze a když potřebuji někde na křižovatce nutně vystřelit, tak není problém :wink:

Bukačova nabídka je velmi solidní, ikdyž žádné výsledky na brzdě apod :roll: Ikdyž podle lidí co si od něj nechali nachipovat, tak říkájí že se motor docela oživil... Jenže mě připadá, že se oživil u mě i tím co jsem psal :D

Napsal: 09 črc 2008, 20:58
od AstraMan
A když by to nemělo smysl, tak 3500Kč nebylo až tak moc :lol:

Napsal: 09 črc 2008, 21:08
od Ivorty
AstraDTI píše:
Ivorty píše: neprida na vykonu ale pouze ti upravi akceleraci
Coz je blbost, protoze akcelerace zavisi na aktualni rychlosti a vykonu (resp. vykon-vsechny mozny ztraty).

musim te poopravit pokdu si dobre pamatuji ze stredni tak zrychleni udava RJ Motoru po tom co dostane signal ze snimace klapky vackove hridele popripade klikove hridele a hlavne a nejdulezitejsi signal se seslapnuti plynoveho pedalu. po tom so RJ obdrzi tyto veliciny vypocita a podle danych tabulek ktere ma v sobe nahrate da povel ke vstrikovani paliva a tim dochazi ke zrychleni..
a ted jsem u jadra chipu:
tovarna nahraje urcity software do RJ ktery neni uplne nejlepsi ale je optimalni pro dany motor a chip pouze tento software upravi aby byl dokonalejsi kdyz to reknu po lopate a dam prirovnani smaze Windows 98 a nahraje windowsXP ktery je dokonalejsi. tod vse doufam ze sjem to vse napsal jak ma ale uricte se najde dalsi ktery mi toto vyvrati ze je to blabol :)

Napsal: 09 črc 2008, 21:09
od PepaS
AstraMan píše:Copak to si myslím také, že by se to vyplatilo, ale není CHIP jako CHIP... CHIP Ti v dnešní době dělá kde kdo a to je právě ten problém pro mě...
mrkněte se na fórum http://dieselpower.cz/forum/index.php Sice je cílené na VW a spol., ale je tam mnoho zajímavých příspěvků (zvyšování výkonu VW group, grafy z brzdy, diskuze ke grafům z brzdy apod.) a také tam najdete skutečné Ladiče :D (v CZ reesha a v SK BH motor a i další)...

Napsal: 09 črc 2008, 22:48
od AstraMan
Zatím na to stejně nespěchám, CHIP bych nechal až jako poslední úpravu, jak jsem vždy psal :D

Napsal: 10 črc 2008, 10:47
od AstraDTI
Ivortymusim te poopravit pokdu si dobre pamatuji ze stredni tak zrychleni udava RJ Motoru po tom co dostane signal ze snimace klapky vackove hridele popripade klikove hridele a hlavne a nejdulezitejsi signal se seslapnuti plynoveho pedalu. po tom so RJ obdrzi tyto veliciny vypocita a podle danych tabulek ktere ma v sobe nahrate da povel ke vstrikovani paliva a tim dochazi ke zrychleni..
Jde o to ze vykon je velicina ktera udava kolik energie za cas muze motor poskytnout. Cim vic energie preda doprednemu pohybu za jednotku casu tim razantneji auto zrychluje. Pokud se upravou nezvedne vykon motoru v danych otackach v kterych prave jedu, tak i akcelerace zustane stejna.

K chipu na DTLko ... podle me proc ne. U turbodiesela je to oziveni znat. Otazka je zda investovat do vetsi a drazsi firmy s dostatkem penez kde neni problem pripadna reklamace, nebo nizkonakladove provedeni, kde sice dojde k nejakym problemum zhruba se stejnou pravdepodobnosti jako u velky a drahy firmy, nicmene pokud se neco pos... tak si vse zaplatis sam.

moznost overeni vykonu

Napsal: 10 črc 2008, 13:06
od kabrioletak

mereni na valcove brzde,je mozne i na motorove brzde.po odbrzdeni se vyjede protokol s uvedenym typem vozidla a krivkamy a grafem.lze brzdit i vozy s pohonem 4x4.



zde zasilam ceny:

-do 75kw:prvni mereni 1000kc
opakovane 600kc

-do 150kw:prvni mereni 1300kc
opakovane 700kc

-nad 150kw:prni mereni 1600kc
opakovane 800kc

vozy s 4x4 priplatek 400kc
priplatek za problematicke ukotveni zavodnich ci tuningovych specialu 200kc

Napsal: 10 črc 2008, 13:44
od AstraMan
Zigi píše:Tak to nebude nikdy 8)
Ale bude, už jen doupravit přední nárazník, dokoupit pár zbytečností, dát prahy na auto a koupit větší kola... Pak je na řadě CHIP :D

Re: moznost overeni vykonu

Napsal: 10 črc 2008, 14:36
od Boči
kabrioletak píše:
mereni na valcove brzde,je mozne i na motorove brzde.po odbrzdeni se vyjede protokol s uvedenym typem vozidla a krivkamy a grafem.lze brzdit i vozy s pohonem 4x4.



zde zasilam ceny:

-do 75kw:prvni mereni 1000kc
opakovane 600kc



Chlapi tak kdo mi přispěje ? ..... :P