Stránka 4 z 10

Napsal: 01 čer 2006, 19:26
od Mike
Vojta píše:
manli2 píše:a co je nám do astrry H???? :wink:
coupe se dělalo s 1.8 16V 92kW
.......................s 2.0 16V turbo 140kW
.........................2.2 16V 108kW
.........................2.2DTi 92kW :wink: :wink: :wink:
oprava:

1.8 16V 85kw a 92kw
2.0 turbo má 147kw
Kdyz uz se v tom tak stourate, tak 2.0 T se delalo 140 kW, 141 kW i 147 kW :wink:

Napsal: 01 čer 2006, 21:04
od Vojta
Mike píše:Kdyz uz se v tom tak stourate, tak 2.0 T se delalo 140 kW, 141 kW i 147 kW :wink:
no tak to bych se hádal...do astry jedině 147kw

Napsal: 01 čer 2006, 21:10
od manli2
no já čerpal z opelmagazinu nebo jak se menujou ty noviny a tam bylo coupe turbo se 140kW :wink:

Napsal: 01 čer 2006, 21:29
od Vojta
manli2 píše:no já čerpal z opelmagazinu nebo jak se menujou ty noviny a tam bylo coupe turbo se 140kW :wink:
nojo to nesmíš brát vážně co tam naslintaj

Napsal: 01 čer 2006, 22:29
od Mike
Vojta píše:
Mike píše:Kdyz uz se v tom tak stourate, tak 2.0 T se delalo 140 kW, 141 kW i 147 kW :wink:
no tak to bych se hádal...do astry jedině 147kw
hadat se nema smysl...ja mam v technicaku psanejch 141 kW. Prvni mely 140 kW a tusim od roku 2003 uz sou 147 kW. tod fse :wink:

Napsal: 02 čer 2006, 10:03
od Vojta
existuje jenom jeden motor 2.0turbo co se dácval do aster a je to Z20LET s 147kw

Napsal: 02 čer 2006, 10:47
od Vojta
Zigi píše:
Vojta píše:existuje jenom jeden motor 2.0turbo co se dácval do aster a je to Z20LET s 147kw
Jasne ze nebudou mit 3 typy motoru,ale muzou mit 3 typy modifikaci!
1.8T koncernu VW ma taky 110kw,132kw a myslim ze i 154kw
to jo ale to by ten motor měl jinej kod ale je jenom kod Z20LET

Napsal: 02 čer 2006, 11:21
od Mike
Vojta píše:
Zigi píše:
Vojta píše:existuje jenom jeden motor 2.0turbo co se dácval do aster a je to Z20LET s 147kw
Jasne ze nebudou mit 3 typy motoru,ale muzou mit 3 typy modifikaci!
1.8T koncernu VW ma taky 110kw,132kw a myslim ze i 154kw
to jo ale to by ten motor měl jinej kod ale je jenom kod Z20LET
Je to porad Z20LET akorat jinak naladenej, to preci neni zadnej problem.
Treba tady (musis to rozklikat): http://obchod.autokelly.cz/Default.aspx

Napsal: 02 čer 2006, 11:53
od Vojta
já si to nemyslim, až mi ukážete nějakej materál od opla tak uvěřim :wink:

Napsal: 02 čer 2006, 12:07
od manli2

Napsal: 02 čer 2006, 12:37
od Vojta
nojo tak máte asi pravdu 8)

Napsal: 02 čer 2006, 12:41
od Mike
Vojta píše:nojo tak máte asi pravdu 8)
Ale byla to drina ;-)

Napsal: 02 čer 2006, 12:45
od Vojta
Mike píše:
Vojta píše:nojo tak máte asi pravdu 8)
Ale byla to drina ;-)
ale stejně je no nějakej překlep :P :mrgreen:

Napsal: 18 čer 2006, 19:33
od Jamoko
Takze Angely jsou nainstalovane. V pondeli hodim foto. Jinak byl to docela mazec. Montaz sranda, ale jaksi tyto Angely z polska (vyroba) jaksi meli konektory s dalkovymi a potakvackami prehozene. Takze se chlapci na STK, kdyz mi serizovali svetla, divili, ze tam neni takova ta ryska doprava nahoru. Pak sem pustil dalkova a byla tam ryska. No hovadina no. Ale vypadaj dobre. Jinak sem s tim nejel jeste vecer, ale zda se mi H7 jako dalkove docela malo. Asi budu muset koupit silnejsi H7, asi nejakej OSRAM. Moturky ke stelovani vysky sli taky nandat v pohode. Jediny co je mi na tom divny. Ze podle prilozeneho schematu sem tam zapojil to relatko na bateru a krouzky nesvitili. Tak sem to zapojil natvrdo jako origos svetla a vse fachci. Asi v prcicich to rele. A pak jeste jeden detail. Nejak nechce reagovat posunuti svetel do strany na pravem. Kroutim s tim sroubovakem a nic. Nahoru to de ale do strany nic. Da se to dejme tomu, pokud bych s tim kroutil porad, nejak poskodit? Jako jestli muze ten sroubek vyjet z nejakejch koleji kdyz se s nim moc krouti.

Diky a zatim

Napsal: 18 čer 2006, 19:47
od TOMHAJ
ahoj jamako,jinak bych se sroubem kdyz uz to nejde nekroutil,me to jak pises vyjelo u meho leveho svetla a uz se mi to nepodarilo napravit.Proste stojim a nejde to ani zpet.Jak jsi videl,je prde...-jeste,ze jsem to jen zhorsil.Jinak nova svetla budu davat az pristi vikend.