Stránka 4 z 8
Napsal: 19 kvě 2008, 13:28
od Berry
Tak už je namontováno?
Napsal: 19 kvě 2008, 15:48
od undertaker
osobne preferujem radsej kvalitnejsie xenony v papierovej krabici ako platit za AL kufor... kupujem to predsa pre svetla a nie pre kufor... ale to je len moj nazor...
Napsal: 19 kvě 2008, 21:24
od undertaker
ja ich nekupujem z netu montujem ich chlapcom tuna od nas a zatial maximalna spokojnost mam toho odskusane viac a tie co mam su podstatne robusnejsie prevedenie nie ako tieto .. nevravim ale ze tieto su zle...
Napsal: 19 kvě 2008, 23:28
od Berry
Rádi si necháme poradit.
Mohl by si nahodit obal těch, se kterými máš dobrou zkušenost?..
Napsal: 19 kvě 2008, 23:40
od synologic
Napsal: 20 kvě 2008, 22:23
od undertaker
foto dodam len je malo casu dnes som prisiel z prace az teraz o desiatej....
Xenony Starty
Napsal: 26 kvě 2008, 11:51
od Sintom
Ahoj, mě by zajímala zkušenost trošku jiná. Je hezké že píšou životnost 3000 Hodin, ale u výbojek je spíše rozhodující počet startů a to jsem nikde nenašel. Kolik snesou zapnutí ? Protože při popojíždění a zapnutí světel 3 x denně vydrží tak rok ne ? a jak dlouho vůbec žhaví ?
Dotaz 2 při startu je asi hodně velký proudový odběr, to jsem taky nikde nenašel napsaný. A Aby to udělalo na vteřinu šok v síti třeba 30 A není to právě ten rozdíl v těch digitálních balastech ?
Napsal: 26 kvě 2008, 13:59
od undertaker
nemam akosi cas spravit foto ja montujem uz len hid znacky KINGWOOD pocet startov???? to urcite nie... balast je viacmenej nasobic napetia moze sa lisit v konstrukcii ale urcite niesu analogove alebo digitalne to je cisty nezmysel...
Napsal: 01 čer 2008, 11:48
od Phrz
jak je to s technickou? jak se na to tvari? nevadi jim ze nejsou ostrikovace svetlometu a automaticka regulace sklonu svetel?
Napsal: 01 čer 2008, 14:04
od mexxo
Ahoj. Aj ja mám otázku. Kamoš si dával xenóny a mal problém z uchytením výbojky. Iné svetlomety s H7 totiž majú krytku ktorá sveltomet zozadu utesní, ale astra tesní zozadu vlastne žiarovkou a objímkou. A u výbojky to je vraj riešené nejako inak. Musel to utesniť silikónom. Ako to je riešené u vás?
Napsal: 01 čer 2008, 20:49
od Frydex
Uplně stejně. Už to tady je popisováno několikrát. Rozřežeš origo patici, protáhneš přes ní kabely od výbojky a zaliješ tavnou pistolí, nebo třeba silikonem.
Napsal: 01 čer 2008, 22:09
od Berry
Frydex píše:Uplně stejně. Už to tady je popisováno několikrát. Rozřežeš origo patici, protáhneš přes ní kabely od výbojky a zaliješ tavnou pistolí, nebo třeba silikonem.
A to platí i v případě přestavby do EA?
Napsal: 01 čer 2008, 22:34
od Frydex
to si nejsem jist, to ti odpoví třeba Zigi, ale myslím že tam nee, tam to je jako u jiných aut. Je tam zezadu krytka přes uchycení žárovky. Jinak tam bývají většinou dvě H1, místo H7 a HB3. Snad jsem to nepoplet..
Napsal: 08 čer 2008, 21:38
od manli2
no zigi?

Napsal: 10 čer 2008, 08:51
od Berry
Zigi píše:No jsem asi jedinej tady s AEčkama
Jinak AEčka maj za paticí ještě takový gumový těsnění, v tom se musí udělat taky dírka protáhnout tím káblík na výbojku, pak chce ten výřez asi projet silikonem, já to ale neudělal a světla se mi nijak nemlží
Můžu se zeptat kam si umístil startéry? řijde mi, že u pravého světla není zrovna moc místa...