Stránka 4 z 5
Napsal: 09 dub 2008, 11:35
od Majklus
Nez neco zacnete delat 1 vec je dat zaslepku na AGR a uvidite sami!
Napsal: 10 dub 2008, 16:00
od elvak
Zdar chlapi,
tak jsem dneska obdržel novou zapalovací lištu a hned jí vyměnil a už je po problému, astra už zase skáče přes kaluže
Takhle nejezdila ani když jsem jí kupoval.
Ale moc jsem v to nedoufal, nakonec když už jsem jí objednal, tak jsem začal mít podezření spíš na čidlo klikového hřídele, nebo vačky.
Totiž když jsem motor vytočil na 3, nebo 4 rychlostní stupeń přes 5.000 otáček, tak to najednou chytlo na všechny 4 válce.
Ale byla to ta lišta.
Díky všem moc za rady a za pomoc.
Napsal: 10 dub 2008, 21:13
od Majklus
elvak píše:Zdar chlapi,
tak jsem dneska obdržel novou zapalovací lištu a hned jí vyměnil a už je po problému, astra už zase skáče přes kaluže
Takhle nejezdila ani když jsem jí kupoval.
Ale moc jsem v to nedoufal, nakonec když už jsem jí objednal, tak jsem začal mít podezření spíš na čidlo klikového hřídele, nebo vačky.
Totiž když jsem motor vytočil na 3, nebo 4 rychlostní stupeń přes 5.000 otáček, tak to najednou chytlo na všechny 4 válce.
Ale byla to ta lišta.
Díky všem moc za rady a za pomoc.
Verim ti tve nadseni ale ja jsem na novou listu najel 500 km.a zacalo to delat znova

Napsal: 11 dub 2008, 13:27
od elvak
Verim ti tve nadseni ale ja jsem na novou listu najel 500 km.a zacalo to delat znova

[/quote]
Díky za povzbuzení
Uvidíme, o tom EGRu uvažuju taky už dlouho, že ho vyměním, ale ted´ jsem měl docela vydání

Napsal: 11 dub 2008, 14:23
od Majklus
elvak píše:Verim ti tve nadseni ale ja jsem na novou listu najel 500 km.a zacalo to delat znova

Díky za povzbuzení
Uvidíme, o tom EGRu uvažuju taky už dlouho, že ho vyměním, ale ted´ jsem měl docela vydání

[/quote]
Jasne ja jsemjen chtel rict zeto neni vzdy 100% abys pak nebyl sklamanej azto pejede na3 jako kdysi mne

Napsal: 11 dub 2008, 17:06
od pansuu
Trošku se vmísím. Taky mi to jezdilo víc na tři než na čtyři, EGR sem vyčistil, a zas, mrcha. Nalil sem schell V-Pover a jezdí v poho, když koupim jinej benzín- občas zlobí..... Z toho vyplívá, že ta moje mrcha je pěkně mlsná

Napsal: 12 dub 2008, 12:36
od Boči
Boči píše:Hoja,
tak jsem dneska zaslepil EGR ale ..... udelal jsem vse jak je popsano na www strankach opelastra.cz tzn -> zaslepil, projel, odpojil baterku (cca 5 min), znovu projel a najednou mi porad sviti kontrolka motoru. Kdyz auto zhasnu a znovu nastartuju tak nesviti. Po cca 2 min se opet rozsviti.
tak co vcil ?
Dík
No tak uz jsem najel neco km se zaslepenym AGR a ta kontrolka motoru me zlobi. Asi mam teda 2 lambdy ale co s tim ? Kdyz jedu normalne (nezenu ot. za 3 tis.) tak se mi ta kontrolka nerozsviti.
No chtel jsem se jen zeptat jestli se nemuzu neco odpalit nebo pokazit, kdyz mi sviti ta kontrolka motoru.
Dík
Napsal: 12 dub 2008, 14:31
od HonzaL
Kam se vysouvá jehla EGR? Jestli ven z EGR a máš záslepku bez otvoru pro jehlu, tak Ti elektronika hlásí chybu EGR, protože se jehla nepohybuje.
Napsal: 13 dub 2008, 11:53
od sosacek
ahoj,
tak anabáze s motorem pokračuje. Včera jsme zaslepili EGR, po zkušební jízdě mně přijde, že je to minimálně stejné, ne-li horší. Cukatura motoru pokračuje. Svíčky u všech válců mokré, černé. Přeměření kompresních tlaků - u všech válců stejné, v normě. Palivový filtr nový. Zkusím sehnat na zápůjčku lištu, jestli to nakonec nebude opravdu tím zapalováním.
Dám vědět.
Napsal: 13 dub 2008, 18:00
od Okura
EGR bylo funkční před zaslepením?
jestli je k.o. tedka si to ještě zhoršil tím zaslepením.
Pouze se zaslupuje funkční EGR!!
Napsal: 13 dub 2008, 18:41
od sosacek
jestli se dá funkčnost EGR posoudit dle jehly, která běhá a i jinak není ventil jako dehtová koule, tak potom ano, je funkční.
Napsal: 24 dub 2008, 22:16
od pansuu
Majklus píše:Nez neco zacnete delat 1 vec je dat zaslepku na AGR a uvidite sami!
Tak tenhle pokus moc nevyšel.... Občas na tři válce a po týdnu se začala rozsvěcet kontrolka, několikrát, vždycky po ujetí tak 5-6km. Záslepka šla do popelnice a je pokoj

Sice ten rozdíl na výkonu je "opravdu znát"

, ovšem bez kontrolky....
Napsal: 26 dub 2008, 14:11
od elvak
pansuu píše:Majklus píše:Nez neco zacnete delat 1 vec je dat zaslepku na AGR a uvidite sami!
Tak tenhle pokus moc nevyšel.... Občas na tři válce a po týdnu se začala rozsvěcet kontrolka, několikrát, vždycky po ujetí tak 5-6km. Záslepka šla do popelnice a je pokoj

Sice ten rozdíl na výkonu je "opravdu znát"

, ovšem bez kontrolky....
Pokud se nemůžeš vyrovnat se ztrátou výkonu při činnosti EGRu, tak zkus tenhle návod od Spermina. Taky se mi vždycky ta kontrolka po zaslepení rozsvítí po 5-6 km. Asi to zkusím vyřešit taky takhle.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=5436
Napsal: 26 dub 2008, 14:21
od spermin
elvak píše:
Pokud se nemůžeš vyrovnat se ztrátou výkonu při činnosti EGRu, tak zkus tenhle návod od Spermina. Taky se mi vždycky ta kontrolka po zaslepení rozsvítí po 5-6 km. Asi to zkusím vyřešit taky takhle.
No bohužel, při bržděním motorem a při 2000 OT se mi už taky rozsvítí, takže nevím, ujel
jsem 2000 km bez jakýchkoliv problémů, ale teď se asi jednotka poučila a už svítí motůrek, na výkonu není nic znát
dnes jede ASTŘÍČKA do OL a určitě to bude SCHELL takže pokud bude v poho vím že to dělá benzín.
Pokud bude blbnout, vyhodím záslepku, zda bude vše v pořádku.
Napsal: 26 dub 2008, 20:24
od pansuu
elvak píše:
Pokud se nemůžeš vyrovnat se ztrátou výkonu při činnosti EGRu, tak zkus tenhle návod od Spermina. Taky se mi vždycky ta kontrolka po zaslepení rozsvítí po 5-6 km. Asi to zkusím vyřešit taky takhle.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=5436
Ale já téměř žádnej rozdíl ve výkonu nezaregistroval

. Jen na mě začala čučet ta kontrolka, jakoby nestačilo hladový voko
