Stránka 4 z 4

Napsal: 12 dub 2008, 11:12
od Trdlo
1.6, čili tvoje X16SZR = 8ventil

Napsal: 12 dub 2008, 13:46
od CharliCZek
Díky, konečně mám jasno. A jaký je teda rozdíl v max rychlosti mezi 16ti a 8mi ventylem?

Napsal: 12 kvě 2008, 01:31
od Schumak
no ja kdyz mel zimni tak jel nejvice tak 180 a vic jsem mel uz strach, protoze byla zatacka a provoz... pritelkyne vedle kricela at zpomalim, na maximalku tedy doporucuju jezdit sam :-D , na letnich jezdim max 100km, :( zatim jsem nevyresil problem s trepanim a to se blbe jede maximalka kdyz mi to chce urvat ruce...

Napsal: 12 kvě 2008, 10:03
od undertaker
X16SZR mam tiez staci ked sa pozries na vykon motora nase 8V maju len 55kW maximalne som zatial siel 175 v aute ja a spolujazdec ale uz to bolo dost trapenie auta... je sice pravda ze na LPG ale na benale to nebude urcite viac o vela...

Napsal: 12 kvě 2008, 12:04
od Wurzelfleisch
Zdravim,
rychlyradim a cidla maj pravdu, odchylka v rychlosti udavane tachometrem se se zvysujici rychlosti zvetsuje - tzn. ze pri 50 to jsou nejaky 4 km/h, pri 120 je to uz nejakejch 6 a pri 200 uz to muze byt 10 a vic. Treba kdyz jsem jel 210 tak mi GPS ukazoval 196!, navic vetsinou jede auto co ma v technicaku 188 dvoukilem jenom prazdny a mirne z kopecka. Ja jsem taky letel s fabii co ma v TP 160 pres 200, kamos zase jel s feldou 1.3 190.

Mimochodem podle me nejsou udaje v technicaku o max. rychlosti auta mereny udajem na tachometru, ale necim jinym - a kdyz si vemete, ze vas tachometr meri o 10 km/h vic nez je real, pak jet s autem, ktery ma 180 v TP dvoukilem podle tachace neni problem (kdyz je real 190 a este k tomu je to treba trosku z kopce).

Preju hezkou zabavu pri testovani, hlavne kdyz jedete tech 200 tak radsi koukejte pred sebe a ne na GPS :wink:

Napsal: 12 kvě 2008, 18:58
od Marian
Já jel nejvíc něco málo přes 200 tachometrovejch a ještě by to jelo. Včera jsem jel kousek po dálnici s GPS a do 185 mě tachometr ukazoval uplně přesně. Vím že mě asi nevěříte ale je to tak. Škoda že byl velkej provoz a nemohl jsem to vyzkoušet při větší rychlosti a taky je to o hubu čučet na tachometr, GPS a na cestu zároveň.